Een dame bezoeken op goed geluk of eerst hier een recensie lezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.877
09/10/21
4.157
19
Een dame bezoeken op goed geluk of eerst hier een recensie lezen? waar gaat jullie voorkeur naar uit? Ik kies liever voor eerst een recensie lezen.
 
Laatst bewerkt:
Lastig te zeggen. Ik neig er ook naar om eerst hier te lezen over eerdere ervaringen, maar heb meegemaakt dat een negatieve recensie me heel lang weerhouden heeft om naar een dame te gaan. Uiteindelijk toch met haar afgesproken en kon me achteraf voor de kop slaan dat ik niet eerder bij haar langs was geweest! Negatieve recensie sloeg helemaal nergens op! Was een topdame. Heb ook het tegenovergestelde meegemaakt: dat een recensie lovend sprak over een echte GFE maar dat in de praktijk er helemaal geen sprake van GFE was. En als laatste ook meegemaakt dat ik op de bonnefooi bij een dame langs ben geweest. Service was knudde. Bleken er allemaal negatieve recensies over deze dame geschreven te zijn. Kon ik me voor de kop slaan dat ik deze niet had gelezen voordat ik bij haar naar binnen stapte. Kortom: recensies kunnen de waarheid spreken maar kunnen je ook op het verkeerde been zetten.
 
Heb een keer een dame zonder recensies bezocht en dat was noch slecht noch zeer goed bevallen. De dames mét positieve recensies zijn tot nu toe allemaal wel zeer goed bevallen. Enkele die zeer lovende recensies kregen vond ik qua uiterlijk wel minder dan hier werd beschreven maar zulke zaken zijn altijd subjectief.

Ik hecht wel veel waarde aan recensies want met de prijzen van nu vind ik het risico op een misstap te duur. Een misstap hoort bij het wandelen en is een risico van het vak, maar de dames die ik vaak op het oog heb vragen 150 voor een half uur... Zou me zwaar ellendig voelen om 150 kwijt te zijn voor een half uur bij een dame die er niets van bakt en vervolgens 200 elders te betalen om wel aan m'n gerief te komen.

Ik zou overigens wel een dame op goed geluk willen bezoeken en zo een nieuwe pareltje voor mijn medewandelaars willen ontdekken. Ook lijkt het me wel een kick, want zonder recensie weet je natuurlijk niet wie of wat je te wachten staat.
De dame die ik op goed geluk ga bezoeken moet dan wel al een tijdje adverteren omdat het risico daarmee verkleind wordt en een redelijk half uur tarief hanteren.

Het lastige is, als hier iemand positief is over een dame die ik nog niet heb bezocht dat ik die vooralsnog eerder blijf bezoeken (of mn vaste dames omdat ik meer zin in specifiek in hen) omdat die zekerheid toch altijd fijn is.
 
Lastig te zeggen. Ik neig er ook naar om eerst hier te lezen over eerdere ervaringen, maar heb meegemaakt dat een negatieve recensie me heel lang weerhouden heeft om naar een dame te gaan. Uiteindelijk toch met haar afgesproken en kon me achteraf voor de kop slaan dat ik niet eerder bij haar langs was geweest! Negatieve recensie sloeg helemaal nergens op! Was een topdame.

Dit is ook vaak het probleem.
Denk dat zelf de poging wagen het beste is als je echt nieuwsgierig bent naar een dame, wat voor de ene een mindere ervaring was kan voor jou heel positief verrassen. Althans dat heb ik gemerkt bij mezelf. Heb mannen die gek op mij zijn en mannen waar ik geen klik mee heb en zij ook niet met mij. Ligt net aan de sfeer en feeling wat je op dat moment hebt met die persoon.
 
Tegenwoordig met die hoge prijzen vind ik eerst een recensie lezen helemaal niet onverstandig maar juist slim. En je gaat met een gerust hart en meer vertrouwen bij een dame langs wetende dat je een dame bezoekt waarvan de kans groot is op een geslaagde date.
 
Laatst bewerkt:
Het is waar dat hoe meer positieve recensies er over een dame worden geschreven, het ook echt een goede dame is en de kans op een misstap bij deze dame veel kleiner is. Het geeft een zekerheid en daarmee is een 'nieuwe' dame zonder recensies altijd in het nadeel.
Ben ik met je eens. En ik wil absoluut geen prijzendiscussie starten hier, maar als nieuweling gelijk 150 voor een half uur en 200 voor een uur vragen nodigt ook niet echt uit. Hoop wandelaren die zich afvragen of dat ze het wel waard is en hun geld zekerheidshalve besteden aan dames die het tot nu wel waar hebben gemaakt (wat ze dus enigszins aan de hand van bestaande recensies kunnen toetsen).
 
Laatst bewerkt:
Doe vooral raambezoeken. Loop er rond en kies eentje op zicht.
Eentje waarvan ik denk dat de stoom mijn brilletje zal laten aandampen wanneer we bezig zijn. Maar het kan verkeren zo, dat risico neem ik er bij want een deur verder staat eventueel al een andere klaar.

De sporadische keren dat ik voor privé ga, doe ik toch wel een grondige research, om geen verre verplaatsing te doen en dan bij iemand terecht te komen, die er slap, bijna levensloos gaat bijliggen en alleen maar naar het plafond staart, wachtend tot het voorbij is.
 
als ik naar de ramen ga neem ik wel de gok zonder recensies want als het tegenvalt is het jammer van die 50 euro maar prive bezoek is toch wat duurder en dan kijk ik eerst even voor een recensie
 
Ik zoek eigenlijk altijd naar een review maar dit zegt niet alles want we zijn mensen met een eigen beleving dus wat de een top vindt is voor de ander minder of normaal maar een review helpt voor mij en helpt Met het maken van een keuze
 
Een review zegt natuurlijk niet alleen iets over de beleving van de date, die vaak subjectief is. Soms zegt een review ook:
1) Of de dame uberhapt echt is
2) Of haar uiterlijke kenmerken (enigszins) overeenkomt met haar foto's, opgegeven leeftijd enz.
3) Of ze haar afspraken nakomt en zich flexibel of strak in de tijd steekt
4) Of ze voor/tijdens/na de daad extra's vraagt die niet geadverteerd waren
5) algemene indruk discretie/locatie/hygiëne

Voorgaande zijn vaak nog belangrijker dan de daad zelf, maar als die dingen goed zitten is de service vaak ook wel goed en kan ik wel door de verdere recensie heen lezen ('dame rookt dus zoenen niet fijn', 'dame wilde niet gelikt worden' en dat soort zaken).
 
Zelf gebruik ik eigenlijk alleen de recensies om te kijken of het gaat om de persoon van de foto's, of handeling + eventueel extra's in de ad overeenkomen als hygiënisch in orde is en de (privé)locatie voldoende is.

Verder zijn de recensies voor mij te subjectief om echt een oordeel te kunnen geven. In mijn ogen zijn er te veel factoren die bepalen waarom iemand zijn "date" als positief of negatief heeft ervaren. Ik heb eind vorig jaar in Praag een jonge dame (22-25 schat ik) bezocht waarbij ze op een Tsjechisch forum helemaal lyrisch over haar waren. Zal weer met factoren te maken hebben gehad, maar voor mij was het zo een slechte/negatieve ervaring dat ik niet verwacht dit ooit nog te overtreffen (maximaal een gelijkspel) 😅.
 
Altijd eerst lezen en de berichten over een dame goed selecteren. Er zijn immers verkapte reclames geschreven, ook hier op de site. Was bij Hookers ook zo. Ik kijk naar hoeveel berichten iemand geschreven heeft, hoe lang hij lid is van het forum, wat hij schrijft en wie het is. De ene schrijver heeft meer waarde voor mij dan de ander. Daarbij vind ik het belangrijk te weten dat de DVP aan mijn verwachten zal kunnen voldoen. Als ik meer duidelijkheid wil, stel ik vragen op het forum of per IM (afhankelijk van de privacy-gevoeligheid van zowel de dame als van mij).

Als ik een dame ken in het privehuis, ga ik bij haar langs en vraag ik de gastvrouw of de dame die mijn belangstelling heeft, zich ook even voor wil stellen. Dan heb ik haar al in levende lijve gezien. Vaak is een kort praatje mogelijk en kan ik dan goed beslissen of ik op een later tijdstip haar ga bezoeken. Bij raamdames kun je makkelijk enkele keren langslopen. Bij gangbangs kijk ik ook altijd naar de reclames waarin de dames gemeld worden of op websites van de organisatoren. Voordeel bij een gangbang is dat er altijd wel iets naar mijn goesting tussen zit.

Een meisje kiezen in een privehuis dat zich daar voorstelt en ik niet ken / niks over gelezen heb, doe ik zelden tot nooit meer. Alleen als ze me weet te overrompelen met een prachtige uiterlijk, dito uitstraling én een leuk praatje waaruit ik op kan maken dat ze mijn ding is, zal ik het risico lopen. Verder alle risico`s zo veel mogelijk uitsluiten, daar is een forum ook voor: aantal miskleunen drastisch beperken. Het leven is zo al duur genoeg.
 
Mijn voorkeur is eerst wat onderzoek voor het bezoek. Een enkele keer in een privéhuis een dame uit de line-up gekozen zonder recensie te hebben gelezen. Dat was niet slecht, maar ook niet mijn beste ervaring. Een goede voorbereiding voorkomt in mijn ogen teleurstellingen. Maar ik heb ook wel eens een wat teleurstellende date gehad met een dame waarover de recensies in het algemeen heel positief waren. Iedereen kan natuurlijk een keer een mindere dag hebben, daarom ben ik ook wel terughoudend met het schrijven van een negatieve recensie. Neutraal opschrijven dat een dame niet op de foto's lijkt, of dat sommige dingen uit haar profiel niet kloppen, daar heb ik geen moeite mee.

Een zwaluw maakt nog geen zomer, dus één slechte (of een hele positie) recensie is niet doorslaggevend. Het maakt inderdaad wel uit wie de schrijver is. Op het hookers forum zat wel een schrijver wiens mening voor mij zwaarder woog, aangezien ik een paar dames bezocht had waar we beiden positief over waren. Bij een juichende eerste recensie van een nieuwe schrijver is het oppassen (ja, ik weet het, iedereen moet een keer zijn eerste recensie schrijven).
 
Liever eerst een recensie, maar...iemand moet de eerste zijn. Dus als ik écht zin heb en de advertentie er enigzins betrouwbaar uitziet wil ik de proef wel op de som nemen. Twee keer gedaan, 1x positief bevallen en 1x negatief.
 
In het begin van mijn wandelcarrière ging ik meer op goed geluk wandelen (zonder het lezen van recensies vooraf), met als resultaat dat ik vaak leergeld heb moeten betalen. Echter door het betalen van leergeld heb ik wel mijn voorkeuren leren kennen. Later in mijn wandelcarrière ben ik veel meer op recensies afgegaan, zodat ik kan zien of mijn voorkeuren qua handelingen overeenkomen met de dame waarmee ik de handelingen wil verrichten.
 
Beide ... recensies zijn handig en geven je op voorhand al een beeld van hoe het gaat verlopen , en vooral wanneer de dame wat verder uit de buurt woont zodat het geen verloren reis is.
Ikzelf verkies ook wel om op goed geluk op onderzoek te gaan .
Het moest zomaar eens een parel zijn waar niemand een recensie over schrijft omdat ze de dame voor zichzelf willen houden ;)
En inderdaad leergeld wanneer het tegenvalt maar daar moet je uzelf dan maar bij neerleggen .
 
Laatst bewerkt:
Ik ga graag verder op de ervaring van medewandelaars. Je moet soms wel wat filteren om te zien welke recensies echt zijn en welke fake, maar de ervaring zorgt er wel voor dat je vrij snel het kaf van het koren kan scheiden. De fakers hier zijn nu ook niet direct de grote lichten.
Anderzijds moet je soms, bij gebrek aan recensies, zelf al eens het water is.
En degenen die hier dan wel beschreven worden, ja, dat is maar een kleine fractie van het aanbod. Net als degenen die hier ook effectief schrijven ook maar een kleine fractie is van de mannen die wandelen. Het zijn dus maar twee kleine vijvertjes met daarrond een grote onbekende oceaan.
 
Laatst bewerkt:
80 - 90% met recensies, 10-20% zonder.
Maar ik heb al vaak in een Laufhaus gestaan - bij wijze van spreken naast de ingang van de kamer, en heb even op wat sites naar recensies van de dame gezocht. Meer dan een keer naar binnen met de telefoon nog aan en laten zien: jij bent de dame van de goede recensies. Ik wil graag ook een goede recensie schrijven.
 
Het liefste ga ik naar een dame waar al goede recensies over zijn geschreven.
Ik ga veel naar het zelfde privéhuis, waar ik over het algemeen goede ervaringen heb.
Hier durf ik het dan wel aan om ook met dames waar hier nog geen recensies van te vinden waren, of welke ik niet op voorhand gelezen heb af te spreken.
Uiteraard volgt hierna een recensie hier op het forum.
 
Het hangt er een beetje vanaf bij mij. Als ik naar een privéhuis of een salon met keuzemogelijkheden, kijk ik meestal ter plekke wel wie er zijn en kies dan. Tenzij ik zeker wil weten dat iemand er is, dan bel ik voor een afspraak. Anders zou je het op goed geluk kunnen noemen, al is het vaak wel zo dat ik al een beetje weet welke dames waar zijn en dat ik dan ook wel sneller op herhaling ga met een dame die ik eerder bezocht heb.

Ik gebruik de reviews vooral bij privé-ontvangst, merk ik. Dan vind ik het vaak wel prettig als ik kan zien dat degene waarin ik interesse heb ook daadwerkelijk betrouwbaar is / echt bestaat / een handig te bereiken locatie heeft, etc. Eigenlijk vind ik dat nog belangrijker dan de recensie van de activiteiten, omdat iedereen dat in mijn beleving anders ervaart. Al is het wel zo dat er bij alleen maar negatieve opmerkingen wel sneller een kruis doorheen gaat, want dan kan het natuurlijk niet echt meer toeval zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan