Recensie Johanna, Enschede (voorheen Tilburg, Duiven, Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SutraKama

Wandelaar
53
22/05/23
51
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2981259-johanna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Over deze dame bestaat al een WHEM draadje: https://www.girlsreview.nl/threads/johanna-enschede.20391/, maar nog geen recensietopic. Bij deze :)

Onlangs heb ik, na zo'n 5 jaar gestopt te zijn geweest, de wandelhobby weer eens opgepakt. Dit heb ik gedaan met een bezoekje aan Johanna. Vond het wel spannend weer na zo'n lange tijd, maar het is me erg goed bevallen!

Johanna kende ik nog van het oude forum, ze had daar overwegend goede recensies. In die tijd is het me helaas nooit gelukt om met haar af te spreken. Dit keer was ze in de buurt (ze reist rond) en de agenda's kwamen overeen, dus heb ik haar gelijk gebeld. De afspraak was gelukkig zo gemaakt. Omdat dit de eerste keer was, afgesproken voor 45 minuten.

Johanna is een wat oudere dame met een prachtig figuur en veel ervaring. Ik hou daar wel van. Als jonge gozer had ik vaak de fantasie om spannende dingen met de iets oudere en daardoor meer ervaren buurvrouw te doen. Deze fantasie leeft volgens mij nog steeds een beetje voort in me. 😅

Over de seks kan ik van alles vertellen, maar ik denk dat het hierboven genoemde "veel ervaring" genoeg zegt.
Wat me vooral is bijgebleven is dat ze erg goed is in het geven van een penismassage tijdens het voorspel. Dit doet ze op zo'n geile en teasende manier (met olie), ik raakte helemaal in trance. Ze heeft dit best lang gedaan bij me. Daarna hebben we nog lekker liggen vrijen in verschillende standjes, waarbij ik helaas vrij snel klaar kwam. Mede door het voorspel. Ze zei nog dat ik het lang volhield tijdens de penismassage, maar ze vond het wel een beetje 'jammer' dat ik het neuken niet zo lang volhield. Ja hehe 😜 Wat wil je? Al helemaal als je dan zo'n dame in sexy lingerie voor/onder/op je hebt.

Na het vrijen nog lekker liggen kletsen terwijl ze tegen me aan lag en me streelde. Ik vond het wel een GFE.

Al met al dus een zeer geslaagde 'revival' van de hobby. Het smaakt naar meer. Ik heb alleen het idee dat er qua kwalitatieve dames iets minder aanbod is dan zo'n 10 jaar geleden, althans in de regio waar ik zoek. Ach ja, anders bezoek ik Johanna gewoon weer als ze in de buurt is 😉
 
Ik ben er voor het laatst in oktober nog geweest, ik heb haar toen 2x bezocht de eerste keer in houten en 2 weken later nog een keer ik Zwolle. Ik denk dat ik haar nu een keer of 10 bezocht heb waarbij ik de laatste keer merkte dat er een zekere afstand was, ze zat voornamelijk te klagen dat ze dik was geworden en waarom ik als jongere man haar toch steeds bezocht. Ze hoeft zeker niet te klagen qua lichaamsbouw en heeft echt prachtige billen, maar door de afstand die ze ineens creëerde heb ik besloten om voorlopig niet langs te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan