Algemeen Dynamite Privé, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mogge petertje. Ook een vroege vogel zie ik . Ik zal me bril niet op gehad hebben , ik zie het ik had het eerder aan je gevraagd sorry .mocht je ùberhaupt toch een keer ervaring met haar opdoen , laat me dat dan weten . Teminste als zij je type is ! Paulw
 
Mogge petertje. Ook een vroege vogel zie ik . Ik zal me bril niet op gehad hebben , ik zie het ik had het eerder aan je gevraagd sorry .mocht je ùberhaupt toch een keer ervaring met haar opdoen , laat me dat dan weten . Teminste als zij je type is ! Paulw
Hoi Paul,

Je moet me even helpen hoor.
Op de vorige pagina adviseer je mij om bij haar langs te gaan
En op deze pagina's vraag je of iemand anders ervaring met haar heeft.
Ik begrijp het niet


Anyway, vorige week weer langs gewipt, nu bij Olivia
Gaby stelde zich ook weer voor, maar dat is echt mijn type niet

Olivia daarentegen is wel echt een verschrikkelijk lekker donker ding.
Kan heerlijk pijpen en ook echt deepthroaten
Wel vindt ik het haar minder spontaan: ze doet echt alles precies zoals je het vraagt
Aan de ene kant heel geil natuurlijk, maar ik hou wel van wat spontaniteit en verrassingen
 
De reden dat het 't goedkoopste privéhuis is, is waarschijnlijk ook dat het pand er zo aftands en kil uitziet. Er zit inderdaad totaal geen sfeer in. Vorige week was ik er weer 'ns en het meisje ging mij voor naar een donkere, onverlichte gang waar het plafond open lag en je de buizen zag lopen. Op de kamer was de douche stuk en ik kon me alleen opfrissen aan het bizar kleine wastafeltje waar amper ruimte was voor je handen, en je op je tenen moest staan om er bij te kunnen komen. Daarna kreeg ik een miniscuul handdoekje ter grootte van een washandje om me af te drogen. Op het bed lagen grauwe versleten lakens. En na de daad moest ik me met datzelfde postzegel-formaat handdoekje wederom afdrogen.
 
Laten we eerlijk zijn we komen er graag en het is wel het drukst bezochte huis van de regio.
Ik heb begrepen dat ze aan het uitbreiden zijn met meer kamers en wachtruimtes vandaar dan dat open plafond.
 
.... Daarna kreeg ik een miniscuul handdoekje ter grootte van een washandje om me af te drogen. Op het bed lagen grauwe versleten lakens. En na de daad moest ik me met datzelfde postzegel-formaat handdoekje wederom afdrogen.
Heb 1x meegemaakt dat de handdoeken OP (!) waren en moest me dus maar met keukenpapier afdrogen na de douche.

Wellicht voortaan onze eigen spullen meenemen als Dynamite directie dit soort spullen niet meer kan betalen?
https://www.ikea.com/nl/nl/p/narsen-badhanddoek-wit-90447355/
https://www.ikea.com/nl/nl/p/taggvallmo-hoeslaken-wit-10459818/
 
Ik neem sowieso altijd een behoorlijke handdoek mee naar welk bezoek dan ook. Soms geven ze je een handdoek ter grootte van een washand, daar kan ik dan net mijn neus mee afdrogen.
 
Ik ga binnenkort voor het eerst naar dit huis, is het hier ook standaard (netals sommige andere huizen in de randstad) dat je bij een boeking vanaf 45min meerdere keren mag komen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan