Een dvp een tweede kans geven na een eerste slechte ervaring of nooit meer weer bezoeken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een hechte band met een prostituee vind ik bedenkelijk.
Het kan wel, maar meestal zijn ze plots weg, of krijg je vroeg of laat toch een keer ruzie over iets..
en dan is het over en uit.
Alsof dvp's opzoek zijn naar een hechte band met een wandelaar. Wat ze willen is dat je ze vaak bezoekt veel geld uitgeeft en snel weer opdondert.
 
Los van geld wil ik best geloven dat een dvp het met de ene klant leuker heeft dan met de andere, je ziet natuurlijk ook wel dames die eisen stellen als dik/dun/oud/jong/binnenlands/buitenlands en andere dingen die niet direct over geld gaan. Zullen best dames zijn die dit werk bij sommige mannen met tegenzin doen en vervolgens sommige andere mannen "goede klanten" vinden.

En ja sommige zullen kijken naar de hoogste bieder.

Heel eerlijk, als mij gebeurd was wat Ted gebeurd is zou ik me daar ook klote over voelen. Er is hem zo te zien een extraatje beloofd bij zijn volgende (betaalde) bezoek en dat heeft hij gewoon niet gekregen... dat is gewoon niet tof, wat haar definitie van een goede klant ook is.
 
Het was geen extraatje, maar puur om te voorkomen dat ik voor niks naar de Doublet zou rijden.
Ze ging die tijd alleen nog onregelmatig overdag werken.. en helaas werk ik dan ook altijd.
Omdat ik haar zo tof vond wilde ik haar als vaste dvp, in ieder geval zolang het leuk is.
Ik was inmiddels al 2x voor niks tussen werktijd snel langs geweest, maar toen was ze er net niet.
Stres ivm niet kunnen parkeren.. maar even snel op de taxi parkeerplaats aan het begin van de staat. Dus zo der haar nummer was het ook gewoon geen werkbare situatie voor mij.

Destijds als ik een vaste dvp had ging ik daar altijd wel 1x per week langs. Een dvp ben ik bijvoorbeeld wel 30x geweest gok ik.
 
Wat vinden jullie verdient ze een tweede kans of is het over en uit? Persoonlijk zou ik een dvp niet meer willen bezoeken na een eerste slechte ervaring ze heeft haar kans gehad en niet benut.

Ik heb twee maal een DVP een tweede kans gegeven. Bij die dames was dan wel zo dat ik al eerder bij die dames was geweest en toen wel goede ervaringen heb gehad. Een dame kan een off day hebben of een slecht moment

In hun geval waardeerden ze het zo erg dat ze het echt hun best deden om het goed te maken. Wanneer ik bij de eerste keer gelijk gedonder had dan ging ik niet meer
 
Ik heb twee maal een DVP een tweede kans gegeven. Bij die dames was dan wel zo dat ik al eerder bij die dames was geweest en toen wel goede ervaringen heb gehad. Een dame kan een off day hebben of een slecht moment

In hun geval waardeerden ze het zo erg dat ze het echt hun best deden om het goed te maken. Wanneer ik bij de eerste keer gelijk gedonder had dan ging ik niet meer
Ik heb in het verleden ook een slechte dame 2x bezocht toen ik net begonnen was met wandelen. De eerste keer was niks en de tweede keer ook, sindsdien heb ik me lesje geleerd en geef ik slechte dames geen tweede kans meer. De eerste date moet goed zijn en de dame zeer knap anders geen tweede bezoek voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je ook als een dom persoon overkomt als je een slecht presterende dvp voor een tweede keer bezoekt. Zeker als de dvp bij de eerste date zeer arrogant doet en jou een slecht gevoel geeft, zelfrespect is belangrijk vind ik.
 
Is al gebeurd.
Niet als ze er werkelijk met haar klak naar gooit.

Je bent immers met 2 om er iets van te maken. En ik weet van mezelf dat ik ook niet altijd top ben. Verre van zelfs.

Dus als ik ze uiterlijk een seksbom vind en de seks was niet echt goed, gebeurt het soms wel dat ik nog eens terugga.
 
Is al gebeurd.
Niet als ze er werkelijk met haar klak naar gooit.

Je bent immers met 2 om er iets van te maken. En ik weet van mezelf dat ik ook niet altijd top ben. Verre van zelfs.

Dus als ik ze uiterlijk een seksbom vind en de seks was niet echt goed, gebeurt het soms wel dat ik nog eens terugga.

In de raambuurten kun je van het volgende wel uitgaan: wanneer een dame eruit ziet als een sexbom en ze is weinig bezet dan is het waarschijnlijk niks. Wanneer een dame die eruit ziet als een seksbom bijna altijd bezet is dan zit het wel goed maar dan heb je het probleem dat je er moeilijk tussen komt
 
Na een heel matige ervaring bij Lucia Leeuwarden toch later weer geweest nav positieve recensies. Daarna meer dan 15 jaar maandelijks bezocht. Super elke keer weer. Helaas voor mij, maar goed voor is ze gestopt. Ben nooit weer zoiemand tegengekomen bezoek wel regelmatig dezelfde dames, en krijg je toch een band mee. Het zijn ook gewoon hard werkende vrouwen die het geld overmaken naar hun familie
.
 
Kan er gewoon 'normaal' NL worden gesproken.
Zonder dat we moeten opzoeken wat wooden betekenen.
Geldt dat dan ook, voor de Nederlanders die woorden gebruiken die we in België niet kennen?
In Vlaanderen is klak een heel gewoon woord dat hier iedereen begrijpt. En zo heeft Nederland zijn woorden die heel Nederland begrijpt maar wij misschien niet.
 
Geldt dat dan ook, voor de Nederlanders die woorden gebruiken die we in België niet kennen?
In Vlaanderen is klak een heel gewoon woord dat hier iedereen begrijpt. En zo heeft Nederland zijn woorden die heel Nederland begrijpt maar wij misschien niet.
Het is natuurlijk wel een NL forum waar ook Belgen komen.
 
Ben ook wel eens bij een dame geweest.Dat de eerste keer de seks gewoon matig was .pijpte wel lekker.Maar die klik er na zo gezellig gepraat. Dat ik er nu graag terug kom .En de seks is fantastisch
 
Hangt aan BE. Dus meer regio gebonden dus. Het is graag de bedoeling dat men woorden gebruikt die door hele land wordt gebruikt. Leest voor iedereen beter. Kan ook alles in Limburgs posten 😅

Dat kan je wel op persoonlijke basis zeggen, maar als moderator zou ik dat niet zeggen.
Ik vind het juist heel leuk dat Vlamingen en Nederlanders hier 1 gemeenschap zijn. Laat mensen het op hun eigen manier zeggen. Als iemand het niet snapt, dan vraag je het en wordt het uitgelegd.
 
Ik heb in het verleden dvp's bezocht waarvan de eerste date niet slecht maar ook niet bepaald geslaagd was. Ik heb bij de meeste van hen een geslaagde tweede date gehad en geen spijt van me tweede bezoek. Hebben jullie ook dvp's bezocht waarvan de eerste date niet slecht of misschien zelfs matig was maar de tweede bezoek juist geslaagd? Ik denk dat bepaalde dvp's een klant eerst moeten vertrouwen, en als die vertrouwen er is en de dame de klant beter leert kennen iets moois kan ontstaan tussen de dvp en de klant.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan