Algemeen Dynamite Privé, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nieuwe shortreviews:
- Sisi: knap gezicht, was met gedachten op een andere plek en daardoor werd sessie wat afgeraffeld, pzc toch evenwel aardig goed evenals on-top
- Leona: knap gezicht en body, geeft graag massage, geen extra services behalve beffen, geniet zelf volop mee mbv haar vingers :)
Vertel eens over Leona
 
Iemand ervaring met Kiki en Rania

 
Wat ik gister heb meegemaakt bij Dynamite heb ik daar nog nooit meegemaakt dat een gastvrouw zo onbeschoft aan de telefoon deed.
Ik belde om wat info over Emma omdat ik een eventuele afspraak met deze dame wilde maken.
En die onbeschofte gastvrouw met dat Amsterdamse accent vond het blijkbaar te veel om hier op te antwoorden.
Belachelijk!
Hoop dat ze hier wat aan gaan doen anders is het jammer dan zoek ik een ander huis.
 
dat is mogelijk die wat oudere gastvrouw met blond krullend hasr geweest?
die gaat ook erg 'creatief' om met telefonisch gemaakte afspraken - "... is helaas nog niet gearriveerd" of "sorry, er is iets fout gegaan met de reservering" etc etc
 
Staat nu op de site, morgen aanwezig. Nieuwe dame, 18 jaar. Geen foto's.
Is vast ouder dan 18, en hoe ze eruit ziet is gissen.
Dit privéhuis geeft zo verdomd weinig prijs over de dames, dat je vantevoren al bedenkt er niet heen te gaan omdat het wel zal tegenvallen. Emma, stoute meid van 18 jaar. Wat moet je daarmee? Als je niet weet hoe ze eruit ziet, dik?dun?mollig? blond? donker? En wat doet ze allemaal wel en wat niet? Heeft ze een b-cup? c? Of toch a?
ik wens ze veel succes daar in Nieuwegein, maar op deze basis gaan ze mij daar niet zien. Ze denken hier blijkbaar dat het geld bij de klanten in de tuin groeit en dat we maar van alles op de bonnefooi gaan afspreken.
 
Precies. Het is voor mij te ver rijden om te gaan kijken of er iets tussen zit. Een paar keer gedaan, maar precies de dames waar ik benieuwd naar was die zaten er dan niet tussen. Ik vraag me soms af of ze dames verzinnen die niet bestaan om klanten te lokken.

De meeste huizen zouden veel meer klanten kunnen trekken als ze een fatsoenlijk website bijhielden. Agenda met werktijden, wat foto's en info van de dames, zo moeilijk kan dat niet zijn lijkt me.
 
De meeste huizen zouden veel meer klanten kunnen trekken als ze een fatsoenlijk website bijhielden. Agenda met werktijden, wat foto's en info van de dames, zo moeilijk kan dat niet zijn lijkt me.
Helemaal mee eens, maar het dringt niet door bij deze huizen. Zeker in deze tijd, met grote concurrentie op o.a. Kinky waar volop foto's staan, is het nodig om goede informatie te geven. Ik snap en respecteer dat er dames zijn die niet herkenbaar op de foto willen, maar er is zeker wel wát informatie te geven.
 
Dit privéhuis geeft zo verdomd weinig prijs over de dames, dat je vantevoren al bedenkt er niet heen te gaan omdat het wel zal tegenvallen. Emma, stoute meid van 18 jaar. Wat moet je daarmee? Als je niet weet hoe ze eruit ziet, dik?dun?mollig? blond? donker? En wat doet ze allemaal wel en wat niet? Heeft ze een b-cup? c? Of toch a?
Dit speelt helaas bij veel privéhuizen.
 
Bij Dynamite heb ik dat nog niet meegemaakt. Als ik belde voor een bepaalde dame werd altijd vriendelijk gevraagd of ik een afspraak wilde maken.
Aangezien ik nog niet wist hoe laat ik er exact zou zijn heb ik dat niet gedaan, dus of ze zich ook aan die afspraak zouden houden kan ik niet bevestigen.

Bij Samantha privé in Rotterdam (zelfde eigenaar) had ik altijd het idee dat ze het vervelend vonden als je belde om te vragen welke dames aanwezig zijn. Er werd al gauw gezegd dat er genoeg dames aanwezig zijn. Kortom, je komt maar af en kiest gewoon uit het beschikbare aanbod want wat maakt het toch uit? Nou het maakt wel degelijk uit.
 
Dit staat bij dynamite ook als je de fotos van de dames aanklikt.
Alleen heeft Emma nog geen fotos op de website.
Heren, Emma bestaat echt. Was afgelopen zaterdag bij haar. Volslanke meiske met heerlijke b cup borsten en mooie volle kont. Heel schuchter, volgens mij is ze nog nieuw. Ik heb 20 euro extra betaald voor zoenen dat ze heel zuinig deed. Pijpen was ok, ik heb haar zeer kort geneukt. Kwam te snel klaar. Geen herhaling, dame is prachtig maar erg passief. Ze was blond, trouwens.
 
dat is mogelijk die wat oudere gastvrouw met blond krullend hasr geweest?
die gaat ook erg 'creatief' om met telefonisch gemaakte afspraken - "... is helaas nog niet gearriveerd" of "sorry, er is iets fout gegaan met de reservering" etc etc
Afgelopen zaterdag was de gastvrouw een Surinaamse meid die bij mij heel aardig overkwam. Ik werd ik een pashok met gordijn gezet en dames kwamen 1 voor 1 zich voorstellen. Peeskamertje was wel naast de 'receptie' dus je had weinig privacy. Ik zat in de blauwe kamer, met bad maar geen douche.
 
zie op de site en dame staan die mijn zintuigen wel wat doen en dan heb ik het over Dena !! iemand van jullie die tijd met haar heeft doorgebracht .

thanks .
 
Nieuwe shortreview
- Carmen: ok figuur met lekker brede ass, aanstekelige lach, behoorlijk goede en diepe blowjob zc (eu50), sex ok, handjob ook lekker. Echter 0,0 gfe zoals in advertentie, dwz niet zoenen, niet beffen. En continu de tijd in de gaten houden en om de zoveel minuten melden dat er niet veel tijd over is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan