DVP's die liegen over nationaliteit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter149

Vaste klant
141
05/06/25
255
14
Zelf kom ik regelmatig in de loophuizen van Duisburg, daar zijn veel Roemeense dames en steeds meer Albanese. Er zijn er echter ook veel die over hun nationaliteit liegen, vooral Roemeense dames, wellicht omdat zij bij veel mannen als minder betrouwbaar te boek staan. Een aantal van hun zegt dus dat ze Italiaans zijn (zelfde taalgroep) of Grieks, of zelfs dat ze uit Oekraïne komen. Van de Albanese dames weet ik het niet, zou het kunnen dat zij vaak Russisch zijn maar dat willen verbergen ??

Wat is jullie ervaring met dvp's die liegen over hun nationaliteit en dan met name welke dames doen zich anders voor (dus bijv. veel Roemeense dames die zeggen Italiaans te zijn) ??

Natuurlijk hoef ik niet alle privé gegevens te weten, maar ik vind het wel interessant om dames van verschillende nationaliteiten te proberen. Als ik moet kiezen tussen verschillende dames die allemaal leuk zijn dan kies ik toch vaak voor iets nieuws d.w.z. iemand van een land waarmee ik nog nooit seks heb gehad, maar dan ben ik misschien de enige die er zo over denkt.

Haha.
Toen ik op mijn 18 mijn eerste dames deed dacht ik echt dat het Italiaanse en Spaanse deernes waren. Pas later ontdekte ik dat het (toen) Bulgaarse en (toen en nu nog steeds) Roemeense waren....
Eens ik het wist staan die landen op mijn eerste plaats qua mooiste meiden (naast Tsjechië, dat ligt dan weer aan Silvia Saint).
Als ik nu in Italië of Spanje kom denk ik steeds.... "dat lijkt absoluut niet op mijn schoonheidsideaal" 😆

Natuurlijk hoef ik niet alle privé gegevens te weten, maar ik vind het wel interessant om dames van verschillende nationaliteiten te proberen. Als ik moet kiezen tussen verschillende dames die allemaal leuk zijn dan kies ik toch vaak voor iets nieuws d.w.z. iemand van een land waarmee ik nog nooit seks heb gehad, maar dan ben ik misschien de enige die er zo over denkt.
Nou zolang je haar paspoort niet ziet die ook niet alles zegt zal je het nooit weten

Ik lees wel regelmatig in advertenties dat dames alleen Nederlandse mannen willen ontvangen.
Verder kun je bij Kinky filteren op Zuidamerikaans, maar ook Braziliaans. En op Europees, Oost-europees en Zuid-europees. Het een sluit het ander niet uit.
Je neukt niet met de nationaliteit
Maar je kunt wel voorkeur hebben voor een bepaalde ethniciteit, en dan vind ik het irritant dat veel dames zich Nederlands noemen terwijl ze een andere ethniciteit hebben.
Wat voor paspoort ze hebben boeit me niet.

Voor mij maakt het niet uit welke nationaliteit de dame heeft.
Ik kijk steeds wat me aanstaat qua foto's wat ze aanbieden en in het menu wat ze aanbieden.
Ik vind het erger als het geheel plaatje niet klopt!
Ik zie op advertenties van latina dames dat ze geen beffen aanbieden, deze weiger ik al.
Ernaar zeuren doe ik niet, dan zeggen ze ja en mag je 10 sec.
Als ik zie op een advertentie full party of full service en er staat Italiaans bij van herkomst... nope Roemeens voor 99%
Soms moet men ook een stap verder durven denken.

Ik wou gewoon zeggen, dat hun liegen en dat is soms wreed.
Ik wou er gewoon mee zeggen wij doen het ook!
Dus... het is van beide kanten.
Het is misleiden wat ze doen, terecht en wij spelen het spel mee.
Dat is mijn punt

Dat snap ik maar er is verschil in over wat je liegt zeker mbt edn betaalde dienstverlening

Verder zal het mij een worst zijn als ik bij de dame zelf binnen ben en al gekozen heb op oa wat ik van haar zie wat dan nog de nationaliteit of leeftijd is
Indd dat bedoel ik dus... dat ze liegt geen problemen ermee.
Het is de dienstverlening wat ze geeft in eerlijkheid.

Joh boeien waar ze vandaan komen. Ik spuit t condoompje echt niet verder vol hoor als ze half marrokaans en half nederlands zijn of roemeens/ moldavisch of iraans?iraans hoor je wel vaker: coco (doublet) maar haar geloof k niet, yara (mm), mila (ds), twee iraanse dvps bij die gangbang bij casa cherda op 19 okt.

Maar goed laat ze lekker liegen, ik lieg ook over mn naam bij het hallo zeggen

ja ff serieus je kan over alles zeiken in t leven maar dit? Echt!

Wil je ergens over zeiken? Kijk eens naar de woningcrisis en hoe we belazerd worden door te wijzen naar de buitenlanders. Tuurlijk moten die azcs dicht maar dat gaat maar gemiddeld een jaar en een maand schelen. Kijk naar gemeente castricum waar statushouders geen voorrang krijgen en dat scheelt dus 1 jaar en een maand. Resultaat: mensen hebben t gevoel dat t nu eerlijker is. Wat we moeten doen is de stikstof verlagen en de boeren keihard aanpakken die eten voor t buitenland produceren! Opzouten met die boeren.

Terug
Bovenaan Onderaan