DVP wil ineens prive afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@flipflop
Niet alle dames in de prostitutiewereld zijn wb. hun persoonlijkheid het meest ontwikkeld en het meest zelfverzekerd. Die zijn er ook, maar waarschijnlijk in de minderheid en eerder te vinden in de groep van amateurs, dus dames die het niet vooral voor het dagelijkse brood moeten doen en dus ook niet over jaren dagelijks doen. Het aantal problematische persoonlijkheden zal in deze professie vast hoger zijn dan in het vrouwelijke gemiddelde. En ik vrees, jouw verhaal lezende, dat jij aan een dame met zo een problematische persoonlijkheid geraakt bent. Ook is er elders op dit forum en diens voorganger al herhaaldelijk beschreven dat relaties tussen DvP en hun klanten gemiddeld moeilijk verlopen en zelden ook op ten duur echt goed gaan.
Dat kan dan misschien ook een troostende gedachte zijn.
De questie van wel of niet 15 € betalen is m.i. niet de cruciale in jouw verhaal. Ik denk dat de dame in questie gewoon zelf niet goed weet wat zij wil en waar zij goed aan doet, terwijl zij wel ook een zekere behoefde heeft aan een relatie.
Ik tip maar dat je niet het laaste "slachtoffer" van de ambivalentie van deze dame bent.

Jep, ze heeft een hoop meegemaakt en een aantal probleempjes. Daarom ben ik ook niet boos op haar en begrijp dat ze reageert zoals ze doet.

De vraag is waar de dame vandaan komt. Waarschijnlijk uit een land waar het nog wel de standaard is dat de man betaalt.

Ze komt uit een Latijns-Amerikaans land, maar heeft al zo'n 10 jaar in Nederland gewoond en spreekt vrij goed Nederlands. Ze heeft zelfs een Nederlandse partner gehad een aantal jaar geleden. Dus dat Tikkies sturen bij haar een vreemd concept is lijkt mij niet erg geloofwaardig.

Ja, dit is inderdaad ouderwets en ik kan je ook vertellen waarom: als je namelijk alles betaalt dan voelt de dame veel eerder de verplichting om het de man naar de zin te maken (lees: sex).
Als de vrouw ook meebetaalt, heeft ze het gevoel het initiatief in eigen handen te houden.
Ik verzin dit niet zelf, maar heb ik dit meerdere malen van mijn dates gehoord.

Dit betekent overigens niet dat je alles precies moet bijhouden en tikkies moet gaan sturen. Vaak wijst het op zo'n avond vanzelf

Het leek er niet op alsof zoiets de bedoeling was. Ik had het pas over het splitten van de rekening van de kroeg nadat ze me op de tijd wees en dat ik de trein moest halen. Of misschien had ik kunnen blijven slapen na een aantal dates? Maar met die insteek was ik de avond niet begonnen en ik heb daar niet eens over nagedacht.

Vreemd om na een afspraak met een vrouw een tikkie van 15 euro te sturen. Het risico dat je loopt dat ze het negatief ervaart is die hele 15 euro niet waard. Je hebt het bed al gedeeld en ze spreekt met je af omdat je eenzaam bent. Dus ze had misschien gedacht dat je haar gezelschap iets meer waardering kon geven dan een tikkie van 15 euro achteraf.
Misschien als je alles had betaald dan had ze de volgende keer ook haar gulle kant laten zien. Nu zal je het nooit weten vanwege 15 euro. Zonde! Soms een goed idee om in bijzondere omstandigheden je principes los te laten en gewoon te leven

Toen ze me uitvroeg zei ze dat we ongeveer in dezelfde situatie zitten, en dat zij ook weinig vrienden heeft om mee te praten of om mee uit te gaan. Ze praatte ook met mij omdat ze dat leuk vond, niet uit medelijden, dat heb ik nog gevraagd. En dat had ik niet van te voren kunnen weten, maar zoals ik zei, zei ze daarna dat ze uit principe niet aan betalen doet wanneer ze uitgaat. En ik doe niet aan eeuwig sponsoren. Dus waarschijnlijk was het dan wel met date 2 of 3 fout gegaan.
 
Er is niks mis mee met een dame van plezier, maar ik hou het liever zakelijk, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
En wat nou als je in het uitgaanscirquit of op een feestje van kennisen een leuke dame tegen het lijf loopt met wie je direct een klik hebt (ook sexueel) en die je na een paar keer daten/vrijen opbiecht dat ze een nogal ongebruikelijke baan heeft. Trek je dan je portemonnee om alsnog al jullie bedavontuurtjes na te betalen, of betaal je dan "met de kennis van nu" alle daaropvolgende bedavonturen of is het direct over en uit met de sex? Of is het enkel een punt als je haar eerst zakelijk hebt leren kennen en zich van daaruit een fwb relatie ontwikkelde ?
 
Laatst bewerkt:
En wat nou als je als vrijgezel in het uitgaanscirqui of op een feestje van kennisen een leuke dame tegen het lijf loopt met wie je direct een klik hebt (ook sexueel) die je na een paar keer daten verteld dat ze een bijzondere baan heeft. Trek je dan je portemonnee om alsnog al jullie bedavontuurtjes na te betalen, of betaal je dan alle daaropvolgende bedavonturen of is het direct over en uit met de sex? Of is het enkel een punt als je haar eerst zakelijk hebt leren kennen en zich van daaruit een fwb relatie ontwikkelde ?
Ik denk dat het voor vele direct over en uit is
 
Waarom in godsnaam niet, wat is er mis met een dvp? Als ze dat werk met plezier en overtuiging doet heeft ze bij mij zelfs een streepje voor :).

Het gaat grotendeels niet om het beroep. Maar om welke persoon kiest voor dat beroep of hoe je veranderd door dat beroep. Veel emotionele en mentale problemen. Het aantal misbruikte vrouwen is ook groter onder prostituees. Zelfde voor verslaafden.

Het werk zelf lijkt allemaal goed te doen op papier ook maar je vriendin zou geen hoer zijn in een vacuum he. Als jullie het slecht gaat na paar jaar met kinderen en ze valt terug op oude gewoontes... Dan legt heel de streek zijn leuter in de moeder van je kinderen terwijl jij de boel emotioneel verwerkt. Scheidingen zijn al zwaar genoeg op zichzelf.

Romantische kalveren dat mannen zijn zouden ze minder de liefde moeten volgen en hun date eens goed keuren.
Want wij nu zouden een dame daten moest ze in een kartonnen doos wonen.
Wij geven geen moer om mooie auto. Of huis. Of carrière. It's all about her. Dan kan ze tenminste toch een 5 sterren qua persoon zijn.
En met die job kan dat gewoon niet. Te veel drama. Te veel miserie. Uw geluk is niet onderhandelbaar.
 
En wat nou als je als vrijgezel in het uitgaanscirqui of op een feestje van kennisen een leuke dame tegen het lijf loopt met wie je direct een klik hebt (ook sexueel) en die je na een paar keer daten opbiecht dat ze een nogal ongebruikelijke baan heeft. Trek je dan je portemonnee om alsnog al jullie bedavontuurtjes na te betalen, of betaal je dan met de kennis van nu alle daaropvolgende bedavonturen of is het direct over en uit met de sex? Of is het enkel een punt als je haar eerst zakelijk hebt leren kennen en zich van daaruit een fwb relatie ontwikkelde ?
ik begrijp niet zo goed wat je nou precies wilt zeggen.
Iemand ontmoeten als vrijgezel in het uitgaanscirtcuit of op een feestje, is totaal iets anders dan een dvp bezoeken.
 
ik begrijp niet zo goed wat je nou precies wilt zeggen.
Iemand ontmoeten als vrijgezel in het uitgaanscirtcuit of op een feestje, is totaal iets anders dan een dvp bezoeken.
Bezoeken dvp's dan geen feestjes of uitgaansgelegenheden waar je haar onwetend van haar beroep tegen het lijf kunt lopen waarna zich bij wederzijdse klik een fwb relatie kan ontwikkelen? En wat is dan het verschil tussen een fwb relatie die zich langs die weg ontwikkeld (eerst onwetend van haar beroep) en eentje waarbij je haar eerst als klant bezoekt waarna zich van daaruit een fwb relatie ontwikkeld?
 
Laatst bewerkt:
Bezoeken dvp's dan geen feestjes of uitgaansgelegenheden waar je haar onwetend van haar beroep tegen het lijf kunt lopen waarna zich bij wederzijdse klik een fwb relatie kan ontwikkelen? En wat is dan het verschil tussen een fwb relatie die zich langs die weg ontwikkeld (eerst onwetend van haar beroep) en eentje die zich ontwikkeld vanuit het haar eerst als klant bezoeken waarna de boel richting fwb groeit? Ik zie het verschil niet zo.
Voor mij is het een wereld van verschil. Wat ik al eerder zei, de relatie met de dvp is puur zakelijk, dus buiten haar werk om, hoef ik haar niet te zien of te kennen. En in mijn ogen is een fwb een ander woord voor dvp, in ieder geval komt het op het zelfde neer.
Dat jij het anders ziet, en dat die grens tussen het zakelijke en het niet zakelijke in elkaar kunnen overlopen, is jou keus, als je je daar goed bij voelt gewoon blijven doen.
Ik kan niet op voorhand zeggen wat ik zal doen als ik een vrouw zou ontmoeten, niet wetende in eerste instantie dat zij een dvp is. Ik denk dat ik er dan toch een punt achter zet. Maar in ieder geval ga ik niet betalen voor sexuele diensten.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat veel mannen blij zouden zijn met een vriendin/vrouw welke werkt als DVP. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen die dat wel los van elkaar kunnen zien, het niet bij het juiste eind hebben.
 
En in mijn ogen is een fwb een ander woord voor dvp

Fwb staat voor friends with benefits waarbij dat laatste betekend dat je ook sex hebt met die persoon (onbetaald wel te verstaan dus beslist niet uitwisselbaar met de term dvp alhoewel je met een onbetaalde dame natuurlijk ook plezier kunt hebben) . Mijn ideale dvp heeft overigens van haar hobby haar beroep gemaakt (zonder die hobby daarmee 1:1 in te ruilen) en heeft daarnaast ook nog een eigen sexleven. In mijn ogen praten we dus over een situatie waarin je het geluk ten deel valt dat je promoveert van een betaalde klant naar iemand die (al dan niet aanvullend) deel mag uitmaken van haar onbetaalde sexleven. In hoeverre dat uitgroeid tot een relatie en wat haar verwachtingen daarin zijn is dan weer punt 2.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat veel mannen blij zouden zijn met een vriendin/vrouw welke werkt als DVP. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen die dat wel los van elkaar kunnen zien, het niet bij het juiste eind hebben.
Een relatie waarbij de man accepteert dat de vrouw met andere mannen naar bed gaat kan in mijn ogen geen echte liefde zijn
 
Fwb staat voor friends with benefits waarbij dat laatste betekend dat je ook sex hebt met die persoon (onbetaald wel te verstaan dus beslist niet uitwisselbaar met de term dvp
ik weet waarvoor de term staat. wellicht wil de persoon geen geld. maar ze wil er wel wat anders voor terug, dus het is geen gratis dienst.
 
Ik denk dat het niet de juiste insteek is als je 1 keer met een DVP buiten werk afspreekt omdat dan te zien als (het begin van) een relatie. Ik zou zelfs nog niet van een vriendschap spreken. Meer een eventueel beginnende vriendschap.

Ik heb er niet veel ervaring mee, maar toch is het bij mij een paar keer gebeurt dat ik met een dvp afsprak na werktijd. Op verschillende manieren trouwens en niet altijd op mijn initiatief.

Een dvp had ik bezocht en die wilde na afloop perse met me uit en wat gaan drinken. Ook stond ze er op om de hele rekening aan het eind van de avond te betalen. Ik was eerlijk gezegd wel verbaasd. Een aantal weken later heb ik nog een keer met haar afgesproken voor sex. Voor de grap appte ik de volgende dag of ze zien had om met me te gaan eten en ze zei ja. Toen heb ik haar opgehaald en zijn we gaan eten en heb ik de rekening betaald.

Een ander verhaal was het contact met een andere dvp. Ik appte haar en ze vroeg wat ik precies wilde. Of ik sex met haar wilde of gewoon afspreken. Het was een mooie dag in de zomer dus gewoon afspreken leek me leuk. Ik ben toen wat met haar gaan eten en drinken. Alles betaald. Maar verder niet voor de uren dat we daar waren. Eigenlijk zaten we daar gewoon als vrienden. Best leuk eigenlijk als je ziet wat er kan gebeuren.

In beide gevallen zou ik het geen relatie noemen.


Een relatie waarbij de man accepteert dat de vrouw met andere mannen naar bed gaat kan in mijn ogen geen echte liefde zijn
Hier ben ik het niet mee eens. Kan wel degelijk echte liefde zijn. Als die vrouw iets nodig heeft wat jij niet kan geven of waar je zelf geen plezier uithaalt dan kan dit prima. Als voorbeeld als je zelf niets met SM hebt en pijn, maar je vrouw heeft dit nodig voor haar sexualiteit en een ander kan haar dit wel geven dan kan dit prima zijn.

Getuigd naar mijn mening van grote liefde om een ander dat geluk te gunnen.
 
Ik denk dat het niet de juiste insteek is als je 1 keer met een DVP buiten werk afspreekt omdat dan te zien als (het begin van) een relatie. Ik zou zelfs nog niet van een vriendschap spreken. Meer een eventueel beginnende vriendschap.

Ik heb er niet veel ervaring mee, maar toch is het bij mij een paar keer gebeurt dat ik met een dvp afsprak na werktijd. Op verschillende manieren trouwens en niet altijd op mijn initiatief.

Een dvp had ik bezocht en die wilde na afloop perse met me uit en wat gaan drinken. Ook stond ze er op om de hele rekening aan het eind van de avond te betalen. Ik was eerlijk gezegd wel verbaasd. Een aantal weken later heb ik nog een keer met haar afgesproken voor sex. Voor de grap appte ik de volgende dag of ze zien had om met me te gaan eten en ze zei ja. Toen heb ik haar opgehaald en zijn we gaan eten en heb ik de rekening betaald.

Een ander verhaal was het contact met een andere dvp. Ik appte haar en ze vroeg wat ik precies wilde. Of ik sex met haar wilde of gewoon afspreken. Het was een mooie dag in de zomer dus gewoon afspreken leek me leuk. Ik ben toen wat met haar gaan eten en drinken. Alles betaald. Maar verder niet voor de uren dat we daar waren. Eigenlijk zaten we daar gewoon als vrienden. Best leuk eigenlijk als je ziet wat er kan gebeuren.

In beide gevallen zou ik het geen relatie noemen.
Vergis je niet, dvp's zijn heel gehaaid en weten dat veel wandelaars niet alleen op zoek zijn naar sex...
knoop dat goed in je oren
 
Dat zou op zich nog wel kunnen, dat er sprake is van echte liefde. Ik zou het alleen niet kunnen opbrengen, maar wellicht een andere wel.
ik denk het niet, bij iemand die dat kan opbrengen gaat het in mijn ogen niet om liefde maar om lust, dat je de dame gewoon een lekker wijf vindt
 
ik denk het niet, bij iemand die dat kan opbrengen gaat het in mijn ogen niet om liefde maar om lust, dat je de dame gewoon een lekker wijf vindt
ik ben het vaak met je eens Jimmy, maar ik denk dat je het nu mis hebt.
Het kan wel degelijk om liefde gaan, en juist niet om lust.
Er zijn wel degelijk mannen die met een dvp samenwonen en wellicht getrouwd zijn, waarbij er sprake is van echte onvoorwaardelijke liefde.
Ik zou het zelf niet kunnen, maar het bestaat wel degelijk.
 
ik ben het vaak met je eens Jimmy, maar ik denk dat je het nu mis hebt.
Het kan wel degelijk om liefde gaan, en juist niet om lust.
Er zijn wel degelijk mannen die met een dvp samenwonen en wellicht getrouwd zijn, waarbij er sprake is van echte onvoorwaardelijke liefde.
Ik zou het zelf niet kunnen, maar het bestaat wel degelijk.
Ik heb er in ieder geval geen begrip voor, als ik serieuze gevoelens voor een vrouw heb dan wil ik absoluut niet dat ze met andere mannen naar bed gaat, ook al is het 'zakelijk'
 
ik ben het vaak met je eens Jimmy, maar ik denk dat je het nu mis hebt.
Het kan wel degelijk om liefde gaan, en juist niet om lust.
Er zijn wel degelijk mannen die met een dvp samenwonen en wellicht getrouwd zijn, waarbij er sprake is van echte onvoorwaardelijke liefde.
Ik zou het zelf niet kunnen, maar het bestaat wel degelijk.


Alles bestaat. Wil nog niets zeggen dat het normaal is laat staan een verstandige zet.
 
Een relatie waarbij de man accepteert dat de vrouw met andere mannen naar bed gaat kan in mijn ogen geen echte liefde zijn
Ik moet er niet aan denken, sexuele exclusiviteit zou voor mij juist de nagel aan de doodskist zijn in een relatie. Sterker nog, mijn droompartner zou juist een dame zijn die zich op sexfeestjes kirrend van plezier door tientallen mannen zou laten nemen en onderspuiten en met pretoogjes zou ondergaan hoe ik haar van het zaad druipende lijf weer heerlijk schoon zou likken. Jouw gruwel is mijn hemel ofwel op ieder potje past een dekseltje.

ik denk het niet, bij iemand die dat kan opbrengen gaat het in mijn ogen niet om liefde maar om lust, dat je de dame gewoon een lekker wijf vindt
Ik zou bovenstaande inderdaad prima kunnen delen met om het even welke dame die die passie deelt. Maar ik zou het nog mooier vinden als ik dat zou kunnen delen met iemand waarop ik stapelverliefd ben en omgekeerd. In een liefdesrelatie zou ik alles omarmen wat haar gelukkig maakt, ook als ik er zelf niets mee zou hebben. Je hoeft niet alles met elkaar te delen maar elkaar vrij laten in elkaars passies lijkt me essentieel. Persoonlijk kan ik me geen mooier ding voorstellen dan een geliefde zien genieten van sex met meerdere personen tegelijk.
 
Ik moet er niet aan denken, sexuele exclusiviteit zou voor mij juist de nagel aan de doodskist zijn in een relatie. Sterker nog, mijn droompartner zou juist een dame zijn die zich op sexfeestjes kirrend van plezier door tientallen mannen zou laten nemen en onderspuiten en met pretoogjes zou ondergaan hoe ik haar van het zaad druipende lijf weer heerlijk schoon zou likken. Jouw gruwel is mijn hemel ofwel op ieder potje past een dekseltje.


Ik zou bovenstaande inderdaad prima kunnen delen met om het even welke dame die die passie deelt. Maar ik zou het nog mooier vinden als ik dat zou kunnen delen met iemand waarop ik stapelverliefd ben en omgekeerd. In een liefdesrelatie zou ik alles omarmen wat haar gelukkig maakt, ook als ik er zelf niets mee zou hebben. Je hoeft niet alles met elkaar te delen maar elkaar vrij laten in elkaars passies lijkt me essentieel. Persoonlijk kan ik me geen mooier ding voorstellen dan een geliefde zien genieten van sex met meerdere personen tegelijk.
Zo zie je maar weer, dat we er allemaal anders in staan.
 
ik weet waarvoor de term staat. wellicht wil de persoon geen geld. maar ze wil er wel wat anders voor terug, dus het is geen gratis dienst.
Misschien wil ze enkel goede sex als tegendienst? En dat is niet betalend in het geval van FWB …

FWB impliceert helemaal geen wederdienst. Integendeel zelf, het is sex met iemand die je goed kent (een vriend) maar zonder relationele verplichtingen.
 
FWB= wat je er zelf van maakt met de persoon waarmee je zo een relatie hebt. 1 ding hebben alle varianten gemeen en dat is dat je elkaar niet kunt claimen en niets verplicht bent. Een beetje best of both worlds. Geen emotionele verwachtingen en elkaar behandelen als mensen waar je om geeft.

Moet zeggen dat het mij nooit gelukt is om dat lang in stand te houden met iemand. Op den duur komt de vraag: Wat zijn wij eigenlijk?/Hoe zie je onze relatie? Als emotie in het spel komt is het hele fwb gebeuren gedoemd te mislukken. Is ook niet zo gek want je hebt een ideale relatie met iemand met een hoog gfe/ bfe gehalte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan