DVP of slet ? Mijn idee.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1737

Meubelstuk
Forumpionier
2.185
29/07/21
2.962
12
Een gezonde meid of vrouw die wil ook wel eens wat spannends of geils.

Dan kan je 2 dingen doen.
Je verleidt een gozer , en laat je gratis een keertje neuken , waarbij je een gerede kans hebt , dat die gozer " als dank" voor de date rond gaat vertellen dat je een slet bent,

OF

Je doet discreet een date tegen vergoeding met een misschien iets minder aantrekkelijke man , maar wel met minder praatjes achteraf en nog een paar €€ in de pocket.
Ik zou het wel weten als ik vrouw was...
 
Ja, want onze maatschappij kijkt meer neer op sletten* dan op hoeren??

whatever-shrug.gif


* (in de betekenis van vrouw die gemakkelijk met mannen naar bed gaat, zonder meer)

Edit: door mij wordt er op beiden niet neergekeken, voor alle duidelijkheid
 
Laatst bewerkt:
Als reactie op de "visie" van @Knipoog :

Als je als vrouw geil bent en sex wil, zoek je een man op en doe je waar je zin in hebt. Je kunt de man dan uitkiezen, je gaat voor je eigen lusten, dat kan ook volledig anoniem tegenwoordig via allerlei apps en sites. Je hebt dan wat je wil, zonder dat je "slet" genoemd wordt.

Als je het doet als DVP, kies je niet 100 procent de man, hij kiest namelijk jou en als je niet wil, kun je weigeren. Maar het is geen hobby, het is werk. Dus al een volledige andere insteek. Je eigen lusten zijn onbelangrijk, het gaat er immers om om de klant te plezieren. En dat je werk anoniem blijft, is in het geheel geen garantie.

Mijn conclusie: je vergelijkt appelen niet eens met peren, maar met wortelen.

Draai het eens om: jij gaat naar de hoeren, betaalt en gaat voor je eigen gerief. Zou je met een vrouw in bed duiken die je betaalt, maar die absoluut je type niet is? Bijvoorbeeld een incontinente oma van 98 jaar zonder tanden en een pruik? Niet elke vrouw is een slet, niet elke vrouw is een hoer, niet elke hoer is een slet en niet elke slet is een hoer.

En ik sluit me aan bij @diewanderer : ik kijk op niemand neer.
 
Als reactie op de "visie" van @Knipoog :

Als je als vrouw geil bent en sex wil, zoek je een man op en doe je waar je zin in hebt. Je kunt de man dan uitkiezen, je gaat voor je eigen lusten, dat kan ook volledig anoniem tegenwoordig via allerlei apps en sites. Je hebt dan wat je wil, zonder dat je "slet" genoemd wordt.

Als je het doet als DVP, kies je niet 100 procent de man, hij kiest namelijk jou en als je niet wil, kun je weigeren. Maar het is geen hobby, het is werk. Dus al een volledige andere insteek. Je eigen lusten zijn onbelangrijk, het gaat er immers om om de klant te plezieren. En dat je werk anoniem blijft, is in het geheel geen garantie.

Mijn conclusie: je vergelijkt appelen niet eens met peren, maar met wortelen.

Draai het eens om: jij gaat naar de hoeren, betaalt en gaat voor je eigen gerief. Zou je met een vrouw in bed duiken die je betaalt, maar die absoluut je type niet is? Bijvoorbeeld een incontinente oma van 98 jaar zonder tanden en een pruik? Niet elke vrouw is een slet, niet elke vrouw is een hoer, niet elke hoer is een slet en niet elke slet is een hoer.

En ik sluit me aan bij @diewanderer : ik kijk op niemand neer.
Ik kijk op niemand neer maar de oma van 98 die je schetst laat ik even lopen.
 
Ter verduidelijk op mijn eigen bericht:

Ik schets een situatie waarin de oma van 98 jou geld geeft om haar te neuken. Dus dat jij de "hoer" bent in deze, of beter: de gigolo.

Er kan een leesverwarring ontstaan nu ik geschreven heb: Zou je met een vrouw in bed duiken die je betaalt......
Bedoeld is: Zou je met een vrouw in bed duiken die geld aan jou betaalt......
 
Ter verduidelijk op mijn eigen bericht:

Ik schets een situatie waarin de oma van 98 jou geld geeft om haar te neuken. Dus dat jij de "hoer" bent in deze, of beter: de gigolo.

Er kan een leesverwarring ontstaan nu ik geschreven heb: Zou je met een vrouw in bed duiken die je betaalt......
Bedoeld is: Zou je met een vrouw in bed duiken die geld aan jou betaalt......
Ja hoor, als ze mooi en geil is waarom niet? Ben wel kieskeurig 😂.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan