Een dvp een tweede kans geven na een eerste slechte ervaring of nooit meer weer bezoeken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De eerste date moet top zijn, dat is voor mij belangrijk. Het moet klikken, de vonken moeten er vanaf vliegen, de passie er vanaf druipen. Na de sex moeten we helemaal "leeg" zijn en in elkaar`s armen liggen. Dan is de tweede date al een feit en is het een zekerheidje dat het ook weer een topdate zal zijn.

Als het een eerste date tegenvalt, heb ik geen reden meer om terug te gaan. Dan spendeer ik mijn geld liever bij een ander meisje. Voor mij een reden om vaak de meiden te bezoeken die ik al ken, bij wie ik weet wat er gaat gebeuren, die in zijn voor mijn wensen, die zichzelf ook over kunnen geven aan het genot tijdens een sexpartij. Eenmaal een DVP waarbij ik helemaal alles kan laten gaan, zal ik haar altijd de voorkeur geven. Maar soms zijn er redenen om een nieuw meisje te bezoeken. Als het niet klikt, is het eens maar nooit meer. Er zijn nog zoveel andere meiden die ik dan veel beter kan bezoeken.
 
Het is aan jou om te beslissen of je een freelancer nog een kans wilt geven na slechte dienstverlening. Er zijn een aantal factoren waar je rekening mee kunt houden bij het maken van deze beslissing:
  1. Hoe ernstig was de slechte dienstverlening? Als het slechts om een kleine fout ging, kan het de moeite waard zijn om de freelancer nog een kans te geven. Maar als de dienstverlening zeer slecht was, kan het beter zijn om naar een andere optie te zoeken.
  2. Heeft de freelancer de slechte dienstverlening op een professionele manier aangepakt? Als de freelancer beleefd en behulpzaam was bij het oplossen van het probleem, kan dit een goed teken zijn dat ze hun werk serieus nemen en dat ze bereid zijn om problemen op te lossen.
  3. Wat zijn je alternatieven? Als er weinig andere opties beschikbaar zijn, kan het de moeite waard zijn om de freelancer nog een kans te geven. Maar als er veel andere opties zijn, kan het beter zijn om naar een andere freelancer te zoeken die een betere dienstverlening biedt.
Uiteindelijk is het belangrijk om te overwegen wat het beste is voor jou en je situatie. Als je het gevoel hebt dat de freelancer de problemen niet op een bevredigende manier heeft opgelost en je niet vertrouwt dat ze het in de toekomst beter zullen doen, kan het beter zijn om naar een andere optie te zoeken.
 
Het is aan jou om te beslissen of je een freelancer nog een kans wilt geven na slechte dienstverlening. Er zijn een aantal factoren waar je rekening mee kunt houden bij het maken van deze beslissing:
  1. Hoe ernstig was de slechte dienstverlening? Als het slechts om een kleine fout ging, kan het de moeite waard zijn om de freelancer nog een kans te geven. Maar als de dienstverlening zeer slecht was, kan het beter zijn om naar een andere optie te zoeken.
  2. Heeft de freelancer de slechte dienstverlening op een professionele manier aangepakt? Als de freelancer beleefd en behulpzaam was bij het oplossen van het probleem, kan dit een goed teken zijn dat ze hun werk serieus nemen en dat ze bereid zijn om problemen op te lossen.
  3. Wat zijn je alternatieven? Als er weinig andere opties beschikbaar zijn, kan het de moeite waard zijn om de freelancer nog een kans te geven. Maar als er veel andere opties zijn, kan het beter zijn om naar een andere freelancer te zoeken die een betere dienstverlening biedt.
Uiteindelijk is het belangrijk om te overwegen wat het beste is voor jou en je situatie. Als je het gevoel hebt dat de freelancer de problemen niet op een bevredigende manier heeft opgelost en je niet vertrouwt dat ze het in de toekomst beter zullen doen, kan het beter zijn om naar een andere optie te zoeken.
Ik ben uiteindelijk niet meer teruggegaan naar een dvp omdat ik het gevoel had dat ik het zelf gigantisch verprutst had, best jammer want we hadden een klik maar niet in de seksuele zin, wist die dag niet of haar opmerkingen over haar teleurstelling van de date grappig bedoeld waren of niet maar voor mij was het de mokerslag haar niet meer te bezoeken. Bepaalde vrouwen zijn voor mij vaak lastig te peilen, meestal zeggen ze iets maar bedoelen ze wat anders.

Zoals ik elders al schreef aan haar lag het niet, en of ze mij nog een keer wilde zien zal ik nooit weten, durfde dat ook niet te vragen, ik heb niets meer van mij laten horen en er is al teveel tijd over heen. De grote fout die ik maakte was beloven terug te komen en het goed te maken, paar dagen later had ik daar van afgezien.
 
Als een dvp slechte service levert dan betekent dat ze je niet respecteert en ze je te makkelijk vind. Dvp's zien gelijk aan je uiterlijk en lichaamstaal wat voor type wandelaar je bent kom je te aardig over dan zullen ze je snel naar buiten werken, maar kom je dominant over dan zul je zien dat ze je meer respecteren en dat komt de service ten goede. Dit geldt trouwens niet alleen voor dvp's maar voor vrouwen in het algemeen, vaak wordt dit aspect vergeten maar speelt het een grote rol bij een date met een dvp.
Niet elke dvp is hetzelfde Rimon, het is de klant die een date stuurt, een dvp die aan de lopende band klanten afwerkt voor enkel het geld interesseert het echt niet hoe dominant jij bent, je bent echt niet de eerste man die zo bij haar naar binnen stapt.

Een wandelaar kiest een dvp uit wat aansluit op wat hij zoekt en soms bezwijk je als klant aan je zenuwen en loopt het op niets uit, zoals bijvoorbeeld bij het soort dvp wat jij omschrijft. Jammer genoeg heb ik mijzelf een lange tijd wijsgemaakt dat het fabeltje klopt wat jij hier dus hebt geschreven, waardoor ik niet de moed had een dvp nog een keer te bezoeken.

Tot slot, ik weet niet hoe jij op een date verschijnt, dvp bezoek of een andere soort date, maar elke vrouw kan een gentleman waarderen die haar op een beschaafde manier aanspreekt en behandeld.
 
Laatst bewerkt:
Niet elke dvp is hetzelfde Rimon, het is de klant die een date stuurt, een dvp die aan de lopende band klanten afwerkt voor enkel het geld interesseert het echt niet hoe dominant jij bent, je bent echt niet de eerste man die zo bij haar naar binnen stapt.

Een wandelaar kiest een dvp uit wat aansluit op wat hij zoekt en soms bezwijk je als klant aan je zenuwen en loopt het op niets uit, zoals bijvoorbeeld bij het soort dvp wat jij omschrijft. Jammer genoeg heb ik mijzelf een lange tijd wijsgemaakt dat het fabeltje klopt wat jij hier dus hebt geschreven, waardoor ik niet de moed had een dvp nog een keer te bezoeken.

Tot slot, ik weet niet hoe jij op een date verschijnt, dvp bezoek of een andere soort date, maar elke vrouw kan een gentleman waarderen die haar op een beschaafde manier aanspreekt en behandeld.
Ik ga mezelf niet tig keer herhalen echte mannen weten waarover ik praat, alvast een fijne jaarwisseling.
 
De afdeling zelfkritiek was bij de dames altijd met vakantie. En dat zie je hier ook een beetje terug als er op recensies wordt gereageerd. Het ligt meestal niet aan het eigen (dis)functioneren maar altijd aan de ander.
Je bent tegenstrijdig in je bericht, ik heb het even eruit geknipt want je post was vrij lang.

Je stelt dat de dames het altijd afschuiven op een ander, wat gewoon onwaar is, een klant kan een date ook vergallen, in mijn geval was dat dus het geval, teveel zenuwen en spanning, daar moet je op een volwassen manier mee leren omgaan, ik persoonlijk gun de dames een leuk uurtje, als ze zelf niet genieten dan geniet jij natuurlijk ook niet, soms lukt het niet, het is dan onzin een negatieve recensie te schrijven omdat je het zelf liet liggen, dat is spelen met haar brood, getuigt gewoon van een fragiel ego.

Je zou dit trouwens niet moeten willen vergelijken met koude koffie drinken of een andere dienstverlening, dit zou je het beste kunnen vergelijken met wanneer je gewoon een dame mee uitneemt voor een drankje, hoe ga je dan met een vrouw om? loop je dan ook te zeuren dat je betaald voor haar drankjes maar ze vrij weinig onderneemt om jou een leuke date te bezorgen? jullie zijn daar toch samen of niet, je bent samen verantwoordelijk voor een geslaagde date, waarom zou je een dvp anders behandelen of er anders tegenaan kijken? omdat ze als dvp werkt? het blijft toch een vrouw van vlees en bloed?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mezelf niet tig keer herhalen echte mannen weten waarover ik praat, alvast een fijne jaarwisseling.
De meeste mannen spelen een act van tough guy of dominant, daar prikken de meeste vrouwen zo doorheen, inclusief de dames van plezier, wees gewoon altijd jezelf gozer en ga niets forceren. A lion doesn't have to roar to be a lion.

Jij ook fijne jaarwisseling.
 
Ik kom er eerlijk voor uit dat ik het een aantal jaar geleden zelf heb laten liggen, ik had de moed niet de betreffende dame nog een keer te bezoeken, heb ik daar spijt van? jawel want ik beeld het me wel eens in dat het anders had kunnen verlopen, het lag niet aan haar, daar ben ik gewoon eerlijk in, maargoed het leven gaat door en ik heb van die ervaring geleerd, daarnaast ik weet zeker dat zij mij allang is vergeten, daarom laat ik het ook rusten.
 
Je zou dit trouwens niet moeten willen vergelijken met koude koffie drinken of een andere dienstverlening, dit zou je het beste kunnen vergelijken met wanneer je gewoon een dame mee uitneemt voor een drankje, hoe ga je dan met een vrouw om? loop je dan ook te zeuren dat je betaald voor haar drankjes maar ze vrij weinig onderneemt om jou een leuke date te bezorgen?
Sorry hoor maar dat is te makkelijk. Op een gewone date zitten beiden volledig in hetzelfde schuitje en hoef je in beginsel niets van elkaar te verwachten.
Als een dame seksuele dienstverlening aanbiedt voor geld mag je van die dame aannemen dat ze dit ook kan waarmaken. Ja voor seks zijn 2 partijen nodig en ja je moet haar met respect behandelen (dat geldt ook voor andere dienstverleners) en ja ze mag selectief zijn in haar klanten, maar ze zal niet verwachten dat jij ook een professionele sekser bent als jij de betalende partij bent.

Wat jij hier schetst, dat het door zenuwen uiteindelijk niet tot penetratie is gekomen, dat komt nou eenmaal voor. Als zij aangaf dat ze teleurgesteld was daarover is er een gigantische kans dat ze dat met een knipoog bedoelde. Volgens mij maak je het veeeeel groter dan het is en als de dame nog werkt kan je haar gewoon contacten. Grote kans dat ze al vergeten is wat jullie toen precies besproken en afgesproken hebben. En zo niet, sja, je hebt afgesproken terug te komen, je hebt geen termijn toegezegd zo te zien. Daar ben je verder geen uitleg over verschuldigd.

Ergens hoop ik ook dat 1 van de hier aanwezige dames je berichten leest en je kan uitleggen dat "niet tot penetratie komen door zenuwen" echt geen doodzonde is.

maargoed het leven gaat door en ik heb van die ervaring geleerd, daarnaast ik weet zeker dat zij mij allang is vergeten, daarom laat ik het ook rusten.
Krijg de indruk dat je er nog best mee zit.
 
Laatst bewerkt:
De meeste mannen spelen een act van tough guy of dominant, daar prikken de meeste vrouwen zo doorheen, inclusief de dames van plezier, wees gewoon altijd jezelf gozer en ga niets forceren. A lion doesn't have to roar to be a lion.

Jij ook fijne jaarwisseling.
Echte mannen hoeven niet te acteren want ze weten dat ze echt zijn. Ik ben mezelf en zal dat altijd blijven ook je bent het of je bent het niet. Fijne jaarwisseling.
 
Laatst bewerkt:
Je bent tegenstrijdig in je bericht, ik heb het even eruit geknipt want je post was vrij lang.

Je stelt dat de dames het altijd afschuiven op een ander, wat gewoon onwaar is, een klant kan een date ook vergallen, in mijn geval was dat dus het geval, teveel zenuwen en spanning, daar moet je op een volwassen manier mee leren omgaan, ik persoonlijk gun de dames een leuk uurtje, als ze zelf niet genieten dan geniet jij natuurlijk ook niet, soms lukt het niet, het is dan onzin een negatieve recensie te schrijven omdat je het zelf liet liggen, dat is spelen met haar brood, getuigt gewoon van een fragiel ego.

Je zou dit trouwens niet moeten willen vergelijken met koude koffie drinken of een andere dienstverlening, dit zou je het beste kunnen vergelijken met wanneer je gewoon een dame mee uitneemt voor een drankje, hoe ga je dan met een vrouw om? loop je dan ook te zeuren dat je betaald voor haar drankjes maar ze vrij weinig onderneemt om jou een leuke date te bezorgen? jullie zijn daar toch samen of niet, je bent samen verantwoordelijk voor een geslaagde date, waarom zou je een dvp anders behandelen of er anders tegenaan kijken? omdat ze als dvp werkt? het blijft toch een vrouw van vlees en bloed?
Lekker op tijd gereageerd. Ik moest even teruglezen wat ik ook alweer had gezegd.

ik hou het even kort, want daar hou je van: mijn post lang noemen en daarna 2 alinea's plaatsen met kromme vergelijkingen, ik vind het een Olympische prestatie!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan