Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lekker mannen, alle updates zijn welkom 😀 Ik ga overmorgen weer op verkenning 😎
Was gisteren even geweest, er is niks te halen. Meer dan de helft van de ramen zijn dicht en om 16u zijn de meeste al omgekleed om naar huis te gaan.
Enige bekende waren ibbi die er om 16u mee ophield, isabella, Ambra die ongeïnteresseerd in haar stoel zat gezakt, karla die ook al om 16u in haar normale kleding stond en Anna die het om 16.30 voor gezien hield.
Ik weet niet of de dames om 17u van het plein af moeten zijn of tot 17u mensen binnen mogen hebben. Krijg het idee dat ze om 17u daar weg moeten zijn en daarom eerder stoppen om te douchen en hun spullen te pakken.
 
Was gisteren even geweest, er is niks te halen. Meer dan de helft van de ramen zijn dicht en om 16u zijn de meeste al omgekleed om naar huis te gaan.
Enige bekende waren ibbi die er om 16u mee ophield, isabella, Ambra die ongeïnteresseerd in haar stoel zat gezakt, karla die ook al om 16u in haar normale kleding stond en Anna die het om 16.30 voor gezien hield.
Ik weet niet of de dames om 17u van het plein af moeten zijn of tot 17u mensen binnen mogen hebben. Krijg het idee dat ze om 17u daar weg moeten zijn en daarom eerder stoppen om te douchen en hun spullen te pakken.
Ze moeten om 1700u weg zijn ,dan sluit de poort.
 
Ik denk dat het over Tiffany gaat
Thanks dat zou eens goed kunnen, wilde en leuke tante.
 
Gisteren even op het plein wezen kijken. Goed om te zien dat de meeste ramen weer open waren.
Zag op 8 rechts een leuke jongedame zitten, redelijk klein, zwart haar en niet al te grote borsten (cup B/C schat ik zo). Iemand enig idee wie dit is? En of er goede ervaringen zijn met haar?
Ze lachte lief toen ik voorbij liep, maar ik durfde toch niet naar binnen te gaan en ben voor zekerheid gegaan bij een bekende dame.
 
Gisteren even op het plein wezen kijken. Goed om te zien dat de meeste ramen weer open waren.
Zag op 8 rechts een leuke jongedame zitten, redelijk klein, zwart haar en niet al te grote borsten (cup B/C schat ik zo). Iemand enig idee wie dit is? En of er goede ervaringen zijn met haar?
Ze lachte lief toen ik voorbij liep, maar ik durfde toch niet naar binnen te gaan en ben voor zekerheid gegaan bij een bekende dame.
Volgens mij is zij mij ook al eerder opgevallen, kijkt altijd uitdagend met mooie ogen.
 
Vandaag maar weer eens op het pleintje geweest.De meeste ramen waren open en er was ook wel wat actie. Ik zag niet perse veel bekenden. Anna 1 en Irina niet gezien. Wel gelukkig Ibbi.. daar een bezoekje gebracht.
 
Vandaag op het pleintje geweest. Ramen waren goed gevuld, maar zag weinig dames naar mijn smaak. Vooral veel wat vollere en oudere dames. Aan een aantal gevraagd of ze pzc deden, maar nul op het rekest. Toen maar verder gegaan.
 
Irina zit naast alexandra op nummer 4, overigens de knappe dame naast isabella op nummer 8 zou ik links laten liggen.
Komt uit Italië en is wel heel vriendelijk, alleen de service is echt onder de maat.
Verder niks bijzonders gezien op het plein vandaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan