DVP wil ineens prive afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk niet dat veel mannen blij zouden zijn met een vriendin/vrouw welke werkt als DVP. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen die dat wel los van elkaar kunnen zien, het niet bij het juiste eind hebben.

Ben benieuwd hoe dat percentage ligt op een ander forum dan hier. Ik zou iig geen DVP kunnen hebben als vrouw of vriendin.
 
Had ik dit topic maar wat eerder gevonden, dan had ik alles wat beter begrepen. Ik ben anderhalve maand geleden voor het eerst in mijn leven naar een privehuis geweest (ik ben net iets ouder dan 25), en had een hele leuke en gezellige klik met de DVP die ik uitgekozen had. Ze vroeg waarom ik naar een privehuis kwam, en ik vertelde haar dat ik eigenlijk vanuit eenzaamheid op het idee kwam, want ik ben recentelijk naar een nieuwe stad verhuisd, waar ik een appartement gekocht heb (waarschijnlijk had ik dat niet moeten vertellen) en ik zie en spreek bijna niemand. Daarna hadden we via WhatsApp ook contact, over van alles en nog wat. Tijdens mijn tweede bezoek vroeg zij me mee uit, en we besloten om uiteten te gaan en daarna iets te gaan drinken. In de tussentijd praatten we elke dag op WhatsApp, en we vertelden allebei veel persoonlijke dingen, waardoor ik dacht dat we een bijzondere band hadden, waar ik erg gehecht aan begon te raken.

Toen gingen we uit. Ze pakte mijn arm buiten vast terwijl we rondliepen, en ze raakte ook regelmatig mijn handen aan tijdens het etentje. De rekening was 60 euro, en die betaalde ik. Toen gingen we nog naar de kroeg, ook nog steeds gezellig. Rond een uur of 12 herinnerde ze me aan de tijd en dat ik de trein naar huis moest pakken. Ik zei, "deze kunnen we wel even splitten toch?", ze zei oké en dat ik haar maar een Tikkie moest sturen. Zogezegd zo gedaan. Terwijl we naar het station liepen pakte ik haar hand vast (zij raakte mijn handen eerder ook al aan en in mijn gedachtegang moest ik de volgende move maken, ik vond haar namelijk ook wel leuk), maar ze leek ineens wat afstandelijk en gehaast, en ik grapte nog "wil je van me afkomen of zo?", waarop ze zei van niet maar ze wil niet dat ik de trein ging missen want ze kon geen gasten ontvangen in haar hotel. Eenmaal in de trein kreeg ik een boze voice message dat ze het Tikkie betaald heeft, maar dat "je dit soort dingen niet doet", en dat ik gek in mijn hoofd ben, en dat ze me niet wil als klant of vriend, maar helemaal weg uit haar leven. En toen was ik gelijk geblokkeerd. Ik was compleet in shock en er aardig kapot van, zoals ik zei was ik erg gehecht geraakt aan haar. De volgende dag heb ik haar een bericht gestuurd met mijn werktelefoon (ook geen goed idee, achteraf gezien), waarop ze me belde. Ze zei dat ze in haar hele leven nog nooit een Tikkie ontvangen heeft na een avondje uit, en dat ze uit principe gewoon niet aan betalen doet. Ik probeerde haar Nederlandse gewoontes uit te leggen (elke vrouw waar ik ooit mee uit geweest ben betaalde zonder overleg de helft), maar volgens haar zei haar Nederlandse vriendin dat Tikkies sturen ongebruikelijk is (... juist ja). Daarnaast had ik kennelijk de vriendschap geschonden door haar hand vast te pakken, ze wil geen relaties en dat ze mijn arm beetpakte en hand aanraakte was puur vriendschappelijk (? geloof ik niet helemaal, volgens mij hielden alle romantische opties op toen het duidelijk was dat ik niet voor alles zou gaan betalen). In ieder geval kon ik wel weer terugkomen als klant.

Toen mijn derde bezoek, hebben we het vooral uitgepraat, seks was ongemakkelijk voor ons beiden en er werd ook niet meer gezoend. Ze zei dat we wel weer vrienden konden zijn, maar dan moest ik stoppen als klant, want dat vond ze raar. Daar stemde ik mee in, en ik vroeg haar meteen uit om naar de bioscoop te gaan, waarop ze enthousiast ja zei. Ook zou ze voortaan voor haar eigen dingen gaan betalen. Toen hebben we nog iets meer dan een week contact gehad, waarin ik wat negatieve kanten van haar heb leren kennen. Ze bleef nog een aantal keer terugkomen op betalen/tikkies versturen. Op het einde zat ze mij voor de lol belachelijk te maken als een "goedkoop persoon" zonder ambitie, die in een goedkope stad woont. Kennelijk zat ze dat Tikkie van 15 euro nog steeds te verwerken. Toen ik haar op haar gedrag aansprak zag ze geen lol meer in onze vriendschap, bedankte me voor alles en wenste ze me het beste en werd ik weer geblokkeerd. Gelukkig was ik deze keer voorbereid en kwam het niet hard aan. Een beetje jammer dat mijn eerste keer gelijk zo'n gezeik geworden is, maar morgen bezoek ik iemand anders, hopelijk gaat dat beter.
Goh,
Kan aan mij liggen maar ik zou ook geen tikkies vragen op zo'n eerste (of zelfs vierde) date. En dan achteraf er ook nog zo over door drammen....
Ik snap haar volledig eigenlijk.
 
Goh,
Kan aan mij liggen maar ik zou ook geen tikkies vragen op zo'n eerste (of zelfs vierde) date. En dan achteraf er ook nog zo over door drammen....
Ik snap haar volledig eigenlijk.

Doordrammen? Als je het verhaal goed gelezen had dan wist je dat ik daarna meteen geblokkeerd werd, en toen we het bijgelegd hadden had ik het er niet meer over, dat deed zij af en toe. Ik nodigde haar uit om naar de bioscoop te gaan, waarop ze ja zei en "ik zal mijn eigen popcorn betalen haha". Dus dat kwam niet bij mij vandaan.
 
Goh,
Kan aan mij liggen maar ik zou ook geen tikkies vragen op zo'n eerste (of zelfs vierde) date. En dan achteraf er ook nog zo over door drammen....
Ik snap haar volledig eigenlijk.

Beter gewoon uitgaan met een vrouw die geen DVP is.
Bij een DVP kan je er vanuit gaan dat je alles moet betalen. Niet alle vrouwen zijn golddiggers, maar alle golddiggers zijn wel dvp.😛
 
Ik snap het eigenlijk niet. Je had de volledige rekening aan drank al betaald. Waarom dan nog een tikkie achteraf sturen en een leuke avond verpesten? Mis je die 15 euro nu? Heel veel gezeur gekregen voor niets. Wie weet waar jullie vriendschap naar toe was gegaan het was per slot van rekening een 1e date. Volgende keer iets geduldiger zijn misschien.
 
Doordrammen? Als je het verhaal goed gelezen had dan wist je dat ik daarna meteen geblokkeerd werd, en toen we het bijgelegd hadden had ik het er niet meer over, dat deed zij af en toe. Ik nodigde haar uit om naar de bioscoop te gaan, waarop ze ja zei en "ik zal mijn eigen popcorn betalen haha". Dus dat kwam niet bij mij vandaan.

'Ik zal mijn eigen popcorn betalen' is duidelijk sarcastisch ja.😝
 
Ik snap het eigenlijk niet. Je had de volledige rekening aan drank al betaald. Waarom dan nog een tikkie achteraf sturen en een leuke avond verpesten? Mis je die 15 euro nu? Heel veel gezeur gekregen voor niets. Wie weet waar jullie vriendschap naar toe was gegaan het was per slot van rekening een 1e date. Volgende keer iets geduldiger zijn misschien.

Hun vriendschap was vooral naar een lege portemonnee gegaan voor hem.
 
Ik snap het eigenlijk niet. Je had de volledige rekening aan drank al betaald. Waarom dan nog een tikkie achteraf sturen en een leuke avond verpesten? Mis je die 15 euro nu? Heel veel gezeur gekregen voor niets. Wie weet waar jullie vriendschap naar toe was gegaan het was per slot van rekening een 1e date. Volgende keer iets geduldiger zijn misschien.

Ze zei later dat wanneer ze met mannen uitgaat uit principe nooit iets betaalt. Dus ik denk niet dat als ik het anders aangepakt had, ze wel dingen zou gaan betalen rond date 2, 3 of 4. Daarnaast werd ze ook boos dat ik haar hand vastpakte, want ze wil echt geen relaties, dus waarom zou ik voor een vriendschap waar verder niks uit gaat komen elk avondje uit gaan lopen sponsoren? Dat doe ik met mannelijke vrienden ook niet.
 
Ik heb alles goed gelezen hoor. Maar ik snap niet dat je achteraf een 1e date nog gaat verknallen door een tikkie te sturen voor iets wat je toch al betaald hebt. Uberhaubt de vraag om te splitten op de 1e date. Dan kan je beter niet afspreken als je er niets voor over hebt.
Blijkbaar niet goed 😅😅
Als je als dame erover blijft doordrammen spoor je niet. En ben je meer uit op gratis dates.
En dat is ook wat ze wilt.
 
Ze zei later dat wanneer ze met mannen uitgaat uit principe nooit iets betaalt. Dus ik denk niet dat als ik het anders aangepakt had, ze wel dingen zou gaan betalen rond date 2, 3 of 4. Daarnaast werd ze ook boos dat ik haar hand vastpakte, want ze wil echt geen relaties, dus waarom zou ik voor een vriendschap waar verder niks uit gaat komen elk avondje uit gaan lopen sponsoren? Dat doe ik met mannelijke vrienden ook niet.
Ok om dat te beoordelen moet je de dame in kwestie inderdaad persoonlijk kennen.
 
Overigens zag ik vanochtend de dame in kwestie in de salon, maar ze deed alsof ze me niet zag, wat niet onbegrijpelijk is want ze kwam iemand anders halen. Met de dame waar ik een afspraak mee had had ik niet echt een fysieke klik en het was vrij ongemakkelijk, en het ging ook super slecht. Misschien was ik er in gedachten niet bij. Wel heb ik mijn verhaal verteld (zonder namen te gebruiken), en de nieuwe dame vond ook dat Tikkies sturen gewoon normaal is en was verbaasd over het gedrag van de eerste dame, en zei dat ik beter geen vrienden kan zijn met dat soort mensen. Dus dat. Misschien moet ik even een pauze nemen van de salon.
 
Een relatie waarbij de man accepteert dat de vrouw met andere mannen naar bed gaat kan in mijn ogen geen echte liefde zijn
Dat is je goed recht om dat te vinden maar niet iedereen deelt diezelfde mening.
Het kan zeker echte liefde zijn. Er zijn veel gelukkige koppels die een open relatie hebben of mensen die een polyamoureuze verhouding hebben.

Monogamie is zeker niet de keyfactor tot echte liefde.

Wat ik persoonlijk wel vind is dat als er 1 persoon in de relatie monogamie belangrijk vind je dat ook moet respecteren en niet achter de rug om met iemand anders naar bed moet gaan (ook niet meer dvps)
Eerlijkheid en respect is voor mij de basis tot een goede relatie
 
Ik snap het eigenlijk niet. Je had de volledige rekening aan drank al betaald. Waarom dan nog een tikkie achteraf sturen en een leuke avond verpesten? Mis je die 15 euro nu? Heel veel gezeur gekregen voor niets. Wie weet waar jullie vriendschap naar toe was gegaan het was per slot van rekening een 1e date. Volgende keer iets geduldiger zijn misschien.
Als ik het verhaal een beetje volgt, was het een instabiele meid. Ik vrees, als het niet het tikkie was waar zo over was gevallen was het wel iets anders geweest. En dat zal dan met veel drama zijn geweest.
Overigens kan ik mij wel de reactie van mijn medewandelaars begrijpen over dat tikkie, ik vind het op zich ook wel vreemd dat je een tikkie stuurt.
 
Laatst bewerkt:
Beter gewoon uitgaan met een vrouw die geen DVP is.
Dat is ook mijn advies.
Overigens is dat misschien makkelijk gezegd als je zelf goed in de markt ligt.
Maar ik heb de afgelopen tijd sinds ik hier lid ben van het forum, pm gehad van mannen van in de veertig, die nog nooit met een vrouw zijn uitgegaan of iets hebben gegeten, en dat wel graag zouden willen.
Ik denk dat sommige van deze mannen, ook gevoelig zijn. als een dvp op hun gevoel inspeelt en voorstelt om activiteiten te ondernemen buiten haar werk om, en dat er een kans bestaat dat een dvp of een niet dvp daar misbruik van maakt.
 
Als ik het verhaal een beetje volgt, was het een instabiele meid. Ik vrees, als het niet het tikkie was waar zo over was gevallen was het wel iets anders. En dat zal dan met veel drama zijn geweest.
Overigens kan ik mij wel de reactie van mijn medewandelaars begrijpen over dat tikkie, ik vind het op zich ook wel vreemd dat je een tikkie stuurt.

Ja dat een beetje, ze heeft een paar probleempjes en een moeilijk verleden. Ze kan soms raar uit de hoek komen, dus het was vast vanzelf fout gegaan. Kennelijk hecht ze zich ook niet aan mensen, want je wordt er zo weer uitgebonjourd. Maar nu ik haar weer kort even zag mis ik haar weer. Echt he 🤦‍♂️
 
Overigens zag ik vanochtend de dame in kwestie in de salon, maar ze deed alsof ze me niet zag, wat niet onbegrijpelijk is want ze kwam iemand anders halen.
1 tip, dames in zo'n huis roddelen ook gewoon met elkaar. Over de dames in deze situatie kan ik uiteraard niet oordelen, maar nu ze je voor een andere dame heeft zien komen is dat iets om in je achterhoofd te houden.
 
1 tip, dames in zo'n huis roddelen ook gewoon met elkaar. Over de dames in deze situatie kan ik uiteraard niet oordelen, maar nu ze je voor een andere dame heeft zien komen is dat iets om in je achterhoofd te houden.

Ze zag niet voor wie ik kwam, en ik heb geen naam verteld aan dame 2. Wat zou er kunnen gebeuren, dat ik straks de hele salon niet meer in mag? Haha.
 
Ze zag niet voor wie ik kwam, en ik heb geen naam verteld aan dame 2. Wat zou er kunnen gebeuren, dat ik straks de hele salon niet meer in mag? Haha.
Er is uiteraard een kans dat ze rondvraagt, en ze heeft misschien gezien wie er ineens bezet was de periode nadat ze jou zag.

Ik verwacht geen grote problemen, maar ik heb een keer gehad dat ik met 1 dame wat gezeik was en dat een andere dame in hetzelfde huis daar later op terugkwam zonder dat ik haar wat had verteld.

En gezien je zelf aangeeft onervaren te zijn met huizen wilde ik het gewoon meegeven.
 
Er is uiteraard een kans dat ze rondvraagt, en ze heeft misschien gezien wie er ineens bezet was de periode nadat ze jou zag.

Ik verwacht geen grote problemen, maar ik heb een keer gehad dat ik met 1 dame wat gezeik was en dat een andere dame in hetzelfde huis daar later op terugkwam zonder dat ik haar wat had verteld.

En gezien je zelf aangeeft onervaren te zijn met huizen wilde ik het gewoon meegeven.

Ik zal het onthouden, bedankt.
 
Dat wel, maar ik ben een beetje een hopeloze romanticus en lijd aan "I can fix her"-syndroom 😅

Maar ja ik moet gewoon een andere leuke dame vinden, dan ben ik haar zo vergeten.
gewoon even sterk zijn. Je gaat iemand niet zo snel veranderen, zeker als ze al een jaar of vijftien zoals je zelf zei, in de prostitutie werkt. Dus zet dat uit je hoofd.
Probeer maar eens vaste gewoontes van je zelf te veranderen, je zult merken dat dat nog vrij moeilijk is.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan