Een dvp een tweede kans geven na een eerste slechte ervaring of nooit meer weer bezoeken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat herken ik wel. Ik ga niet terug als een eerste date niet goed was. Maar als de date goed was merk ik wel dagt volgende dates alleen naar beter worden.
Je kent elkaar een beetje. Weet wat je kunt verwachten. Weet wat mag en niet mag. Het is ook relaxter.
 
Ik ga bijna niet terug naar dezelfde dames omdat er zoveel keuze is en ik ze het liefst allemaal wil proberen. Uiteraard is er ook een uitzondering die de regel bevestigd waar ik terug blijf komen.

Maar als het een keer gebeurde dat ik een dame een tweede keer bezocht dan was dit in ongeveer twee van de drie gevallen een succes. In het derde geval viel de date dan ook wel gelijk goed tegen, dit was dan vooral als de eerste date heel erg leuk, maar objectief gezien eigenlijk niet echt goed was.
 
Aan de ene kant de magie van een eerste date. De spanning, heb ik zelf heel erg vooral als ik haar gezicht nog niet (volledig) heb gezien. Maar als het dan goed zit, heerlijk. De spanning van de speurtocht die sommige ervan maken om uiteindelijk bij de juiste deur te staan. Verschrikkelijk! Dat is wel weer fijn bij een tweede keer. Dan rij je er zo naartoe. Als je de date achteraf overdenkt heb ik wel eens van hé we hebben dit of dat eigenlijk niet gedaan of het was echt te kort. Volgende keer langer en dan kunnen we misschien dit of dat doen. Een tweede date voelt wel een stuk vertrouwder, maar toch hou ik ook wel van die magie van een eerste date.
 
First dates zijn spannend, maar ook vaak gedoe. Of voor mij net te vaak net niet ervaringen.
Degenen die er echt uitspringen zijn op 1 hand te tellen.

En ik spreek het liefst af voor een uur bloedgeile seks. Minder vind ik gewoon jammer voor mijn behoefte en zeker voor mijn portemonnee.
Ik zit met 1 dame inmiddels op date 50 geloof ik.
Dan kom je op een punt dat alles door elkaar loopt. Gezelligheid, vertrouwen en topseks. Het is er bij haar allemaal.
Omdat zij precies weet wat ik lekker vind en ik wat zij lekker vindt.
Maar ik betaal altijd de vaste uurprijs en dan krijg je dus ook nooit gedoe over dat het te persoonlijk of te privé wordt.
Het blijft handel, en dat is wel zo eerlijk.
Dan wordt het dus ook nooit ongemakkelijk.

Nadeel zou kunnen zijn dat de behoefte aan een nieuwe wildvreemde dame een stuk minder is geworden.
Maar ik heb daar geen last van.
Zeker niet met het aanbod van nu.
De ene volgebotoxte dame na de andere met neptieten verminkte hoer zit je met een zogenaamd cool (lees sjacherijnig) gezicht aan te staren via kinky. Totale horror.

Dan is een girl-next-door-vrolijke-Nederlandse meid met een gemiddelde uurprijs -en standaard best wat extra's- zo gek nog niet.
 
Laatst bewerkt:
zelfde ervaring, de 2e keer met dezelfde dame is vaak beter dan de 1e.

Bij voorkeur bezoek ik regelmatig dezelfde dames, geeft een band en daardoor is het vaak beter/leuker. Toch zit daar ook weer een houdbaarheids datum op, uitzondering daargelaten gaat het bij de meeste dames op een gegeven moment ook weer vervelen als ze steeds hetzelfde programma afspelen.
 
Dames die ik bezocht heb de eerste keer en waarvan ik qua ervaring dacht mwoah, heb ik vaak niet de tweede keer bezocht. Dan moet ik echt de dame heel aantrekkelijk vinden om er meer uit te willen halen qua ervaring. Dit heb ik één keer meegemaakt met een dame in een privéhuis. Ik vond haar zeer aantrekkelijk, maar ik miste iets qua sfeer (omdat ze weinig sprak, omdat haar Engels niet zo goed was). De handelingen waren wel oke, dus ik had haar toch de tweede keer bezocht. Dit omdat ik haar zeer aantrekkelijk vond en een idee had dat er meer uit te halen viel qua ervaring.

Het tweede bezoekje was toen echt pure vuurwerk. Ik heb zelfs toen met één half uur verlengd, omdat ik meer wilde.
 
Geldt dat dan ook, voor de Nederlanders die woorden gebruiken die we in België niet kennen?
In Vlaanderen is klak een heel gewoon woord dat hier iedereen begrijpt. En zo heeft Nederland zijn woorden die heel Nederland begrijpt maar wij misschien niet.
Nee, daar geldt dat niet voor, omdat a) wat jij bedoelt Algemeen Nederlands is en b) dit een Nederlands forum is (.nl) Je kunt je best een beetje aanpassen, want de 'overname' door het Vlaams begint irritante vormen aan te nemen. En waarom schrijven jullie zo vaak dingen fonetisch (zoals je ze in je eigen accent uitspreekt)? Dat zie je een Amsterdammer, Hagenees of Fries nou nooit doen. Ook al zo irritant!
 
Nee, daar geldt dat niet voor, omdat a) wat jij bedoelt Algemeen Nederlands is en b) dit een Nederlands forum is (.nl) Je kunt je best een beetje aanpassen, want de 'overname' door het Vlaams begint irritante vormen aan te nemen. En waarom schrijven jullie zo vaak dingen fonetisch (zoals je ze in je eigen accent uitspreekt)? Dat zie je een Amsterdammer, Hagenees of Fries nou nooit doen. Ook al zo irritant!
Te gek voor woorden.
 
Hmm, zou alleen gebeuren als ik de sterke indruk heb dat de eerste maal omwille van omstandigheden was (welke dat ook mogen zijn…)…

In het verleden echter maar zelden voor gekomen… en de paar keren dat het voorviel was in alle gevallen, behalve 1, mijn indruk verkeerd en bleef het erbarmelijk…

Bij die ene keer waar het nadien wel super was heb ik dit ook duidelijk gezegd bij het begin, en heb ik de afspraak met haar gemaakt om de centen op een voor ons beiden zichtbare plaats te laten liggen tot de afgesproken tijd afgelopen was (en de centen dan ook voor haar waren), of indien het volledig misgaat ik een stuk terug neem en vertrek…

Na die 2de keer er nadien nog vele malen geweest, helaas is ze al enige tijd gestopt…
 
Ik heb wel meegemaakt dat ik er tijdens een date ben uitgelopen. Dame werd vervelend, ineens kon er niks meer en begon toen ook beschuldigende dingen uit te kramen. Voor nog geen 1000 euro tegoed zou ik daar naar terug gaan.

Maar ik heb ook wel eens 2 uur voor niks gereden, waarna ik weinig vertrouwen in haar had.
Later er over gepraat, en ben alsnog naar haar toe gegaan. Door de afstand/reistijd voor 2 uur gekozen. Dit was wel een grote gok natuurlijk. Maar er was gewoon een fantastische klik, hebben het ontzetten leuk gehad en de sex was echt een 10+ !!! Dame staat hoog in mijn top 5.
 
Geldt dat dan ook, voor de Nederlanders die woorden gebruiken die we in België niet kennen?
In Vlaanderen is klak een heel gewoon woord dat hier iedereen begrijpt. En zo heeft Nederland zijn woorden die heel Nederland begrijpt maar wij misschien niet.

Ik vind het wel apart dat wanneer er een Belgische film of serie op een Nederlandse zender wordt uitgezonden de boel ondertiteld wordt. Het mag zo zijn dat men in Belgie soms andere woorden voor dezelfde begrippen gebruikt worden maar dan nog snapt een Nederlander echt wel wat er bedoeld wordt zou ik zeggen en andersom

Ook zag ik dat Baantjer in Belgie ook ondertiteld wordt. Ik bedoel, wanneer er een Belgische gast in een Nederlands praatprogramma verschijnt of andersom dan is er nooit een probleem. Ik weet het niet zeker maar ik denk toch ook niet dat een Amerikaanse film in Engeland ondertiteld wordt
 
Ik vind het wel apart dat wanneer er een Belgische film of serie op een Nederlandse zender wordt uitgezonden de boel ondertiteld wordt. Het mag zo zijn dat men in Belgie soms andere woorden voor dezelfde begrippen gebruikt worden maar dan nog snapt een Nederlander echt wel wat er bedoeld wordt zou ik zeggen en andersom

Ook zag ik dat Baantjer in Belgie ook ondertiteld wordt. Ik bedoel, wanneer er een Belgische gast in een Nederlands praatprogramma verschijnt of andersom dan is er nooit een probleem. Ik weet het niet zeker maar ik denk toch ook niet dat een Amerikaanse film in Engeland ondertiteld wordt
Plat Vlaams kan ik maar moeilijk verstaan hoor. Maar zelfs in Nederland heb ik dat al met Fries en Limburgs. Dus ik snap die ondertiteling wel. En je heb ook nog mensen die minder horen. Dat is helemaal lastig bij accenten. Dan mis je al snel delen van de conversatie.
 
Ben dan wel geen wandelaar, maar ik geef net zo goed 2e kansen hoor 🙂

Behalve bij..

1. Personen die om of met idiote redenen afzeggen
2. Personen die de 1e keer zonder reden niet kwamen opdagen
3. Personen die niet leuk waren bij hun 1e bezoek

Die gaan maar fijn naar een ander of anderen lastig vallen. Mij niet bellen!
 
Voorbeeld:

Iemand komt niet op de afgesproken tijd, dan stuur je een berichtje of hij het wel kan vinden.. en dan krijg je:

1. Was onze afspraak vergeten
2. Ik moet werken
3. Stond in de file maar ben teruggegaan ( op de file app staat niets )

1 + 2: maak dan geen afspraak
3: de file smoes is te achterhalen
 
Iets echt bijzonders in al die jaren v smoezen is even moelijk uit mijn mouw te schudden 🤣

Feit is.. als je afzegt met een idiote smoes bij mij, bedenk dan gewoon eerst of het wel handig is. Want een 2e kans is dan geen optie meer.
Een date is voor mij werk ja, maar als er zo met mij wordt omgegaan zijn er 10 anderen die wel in je plaats willen. Net zoals wandelaars dat ook hebben 😉

Ben persoonlijk heel lief en aardig, maar dan niet meer.
 
Iets echt bijzonders in al die jaren v smoezen is even moelijk uit mijn mouw te schudden 🤣

Feit is.. als je afzegt met een idiote smoes bij mij, bedenk dan gewoon eerst of het wel handig is. Want een 2e kans is dan geen optie meer.
Een date is voor mij werk ja, maar als er zo met mij wordt omgegaan zijn er 10 anderen die wel in je plaats willen. Net zoals wandelaars dat ook hebben 😉

Ben persoonlijk heel lief en aardig, maar dan niet meer.
Als je als klant de afspraak vergeet of zo, dan zou je in elk geval de helft wel moeten betalen vind ik. Net als bij de mondhygieniste etc.
Het lastige is natuurlijk hoe dat te doen zonder persoonsgegevens uit te wisselen...
 
Ik vond het wel leuk, de negatieve reactie niet. Zelf vind ik de nederlandstalige Belgen een heel plezant volk. Jammer dat ze het Nederlandstalig dictee vaak winnen.
Ik vind het juist een verrijking die Vlaamse woorden. Ik had ook nog nooit van klak gehoord, maar uit de context was wel duidelijk wat ermee bedoeld werd.
Dat Randstadters weer eens niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is, is vooral hun probleem.

On topic; een tweede kans kan wel. Maar alleen als er aparte omstandigheden zijn die dat rechtvaardigen.
 
Als je als klant de afspraak vergeet of zo, dan zou je in elk geval de helft wel moeten betalen vind ik. Net als bij de mondhygieniste etc.
Het lastige is natuurlijk hoe dat te doen zonder persoonsgegevens uit te wisselen...

Dat zal wel nooit gebeuren, ook al kan het anoniem. Op de 1 of andere manier kan in dit wereldje iedereen overal gewoon mee weg komen. Heel irritant!
 
1. Was onze afspraak vergeten
2. Ik moet werken
3. Stond in de file maar ben teruggegaan ( op de file app staat niets )
1. Hoe kun je in 's hemelsnaam een afspraak met een DVP vergeten?
2. Als ik een DVP geboekt hebt, gaat dat voor werk (is ook veel leuker)
3. Ik zorg ervoor dat ik er op tijd ben.

Er kan natuurlijk een persoonlijke reden zijn om af te zeggen, maar met deze excuses zou ik ze geen tweede kans geven, Joke.
 
wat jij bedoelt Algemeen Nederlands
Wat is Algemeen Nederlands?
Ik heb, toegegeven een hele lang tijd geleden, Nederlandse les gegeven, maar Algemeen Nederlands bestaat niet.
Je bedoelt misschien Algemeen Beschaafd Nederlands, maar dat gaat over uitspraak

Zoals gezegd vind ik die typisch Vlaamse uitdrukkingen wel leuk. Net zoals ik typisch Amsterdamse uitdrukkingen ook wel leuk vind.
 
1. Hoe kun je in 's hemelsnaam een afspraak met een DVP vergeten?

Er kan natuurlijk een persoonlijke reden zijn om af te zeggen, maar met deze excuses zou ik ze geen tweede kans geven, Joke.
1. Omdat er ook personen zijn die ver van te voren een date inplannen. Dus is dat helaas mogelijk.

En nee, die kans is verkeken. Voor hun tig anderen die wel wel willen 😋
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan