Een dvp een tweede kans geven na een eerste slechte ervaring of nooit meer weer bezoeken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is Algemeen Nederlands?
Ik heb, toegegeven een hele lang tijd geleden, Nederlandse les gegeven, maar Algemeen Nederlands bestaat niet.
Je bedoelt misschien Algemeen Beschaafd Nederlands, maar dat gaat over uitspraak

Zoals gezegd vind ik die typisch Vlaamse uitdrukkingen wel leuk. Net zoals ik typisch Amsterdamse uitdrukkingen ook wel leuk vind.
Ik heb het even opgezocht, maar op scholen wordt lesgegeven in Standaardnederlands.
 
Tsja, wij gebruiken tenminste "sinaasappelsap of appelsiensap" ipv "jus d'-erange", of "aub" ipv "svp".
.
.
.

:)

Gebruik dan het woord "appelsap", dat woord gebruiken de Hollanders.
Zover ik weet gebruiken wij 'sien' als voornaam.

En aub, ajb of svp gebruiken we om 't even. En als dat niet lukt is dan is het: aaah joh... 🤣
 
ik kom ook uit de Randstad,
(we dwalen wel erg af).
Ik woon er sinds een jaar of 5, maar verbaas me er nog steeds over hoeveel mensen de Randstad overschatten en denken dat de wereld ophoudt bij Utrecht.
De rest van NL en België heeft nog zoveel moois te bieden en de mensen daar zijn vaak ook nog veel aardiger.
 
Ik zou een DvP gewoon ook geen tweede kans geven.
Als zij mij als vaste klant wil zou zij ook haar best daarvoor moeten doen.
Maar als zij alleen maar op de korte termijn denkt en de Euro's van vandaag het belangrijkste zijn of ik niet haar favoriete type klant ben, dan zal zij mij niet terug zien.
Gelukkig heb ik inmiddels een paar vaste dames en af en toe vind ik er nog een bij die ook de moeite (en de €€) waard is.
Zo denk ik er ook over wil je dat ik je vaker bezoek dan moet de eerste date gelijk goed zijn.
 
Mijn ervaring is helaas, hoe goed je ook je best doet, dat je 9 vd 10 personen nooit meer terug ziet. Daar zitten ook recensieschrijvers uit mijn topic, incl die v hookers, onder.

Daarom koester ik mijn jaren lange vaste bezoekers, want v anderen verwacht je op een gegeven ogenblik niets meer.
Eigenlijk best jammer 🤔 But c'est la vie.
 
Als je na de eerste date al een slechte ervaring had lijkt het me dom om terug te gaan. Als je na 5 goede dates dan ineens een slechte hebt trouwens ook. Kan zijn dat de spanning er dan uit is.
Sommige Dvp's moeten trouwens dringend inzien dat 200, 300 ,500 of meer per date ongelofelijk veel geld is. Waar de gemiddelde klant lang moet voor werken.
Als je dat beseft zou je instelling moeten zijn dat je bij elke date je stinkende best doet en je klant als een koning behandeld.
Hij zorgt er trouwens voor dat je financiele stappen kan zetten in je leven, of dat je brood op de plank hebt.
Als je bvb een slechte dag hebt, skip die dates dan ipv ze met een mindere inleving aan te vatten.
Daarvoor is deze hobby te duur.
 
Laatst bewerkt:
Als je na de eerste date al een slechte ervaring had lijkt het me dom om terug te gaan. Als je na 5 goede dates dan ineens een slechte hebt trouwens ook. Kan zijn dat de spanning er dan uit is.
Sommige Dvp's moeten trouwens dringend inzien dat 200, 300 ,500 of meer per date ongelofelijk veel geld is. Waar de gemiddelde klant lang moet voor werken.
Als je dat beseft zou je instelling moeten zijn dat je bij elke date je stinkende best doet en je klant als een koning behandeld.
Hij zorgt er trouwens voor dat je financiele stappen kan zetten in je leven, of dat je brood op de plank hebt.
Als je bvb een slechte dag hebt, skip die dates dan ipv ze met een mindere inleving aan te vatten.
Daarvoor is deze hobby te duur.
Jij hebt toch ook wel eens een kutdag. Zeg je dan ook tegen je baas betaal me maar de helft want waarschijnlijk komt er vandaag geen topkwaliteit uit? 😂😂
 
Nooit meer terug gaan uiteraard. Je zou maar voor de tweede keer terugkomen en opnieuw van een koude kermis thuiskomen.

En een dat kost niet bepaald slechts een paar euro's.. dus dan lijkt de keuze mij heel simpel.
 
Nee, zoals wel eens eerder geschreven. Het is een te dure hobby.
Er zijn natuurlijk verschillende redenen om een slechte ervaring te hebben. Als het voornamelijk aan het gedrag / sfeer te wijten is dan is het helemaal 0% herhalingskans.

Ik heb altijd gezocht, daarom duurt het lang, naar een dame waarbij ikzelf ook graag vaker terug ga.
Helaas tot 2x toe een leuke dame gevonden die na meerdere dates opeens niet meer te bereiken was, ook niet meer op haar 06-nummer.
 
Wat dacht van overbetaalde verwende dvp's die 200 per uur niet meer kunnen waarderen. Sorry Ik kon geen andere werkvolk bedenken die zo verwend zijn als dvp's.😁
Mijn bovengrens is ook 200 euro per uur. En daarvoor wil ik het wit uit men ogen geneukt worden.
Als ze daarop hun sterretje ook geven wil ik zelfs tot 250 gaan, als uitzondering.
Maar dan moet het echt top zijn.
 
Jij hebt toch ook wel eens een kutdag. Zeg je dan ook tegen je baas betaal me maar de helft want waarschijnlijk komt er vandaag geen topkwaliteit uit? 😂😂
van een DvP ben ik de klant, niet de baas...

als mijn bedrijf richting een klant een mindere prestatie levert, dan valt er vervolgens altijd wel wat met de prijs te regelen kan ik je zeggen
 
van een DvP ben ik de klant, niet de baas...

als mijn bedrijf richting een klant een mindere prestatie levert, dan valt er vervolgens altijd wel wat met de prijs te regelen kan ik je zeggen
Exact!
Als ik sommigen hier hoor heb je als klant niks te willen.
Moet zowat de enige sector zijn waar je als klant geen rechten hebt, alleen plichten
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan