DVP wil ineens prive afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fwb staat voor friends with benefits waarbij dat laatste betekend dat je ook sex hebt met die persoon (onbetaald wel te verstaan dus beslist niet uitwisselbaar met de term dvp alhoewel je met een onbetaalde dame natuurlijk ook plezier kunt hebben) . Mijn ideale dvp heeft overigens van haar hobby haar beroep gemaakt (zonder die hobby daarmee 1:1 in te ruilen) en heeft daarnaast ook nog een eigen sexleven. In mijn ogen praten we dus over een situatie waarin je het geluk ten deel valt dat je promoveert van een betaalde klant naar iemand die (al dan niet aanvullend) deel mag uitmaken van haar onbetaalde sexleven. In hoeverre dat uitgroeid tot een relatie en wat haar verwachtingen daarin zijn is dan weer punt 2.
ik had gedacht dat FWB iets anders was. Maar je hebt gelijk ik heb het inmiddels ook even opgezocht.
 
ik had gedacht dat FWB iets anders was. Maar je hebt gelijk ik heb het inmiddels ook even opgezocht.
Een jonge dame had FwfsB op haar Tinder staan. Dat moest ik me laten uitleggen
Friends with Financial and Sexual Benefits ;)
Dus ik vanmorgen gevraagd wat voor benefits zij voor mij had. Toen wou ze haar tepels en klit gelikt hebben.
Ik zal gauw eens vragen welke benefits zij van mij verwacht:ROFLMAO:
 
Mijn ervaring met dvp dates bij het uitgaan is eigenlijk weer anders. De eerste keer testen ze je of je geen 'cheap Charlie' bent. Voor mij geen punt, want ik betaal gewoon. De dates daarna vrijwel altyd meegemaakt dat de dame erop stond om te betalen. Dat vond ik soms weer erg ongemakkelijk. Als ik de dame uitnodig en zij vervolgens de rekening a €320 betaald, wetende dat zij de week ervoor duur designer tasje gekocht had buiten haar budget heb ik daar moeite mee. Zowel met de aankoop van dat tasje en dat zij de rekening betaald. Ik heb het nooit exact nagerekend, maar het gaat redelijk gelijk op. Ook wel dat ze uit zichzelf voor ik mijn wallet kon pakken spontaan de parkeerticket betaald of de taxi etc.
Aan tikkies doe ik niet of ik betaal of zij betaald.
De achterliggende gedachte is waarschijnlijk dat ze willen weten of je echt wat voor ze over hebt, en echt geïnteresseerd bent in haar en niet alleen haar lichaam. Maar goed dat gaat op bij elke date, en het feit dat ze een 'apart' beroep heeft is dan eigenlijk niet van belang.
Als de insteek van de date zou zijn om na afloop perse een afterparty in de bedstee te hebben denk ik dat het anders zou zijn.
Juist het een keer 'niet moeten' is voor working girls vaak prettig. En als 'het' er dan toch van komt is het meestal een onvergetelijke ervaring.
Eigenlijk een beetje het zelfde als toen ik nog studeerde. Een avondje stappen met een meisje dat je die avond had 'vrijgehouden' resulteerde meestal in vrijpartij die toch heel krampachtig aanvoelde zo van het hoort er nu eenmaal bij. (Uitzonderingen daargelaten).
Als ik nu met mijn huidige vriendin uit eten ga en een van haar vriendinnen gaat mee exact het zelfde.
Geld is/was nooit zo'n ding in mijn relaties, maar ik kan me voorstellen dat als je wat scherper op je centjes moet letten het anders is. Uiteraard als de dame echt veel minder kapitaal krachtig is hou / houden ik/wij haar ook vrij.
Het is denk ik wel typisch Nederlands. In andere landen nooit iets van splitten meegemaakt.
Daar noemen ze het dan vaak een 'dutch party'
of een 'dutch treat'. (Alles met dutch ervoor heeft vaak een negatieve lading).
 
Een dvp die goed is in haar vak zal het veelvoud verdienen van hetgeen een man gemiddeld verdient in Nederland. Als je als man tegen die lifestyle wil opboksen moet je wel heel, heel goed verdienen. Als jij als man zo'n goed leventje hebt en je heil alsnog moet zoeken bij een dvp ben je gefaald als man in het leven. En al helemaal als je moet bewijzen (of dat denkt) dat je geen cheap Charlie bent en met geld hiervoor moet smijten. Dan ben je simpelweg een levenloze simp en zij een golddiger. Jij mag het verder verwoorden hoe je het wil.

Het lijkt mij eerder dat als een dvp een man wil die om haar geeft als persoon en niet naar haar lichaam juist naar alles kijkt behalve zijn portemonnee. Als het om het opentrekken van de portemonnee gaat zijn er genoeg klanten van de dvp die dat doen om haar lichaam te gebruiken. Daar ging het juist niet om lijkt me.
 
Een dvp die goed is in haar vak zal het veelvoud verdienen van hetgeen een man gemiddeld verdient in Nederland. Als je als man tegen die lifestyle wil opboksen moet je wel heel, heel goed verdienen. Als jij als man zo'n goed leventje hebt en je heil alsnog moet zoeken bij een dvp ben je gefaald als man in het leven. En al helemaal als je moet bewijzen (of dat denkt) dat je geen cheap Charlie bent en met geld hiervoor moet smijten. Dan ben je simpelweg een levenloze simp en zij een golddiger. Jij mag het verder verwoorden hoe je het wil.

Het lijkt mij eerder dat als een dvp een man wil die om haar geeft als persoon en niet naar haar lichaam juist naar alles kijkt behalve zijn portemonnee. Als het om het opentrekken van de portemonnee gaat zijn er genoeg klanten van de dvp die dat doen om haar lichaam te gebruiken. Daar ging het juist niet om lijkt me.
De onzin die je hier leest op dit forum😂
 
De onzin die je hier leest op dit forum😂

Hoezo onzin?

De post waar hij over praat is inderdaad een supersimp. Ik kreeg er een wrange smaak van in mijn mond. En was ook onbewust seksistisch. Dat mannen dan nog zo gebrainwashed zijn dat ze er trots op zijn. Jammer. We zouden beter een beetje wakker worden en zelfrespect kweken. Wil je net _wel_ weten of een dvp je graag heeft voor je persoon? Haal 100% vh geld weg uit de vergelijking tot alleen je persoon over blijft. Zie je meteen of het echt is of niet. En haal haar neukbeurten er ook uit. Weet je meteen of je je pik naloopt of niet. Easy.

Je stapt net WEG van de klant/prostituee dynamiek! Waarom zou je dan blijven betalen🤯

Onlyfans
Badwater van Belle Delphine
Amazon Wishlists

All die zever. Beschamend.
 
Ik heb er in ieder geval geen begrip voor, als ik serieuze gevoelens voor een vrouw heb dan wil ik absoluut niet dat ze met andere mannen naar bed gaat, ook al is het 'zakelijk'
Weet je wat het meest grappige is? Er zijn mannen die het prima zouden vinden als hun vriendin/vrouw het met andere mannen doet, prima. En dan reageren alsof de rest van de mannen ouderwets is. Leuk en aardig. Maar als je vraagt waarom bijna alle wandelaren hun hobby'tje verborgen houdt voor vrouwlief of waarom 99% van de vrouwen hysterisch zouden worden als hun man vreemdgaat blijft het akelig stil. Als je als man je seksuele behoefte zoekt bij een ander vrouw is je vrouw niet genoeg om je te pleasen in bed. En omgekeerd idem dito. Dat er geld geboeid is of het een verborgen agenda is of niet doet er ook totaal niet toe. Ga maar als gemiddeld getrouwd man maar eens tegen je vrouw vertellen dat je met meerdere vrouwen vreemdgaat en dat diezelfde vrouwen goed voor jou zorgen en je er financieel baat bij hebt. Kijken of die dame zo respectvol en begripvol is. Not.
 
Had ik dit topic maar wat eerder gevonden, dan had ik alles wat beter begrepen. Ik ben anderhalve maand geleden voor het eerst in mijn leven naar een privehuis geweest (ik ben net iets ouder dan 25), en had een hele leuke en gezellige klik met de DVP die ik uitgekozen had. Ze vroeg waarom ik naar een privehuis kwam, en ik vertelde haar dat ik eigenlijk vanuit eenzaamheid op het idee kwam, want ik ben recentelijk naar een nieuwe stad verhuisd, waar ik een appartement gekocht heb (waarschijnlijk had ik dat niet moeten vertellen) en ik zie en spreek bijna niemand. Daarna hadden we via WhatsApp ook contact, over van alles en nog wat. Tijdens mijn tweede bezoek vroeg zij me mee uit, en we besloten om uiteten te gaan en daarna iets te gaan drinken. In de tussentijd praatten we elke dag op WhatsApp, en we vertelden allebei veel persoonlijke dingen, waardoor ik dacht dat we een bijzondere band hadden, waar ik erg gehecht aan begon te raken.

Toen gingen we uit. Ze pakte mijn arm buiten vast terwijl we rondliepen, en ze raakte ook regelmatig mijn handen aan tijdens het etentje. De rekening was 60 euro, en die betaalde ik. Toen gingen we nog naar de kroeg, ook nog steeds gezellig. Rond een uur of 12 herinnerde ze me aan de tijd en dat ik de trein naar huis moest pakken. Ik zei, "deze kunnen we wel even splitten toch?", ze zei oké en dat ik haar maar een Tikkie moest sturen. Zogezegd zo gedaan. Terwijl we naar het station liepen pakte ik haar hand vast (zij raakte mijn handen eerder ook al aan en in mijn gedachtegang moest ik de volgende move maken, ik vond haar namelijk ook wel leuk), maar ze leek ineens wat afstandelijk en gehaast, en ik grapte nog "wil je van me afkomen of zo?", waarop ze zei van niet maar ze wilde niet dat ik de trein ging missen want ze kon geen gasten ontvangen in haar hotel. Eenmaal in de trein kreeg ik een boze voice message dat ze het Tikkie betaald heeft, maar dat "je dit soort dingen niet doet", en dat ik gek in mijn hoofd ben, en dat ze me niet wil als klant of vriend, maar helemaal weg uit haar leven. En toen was ik gelijk geblokkeerd. Ik was compleet in shock en er aardig kapot van, zoals ik zei was ik erg gehecht geraakt aan haar. De volgende dag heb ik haar een bericht gestuurd met mijn werktelefoon (ook geen goed idee, achteraf gezien), waarop ze me belde. Ze zei dat ze in haar hele leven nog nooit een Tikkie ontvangen heeft na een avondje uit, en dat ze uit principe gewoon niet aan betalen doet. Ik probeerde haar Nederlandse gewoontes uit te leggen (elke vrouw waar ik ooit mee uit geweest ben betaalde zonder overleg de helft), maar volgens haar zei haar Nederlandse vriendin dat Tikkies sturen ongebruikelijk is (... juist ja). Daarnaast had ik kennelijk de vriendschap geschonden door haar hand vast te pakken, ze wil geen relaties en dat ze mijn arm beetpakte en hand aanraakte was puur vriendschappelijk (? geloof ik niet helemaal, volgens mij hielden alle romantische opties op toen het duidelijk was dat ik niet voor alles zou gaan betalen). In ieder geval kon ik wel weer terugkomen als klant.

Toen mijn derde bezoek, hebben we het vooral uitgepraat, seks was ongemakkelijk voor ons beiden en er werd ook niet meer gezoend. Ze zei dat we wel weer vrienden konden zijn, maar dan moest ik stoppen als klant, want dat vond ze raar. Daar stemde ik mee in, en ik vroeg haar meteen uit om naar de bioscoop te gaan, waarop ze enthousiast ja zei. Ook zou ze voortaan voor haar eigen dingen gaan betalen, zei ze. Toen hebben we nog iets meer dan een week contact gehad, waarin ik wat negatieve kanten van haar heb leren kennen. Ze bleef nog een aantal keer terugkomen op betalen/tikkies versturen. Op het einde zat ze mij voor de lol belachelijk te maken als een "goedkoop persoon" zonder ambitie, die in een goedkope stad woont. Kennelijk zat ze dat Tikkie van 15 euro nog steeds te verwerken. Toen ik haar op haar gedrag aansprak zag ze geen lol meer in onze vriendschap, bedankte me voor alles en wenste ze me het beste en werd ik weer geblokkeerd. Gelukkig was ik deze keer voorbereid en kwam het niet hard aan. Een beetje jammer dat mijn eerste keer gelijk zo'n gezeik geworden is, maar morgen bezoek ik iemand anders, hopelijk gaat dat beter.
Ik denk dat je het een beetje verkeerd hebt aangepakt. Ik zou bij de eerste dates (totdat je officieel een relatie hebt) sowieso nooit een vrouw laten betalen. En de date zo inregelen dat de schade voor jou normaal is. Niet boven je stand en ook niet eronder. Gewoon uitgeven wat jij, volgens jouw levenstandaard, normaal vindt. Dan wek je ook geen verkeerde verwachtingen. Overigens wil minder uitgeven niet zeggen dat een date minder leuk hoeft te zijn, dat ligt verder aan jouw creativiteit en persoonlijkheid. En als jouw date het daardoor een minder leuke date vindt is ze simpelweg een golddigger en komen jullie levensstandaarden sowieso niet overeen. Wat best wel cruciaal is in een relatie en op den duur onoverkomelijke problemen gaat opleveren.
 
De onzin waar ik het over heb is het feit dat de post insinueert dat je als man gefaald bent in het leven als je dvp bezoekt.

Ah zo. Want ik begreep niet goed hoe dat zelf vernederend gedrag van ervoor goed kon gepraat worden.

Het is idd wat kort door de bocht. Doch louter als advocaat vd duivel nu:

Mannen gaan bij hoeren omdat ze iets te kort komen. Seks. Liefde. Aandacht. Pijn. Whatever.

In essentie ben je niet succesvol als je iets te kort komt.

Ik argumenteer slechts een mogelijk punt. En ik ben ook een whoremonger.

Maar ik denk dat we kunnen eerlijk over ons zeggen dat het aantal mannen die tekortkomen op deze site dus zeer hoog is.

Dat gezegd zijnde. 'Man zijn' is veel meer dan het aantal schedes dat je over je zwaard getrokken hebt. Maar geen enkele gast op dit forum zou betalen moest er genoeg gratis seks zijn in zijn leven. Simple as it is.

Sommigen zijn lelijk. Of out of shape. Of oud. Of verlegen. Of dom. Of niet grappig. Of arm. Wat het ook is. Ze zijn niet aantrekkelijk. En dan boeken ze een dame.

Maar wat dat als je getrouwd bent? Dan kom je tekort van je vrouw.

En wat als je niet tekort komt van je vrouw maar dat je gewoon MEER wilt neuken en MEER vrouwen wilt?

Dan ben je verslaafd. Een groot gedeelte van dit forum is verslaafd.

En een verslaafde kun je toch moeilijk NIET iemand die aan het falen is noemen?

Ik wijs geen vingers. Maar het zou leuk zijn moest iedereen eens open en eerlijk erover kunnen spreken.

Want on topic:

Moest je een meisje hebben dat in de supermarkt werkt dat je graag had en je mee date. ... Je zou geen seconde verspillen aan een dvp.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo onzin?

De post waar hij over praat is inderdaad een supersimp. Ik kreeg er een wrange smaak van in mijn mond. En was ook onbewust seksistisch. Dat mannen dan nog zo gebrainwashed zijn dat ze er trots op zijn. Jammer. We zouden beter een beetje wakker worden en zelfrespect kweken. Wil je net _wel_ weten of een dvp je graag heeft voor je persoon? Haal 100% vh geld weg uit de vergelijking tot alleen je persoon over blijft. Zie je meteen of het echt is of niet. En haal haar neukbeurten er ook uit. Weet je meteen of je je pik naloopt of niet. Easy.

Je stapt net WEG van de klant/prostituee dynamiek! Waarom zou je dan blijven betalen🤯

Onlyfans
Badwater van Belle Delphine
Amazon Wishlists

All die zever. Beschamend.
Supersimp is mooi verwoord, goede post. Ook de gedeelte dat je eventjes de bezoekjes moet pauzeren om te kijken of je je lul achterna loopt of dat je echt gevoelens hebt is een mooie tip.
De praktijk leert dat mannen het vaak door elkaar halen.
 
Ah zo. Want ik begreep niet goed hoe dat zelf vernederend gedrag van ervoor goed kon gepraat worden.

Het is idd wat kort door de bocht. Doch louter als advocaat vd duivel nu:

Mannen gaan bij hoeren omdat ze iets te kort komen. Seks. Liefde. Aandacht. Pijn. Whatever.

In essentie ben je niet succesvol als je iets te kort komt.

Ik argumenteer slechts een mogelijk punt. En ik ben ook een whoremonger.

Maar ik denk dat we kunnen eerlijk over ons zeggen dat het aantal mannen die tekortkomen op deze site dus zeer hoog is.
Het bezoeken van dvp's kan zeer uiteenlopende redenen hebben. Misschien ben je invalide en kom je niet op een ander manier aan seks. Misschien ben je absoluut niet knap en wil je genieten van mooie dames die je anders niet kunt krijgen. Misschien heb je een zeer specifieke fetish die je niet op een ander wijze kunt uitoefenen. Genoeg redenen. Ik denk niet dat je per se bent gefaald.
 
De onzin waar ik het over heb is het feit dat de post insinueert dat je als man gefaald bent in het leven als je dvp bezoekt.
Ik heb het nergens in mijn post over bezoeken oid en dat insinueer ik helemaal niet. Ik geef aan dat als je als man die tientallen K's per maand verdient en zijn leven financieel op orde heeft alleen aan een vriendin/date kan komen door een dame van plezier mee uit te vragen en haar met geld proberen te overtuigen dat je als persoon leuk bent (ik moet al lachen als ik het zo typ) dat je gefaald bent in het leven. Ja, dat is inderdaad precies wat ik zeg. Dan mag je best even in de spiegel kijken en je op andere aspecten proberen te verbeteren.
 
Waar staat dat ik betaal?
Ik geef juist aan dat er ook dames zijn met een apart beroep niet altyd geld bewust zijn.
Mijn ervaring met het uitgaan met dames al dan niet dvp dat het qua betalen heel goed gelijk op kan gaan. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Mogelijk dat ik veel geluk heb met de dames die ik date. En het klopt dat in mijn situatie er eigenlijk geen klant/prostituee dynamiek is.
En inderdaad haal het geld element weg wat blijft er dan over? Dat geldt overigens voor alle dates!
Ik heb nauwelijks slechte ervaringen op dat vlak.
Gold diggers komen in vele gedaanten. Maar de kunst is om die voortijdig uit te filteren. Gaat de een beter af dan de ander.
Mannen die alleen uit zijn op een gratis wip komen vaak bedrogen uit.

Ik hoef niet te bewijzen dat ik geen cheap charlie ben. Ik geef aan dat sommige dames zo naar mannen kijken. Kennelijk raak ik een gevoelige snaar door hier de uitspraken van bepaalde dames te citeren.

En ja, ik ben tevreden met mijn leven.
De stelling dat je 'gefaald' zou hebben als je een dvp bezoekt, om wat voor reden ook is te zot voor woorden.

Als je begint te daten met de instelling 'voor wat hoort wat' krijg je contact met dezelfde instelling.
Overigens kan ik de opmerking seksistisch absoluut niet plaatsen. De dames die ik date/gedate heb kunnen uitstekend voor zichzelf opkomen en gelijkwaardig in de 'relatie'.

Overigens is het een illusie om te veronderstellen dat elke dame een veelvoud verdient van de gemiddelde wandelaar.

Elke wandelaar heeft zijn eigen redenen om te gaan wandelen. Hoe zo gefaald dat je 'het moet' zoeken bij een dvp? Er zijn genoeg forumleden die en een goede relatie hebben, ook op sex gebied en contacten onderhouden met dames die een bijzonder beroep hebben met instemming en actieve betrokkenheid van de partner.
 
Ik heb het nergens in mijn post over bezoeken oid en dat insinueer ik helemaal niet. Ik geef aan dat als je als man die tientallen K's per maand verdient en zijn leven financieel op orde heeft alleen aan een vriendin/date kan komen door een dame van plezier mee uit te vragen en haar met geld proberen te overtuigen dat je als persoon leuk bent (ik moet al lachen als ik het zo typ) dat je gefaald bent in het leven. Ja, dat is inderdaad precies wat ik zeg. Dan mag je best even in de spiegel kijken en je op andere aspecten proberen te verbeteren.
Bekend gezegde als je met je vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 naar je zelf.
Kortom voldoende uitdagingen om aan jouw zelf te werken.
Hoe zo met geld een dvp overtuigen om mee uit te gaan? Goed lezen is kennelijk een kunst.
 
Als jij als man zo'n goed leventje hebt en je heil alsnog moet zoeken bij een dvp ben je gefaald als man in het leven.
maar kan het niet zo zijn dat je het makkelijk vind, om op deze manier aan sex te geraken. Geen etentjes of avondjes uit, waar je maar moet afwachten of je uiteindelijk met de dame in bed beland. Soms kan het dan makkelijker zijn om gewoon je beurs op te trekken, en weten dat je sex gaat krijgen.
 
maar kan het niet zo zijn dat je het makkelijk vind, om op deze manier aan sex te geraken. Geen etentjes of avondjes uit, waar je maar moet afwachten of je uiteindelijk met de dame in bed beland. Soms kan het dan makkelijker zijn om gewoon je beurs op te trekken, en weten dat je sex gaat krijgen.
Ik doel niet op het bezoeken van een dvp, maar als man die zijn leven op orde heeft uitgaan met een dame van plezier en een relatie proberen te scoren en daarbij met geld te smijten.
 
maar kan het niet zo zijn dat je het makkelijk vind, om op deze manier aan sex te geraken. Geen etentjes of avondjes uit, waar je maar moet afwachten of je uiteindelijk met de dame in bed beland. Soms kan het dan makkelijker zijn om gewoon je beurs op te trekken, en weten dat je sex gaat krijgen.

Ja maar dat heb je op Tinder ook. Zonder daten. Zonder moeite. Is gewoon er feit dat 10% vd mannen gaat lopen met 80% vd vrouwen. Is de natuur. Het feit dat je denkt dat je moet moeite doen om te neuken betekend dat je niet bij die 10% zit. Ik ook niet hoor. Ik zit op dezelfde site en hoeren als jij hahaha.
 
Ik denk dat je het een beetje verkeerd hebt aangepakt. Ik zou bij de eerste dates (totdat je officieel een relatie hebt) sowieso nooit een vrouw laten betalen. En de date zo inregelen dat de schade voor jou normaal is. Niet boven je stand en ook niet eronder. Gewoon uitgeven wat jij, volgens jouw levenstandaard, normaal vindt. Dan wek je ook geen verkeerde verwachtingen. Overigens wil minder uitgeven niet zeggen dat een date minder leuk hoeft te zijn, dat ligt verder aan jouw creativiteit en persoonlijkheid. En als jouw date het daardoor een minder leuke date vindt is ze simpelweg een golddigger en komen jullie levensstandaarden sowieso niet overeen. Wat best wel cruciaal is in een relatie en op den duur onoverkomelijke problemen gaat opleveren.

Ze zei tijdens de date dat ze geen relaties wil, dus het was gewoon vriendschappelijk. Alhoewel ze af en toe wat gemengde signalen gaf, zoals mijn handen aanraken, en helemaal op het einde zei ze "we zijn te verschillend, zelfs voor vriendschap". Dus wie weet overwoog ze het eerst wel. Maar goed. Ze was zo'n 8 jaar ouder dan ik, verdient waarschijnlijk 2 tot 3 keer zo veel, en zou me afwijzen om 15 euro? Had ik dan überhaupt een relatie met zo'n persoon moeten willen?

Ik heb wat voorbeelden in het oorspronkelijke verhaal tot de essentie samengevat, maar toen ik haar voor de derde keer bezocht grapte ze dat ze 15 euro bij de prijs ging toevoegen om het geld van het Tikkie terug te krijgen, 2 weken geleden stuurde ze me in zeer dronken toestand voice messages waarin ze me jaloers probeerde te maken met een (achteraf volgens haar fictieve) man die iets serieus met haar wil en die wél álles voor haar gaat betalen en dat ze met mij nooit meer uit zal gaan, en tijdens ons laatste gesprek (het afscheid) zei ze dat ze niet wil dat ik cadeautjes voor haar koop (ik had een kerstcadeautje gehaald, een kleinigheidje, wat ik uiteindelijk nooit heb kunnen geven), namelijk het enige wat ze wil is "geen tikkies, dat is het enige wat mij blij maakt". Dus als je alles zo bekijkt lijkt het vrij duidelijk dat voor haar het doel was om gezelschap te vinden (of er nou een relatie mogelijk was of niet) wat alles voor haar ging betalen.
 
Laatst bewerkt:
Waar staat dat ik betaal?
Ik geef juist aan dat er ook dames zijn met een apart beroep niet altyd geld bewust zijn.
Mijn ervaring met het uitgaan met dames al dan niet dvp dat het qua betalen heel goed gelijk op kan gaan. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Mogelijk dat ik veel geluk heb met de dames die ik date. En het klopt dat in mijn situatie er eigenlijk geen klant/prostituee dynamiek is.
En inderdaad haal het geld element weg wat blijft er dan over? Dat geldt overigens voor alle dates!
Ik heb nauwelijks slechte ervaringen op dat vlak.
Gold diggers komen in vele gedaanten. Maar de kunst is om die voortijdig uit te filteren. Gaat de een beter af dan de ander.
Mannen die alleen uit zijn op een gratis wip komen vaak bedrogen uit.

Ik hoef niet te bewijzen dat ik geen cheap charlie ben. Ik geef aan dat sommige dames zo naar mannen kijken. Kennelijk raak ik een gevoelige snaar door hier de uitspraken van bepaalde dames te citeren.

En ja, ik ben tevreden met mijn leven.
De stelling dat je 'gefaald' zou hebben als je een dvp bezoekt, om wat voor reden ook is te zot voor woorden.

Als je begint te daten met de instelling 'voor wat hoort wat' krijg je contact met dezelfde instelling.
Overigens kan ik de opmerking seksistisch absoluut niet plaatsen. De dames die ik date/gedate heb kunnen uitstekend voor zichzelf opkomen en gelijkwaardig in de 'relatie'.

Overigens is het een illusie om te veronderstellen dat elke dame een veelvoud verdient van de gemiddelde wandelaar.

Elke wandelaar heeft zijn eigen redenen om te gaan wandelen. Hoe zo gefaald dat je 'het moet' zoeken bij een dvp? Er zijn genoeg forumleden die en een goede relatie hebben, ook op sex gebied en contacten onderhouden met dames die een bijzonder beroep hebben met instemming en actieve betrokkenheid van de partner.
Die dames die dat testen zijn dus de golddiggers die je moet vermijden.

Ik zeg ook niet dat elke dame het veelvoud verdient, er staat een dvp die goed is in haar vak.
 
Zei zei tijdens de date dat ze geen relaties wil, dus het was gewoon vriendschappelijk. Alhoewel ze af en toe wat gemengde signalen gaf, zoals mijn handen aanraken, en helemaal op het einde zei ze "we zijn te verschillend, zelfs voor vriendschap". Dus wie weet overwoog ze het eerst wel. Maar goed. Ze was zo'n 8 jaar ouder dan ik, verdient waarschijnlijk 2 tot 3 keer zo veel, en zou me afwijzen om 15 euro? Had ik dan überhaupt een relatie met zo'n persoon moeten willen?

Ik heb wat voorbeelden in het oorspronkelijke verhaal tot de essentie samengevat, maar toen ik haar voor de derde keer bezocht grapte ze dat ze 15 euro bij de prijs ging toevoegen om het geld van het Tikkie terug te krijgen, 2 weken geleden stuurde ze me in zeer dronken toestand voice messages waarin ze me jaloers probeerde te maken met een (achteraf volgens haar fictieve) man die iets serieus met haar wil en die wél álles voor haar gaat betalen, en dat ze met mij nooit meer uit zal gaan, en tijdens ons laatste gesprek (het afscheid) zei ze dat ze niet wil dat ik cadeautjes voor haar koop (ik had een kerstcadeautje gehaald, een kleinigheidje, wat ik uiteindelijk nooit heb kunnen geven), namelijk het enige wat ze wil is "geen tikkies, dat is het enige wat mij blij maakt". Dus als je alles zo bekijkt lijkt het vrij duidelijk dat voor haar het doel was om gezelschap te vinden (of er nou een relatie mogelijk was of niet) wat alles voor haar ging betalen.



Sheeeshhh. You dodged a bullet!
 
Zei zei tijdens de date dat ze geen relaties wil, dus het was gewoon vriendschappelijk. Alhoewel ze af en toe wat gemengde signalen gaf, zoals mijn handen aanraken, en helemaal op het einde zei ze "we zijn te verschillend, zelfs voor vriendschap". Dus wie weet overwoog ze het eerst wel. Maar goed. Ze was zo'n 8 jaar ouder dan ik, verdient waarschijnlijk 2 tot 3 keer zo veel, en zou me afwijzen om 15 euro? Had ik dan überhaupt een relatie met zo'n persoon moeten willen?

Ik heb wat voorbeelden in het oorspronkelijke verhaal tot de essentie samengevat, maar toen ik haar voor de derde keer bezocht grapte ze dat ze 15 euro bij de prijs ging toevoegen om het geld van het Tikkie terug te krijgen, 2 weken geleden stuurde ze me in zeer dronken toestand voice messages waarin ze me jaloers probeerde te maken met een (achteraf volgens haar fictieve) man die iets serieus met haar wil en die wél álles voor haar gaat betalen, en dat ze met mij nooit meer uit zal gaan, en tijdens ons laatste gesprek (het afscheid) zei ze dat ze niet wil dat ik cadeautjes voor haar koop (ik had een kerstcadeautje gehaald, een kleinigheidje, wat ik uiteindelijk nooit heb kunnen geven), namelijk het enige wat ze wil is "geen tikkies, dat is het enige wat mij blij maakt". Dus als je alles zo bekijkt lijkt het vrij duidelijk dat voor haar het doel was om gezelschap te vinden (of er nou een relatie mogelijk was of niet) wat alles voor haar ging betalen.

Ik denk dat je tikkie fout was maar in dit geval goed heeft uitgepakt. Ze wilde gewoon een gast om een gratis gezellige tijd mee door te brengen, alleen maar goed dat je niet in die positie terecht bent gekomen. Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel vrienden willen worden met een dvp, tenzij ik haar niet aantrekkelijk vind op die manier en niet bezoek.
 
Ja maar dat heb je op Tinder ook. Zonder daten. Zonder moeite. Is gewoon er feit dat 10% vd mannen gaat lopen met 80% vd vrouwen. Is de natuur. Het feit dat je denkt dat je moet moeite doen om te neuken betekend dat je niet bij die 10% zit. Ik ook niet hoor. Ik zit op dezelfde site en hoeren als jij hahaha.
Maar wat heeft Tinder daar nou mee te maken, dat snap ik niet zo goed, ook als je op Tinder zit en je spreekt af met een dame, dan betekent dat niet altijd dat je bij de date, uiteindelijk in de slaapkamer beland.
Ik bezoek altijd de raamdames, nou dan weet ik dat als ik daar heen gaat, er geneukt gaat worden, tenzij ik niemand zie, die aan mijn smaak voldoen, qua looks.
 
Het is een medium dat snel werkt en zonder moeite en praktisch gratis is als je het vergelijkt met hoeren. Je kan ook naar de pub maar daar zitten er 10 en op Tinder 100. Los daarvan Tinder is not the point here. Het punt is dat jij denkt dat je automatisch moeite moet doen om te scoren of geld leggen. En je bevestigd nu nogmaals dat door te zeggen dat Tinder ook tijd in beslag neemt en success daar niet gegarandeerd is. Wat voor die 10% dus geen moeite wel garantie is!


Maar we dwalen af. Niet on topic. Gaf gewoon antwoord op de off topic comment die je gaf :)
 
Ik denk dat je tikkie fout was maar in dit geval goed heeft uitgepakt. Ze wilde gewoon een gast om een gratis gezellige tijd mee door te brengen, alleen maar goed dat je niet in die positie terecht bent gekomen. Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel vrienden willen worden met een dvp, tenzij ik haar niet aantrekkelijk vind op die manier en niet bezoek.

Ja, achteraf had ik liever klant willen blijven, ze was goed in haar werk, knap, mooi lichaam, we hadden een goede klik en konden lekker praten en lachen, ik was op mijn gemak bij haar en voelde me koning wanneer ik weer naar buiten liep. Nu gaat die vlieger niet meer op en moet ik nog steeds iemand anders vinden (het probeersel vorige week beviel niet). Maar ja, ik was nog nooit in een privehuis geweest, ik zei tegen haar dat ik vanuit eenzaamheid op het idee gekomen ben, en zei vraagt me het tweede bezoek mee uit (ze zei nog dat we ongeveer in dezelfde situatie zaten want zij heeft ook niet echt vrienden, vanwege haar werk). Het overviel me gewoon en ik had te weinig kennis van dit wereldje of DVP's om de situatie goed in te schatten.
 
Ik denk dat je tikkie fout was maar in dit geval goed heeft uitgepakt. Ze wilde gewoon een gast om een gratis gezellige tijd mee door te brengen, alleen maar goed dat je niet in die positie terecht bent gekomen. Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel vrienden willen worden met een dvp, tenzij ik haar niet aantrekkelijk vind op die manier en niet bezoek.
ik zei, dit al eerder, je moet blij zijn achteraf, dat het gelopen is zoals het gelopen is, als ik jou verhaal leest is het een heel onstabiele meid. Ik denk als het niet het tikkie was, dan was het wel iets anders geweest, Het beste is gewoon al het contact met haar verbreken, ze gaat geen toegevoegde waarde voor worden.
 
Ja, achteraf had ik liever klant willen blijven, ze was goed in haar werk, knap, mooi lichaam, we hadden een goede klik en konden lekker praten en lachen, ik was op mijn gemak bij haar en voelde me koning wanneer ik weer naar buiten liep. Nu gaat die vlieger niet meer op en moet ik nog steeds iemand anders vinden (het probeersel vorige week beviel niet). Maar ja, ik was nog nooit in een privehuis geweest, ik zei tegen haar dat ik vanuit eenzaamheid op het idee gekomen ben, en zei vraagt me het tweede bezoek mee uit (ze zei nog dat we ongeveer in dezelfde situatie zaten want zij heeft ook niet echt vrienden, vanwege haar werk). Het overviel me gewoon en ik had te weinig kennis van dit wereldje of DVP's om de situatie goed in te schatten.

Zie je dan niet dat je zelf de opening gaf die ze nam?

Zeg nooit dat je eenzaam bent aan een dvp. Is het een braaf meiske dan geen kwaad. Maar is het dat niet dan weet ze al meteen hoe u te bespelen. Dont be so desperate. En nooit oversharen. Dat geld voor alle vrouwen.

In ieder geval heb je nu een gezonde dosis kennis opgelopen. En het koste je weinig. Er zijn er die een huis verliezen.

Als je van nature goede inborst hebt of je weet dat je wat naïef kan zijn loop dan met een boog om elke sympathieke dvp die meer wil heen. Het risico is te groot als je er niet nuchter en slim genoeg voor bent.

Ken je eigen zwakke punten. Zit geen schaamte in.
 
Zie je dan niet dat je zelf de opening gaf die ze nam?

Zeg nooit dat je eenzaam bent aan een dvp. Is het een braaf meiske dan geen kwaad. Maar is het dat niet dan weet ze al meteen hoe u te bespelen. Dont be so desperate. En nooit oversharen. Dat geld voor alle vrouwen.

In ieder geval heb je nu een gezonde dosis kennis opgelopen. En het koste je weinig. Er zijn er die een huis verliezen.

Als je van nature goede inborst hebt of je weet dat je wat naïef kan zijn loop dan met een boog om elke sympathieke dvp die meer wil heen. Het risico is te groot als je er niet nuchter en slim genoeg voor bent.

Ken je eigen zwakke punten. Zit geen schaamte in.

Ja dat is wel zo, ik heb de neiging te oversharen en vertrouw mensen snel. Gelukkig let ik wel heel goed op mijn eigen geld en ik simp niet voor vrouwen. Ze zei nog (ik weet niet of het een grapje was of een half serieus grapje) dat ik haar binnenkort wel even kon helpen met boodschappen doen om 7 uur s ochtends, want ik heb immers een auto. Ik reageerde alleen met "haha grappenmaker". 🤭
 
Terug
Bovenaan Onderaan