Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom dagelijks in Eindhoven, gisteren langs gereden om vast te verkennen.

Ik wil graag en zou mijn eerste keer raamprostitutie zijn. Iemand tips hoe ik dit het beste aanpak en met het beste resultaat het plein afstap?
 
Je eerste keer naar een dvp of echt de eerste kee naar de ramen? Ik zou hier gewoon even de recensies doornemen. Er zijn er een aantal die ook een advertentie op kinky hebben. Als het niet je eerste keer naar een dvp is dan ie het gewoon hetzelfde als een andere dame. De dames op nummer 8 en Mylene op nummer 9 zijn goed. Zoek je een Latina moet je door de week op nummer 1 zijn voor mila, en als je een ebony wil dan kun je het beste binnen bij Maureen op 16.
 
Je eerste keer naar een dvp of echt de eerste kee naar de ramen? Ik zou hier gewoon even de recensies doornemen. Er zijn er een aantal die ook een advertentie op kinky hebben. Als het niet je eerste keer naar een dvp is dan ie het gewoon hetzelfde als een andere dame. De dames op nummer 8 en Mylene op nummer 9 zijn goed. Zoek je een Latina moet je door de week op nummer 1 zijn voor mila, en als je een ebony wil dan kun je het beste binnen bij Maureen op 16.
Thanks voor je reactie. Zou eerste keer DVP zijn en dus ramen. Heb al behoorlijk wat gelezen hier, toch fijn zo'n forum haha. Nog even wat moed verzamelen en dan moet het goed komen.

Ik ga volgende week eens kijken bij nummer 8 en 9.
 
Why does Eindhoven have such poor quality service providers? When i look at other cities like Amsterdam, The Hague and even Antwerp, it's rare to see girls with less than 3 star rating. Why is this very different compared to Eindhoven.

In Dutch (Have to use Google translate so sorry if it's poorly written):

Why does Eindhoven have such poor service providers? When I look at other cities, such as Amsterdam, The Hague and even Antwerp, I rarely see girls with less than 3 stars. Why is this very different from Eindhoven.
 
Why does Eindhoven have such poor quality service providers? When i look at other cities like Amsterdam, The Hague and even Antwerp, it's rare to see girls with less than 3 star rating. Why is this very different compared to Eindhoven.

In Dutch (Have to use Google translate so sorry if it's poorly written):

Why does Eindhoven have such poor service providers? When I look at other cities, such as Amsterdam, The Hague and even Antwerp, I rarely see girls with less than 3 stars. Why is this very different from Eindhoven.
That's your problem, you can go where you want . Good Luck!
 
Why does Eindhoven have such poor quality service providers? When i look at other cities like Amsterdam, The Hague and even Antwerp, it's rare to see girls with less than 3 star rating. Why is this very different compared to Eindhoven.

In Dutch (Have to use Google translate so sorry if it's poorly written):

Why does Eindhoven have such poor service providers? When I look at other cities, such as Amsterdam, The Hague and even Antwerp, I rarely see girls with less than 3 stars. Why is this very different from Eindhoven.
You can go to other cities if you like, it's up to you where you go.
 
Why does Eindhoven have such poor quality service providers? When i look at other cities like Amsterdam, The Hague and even Antwerp, it's rare to see girls with less than 3 star rating. Why is this very different compared to Eindhoven.

In Dutch (Have to use Google translate so sorry if it's poorly written):

Why does Eindhoven have such poor service providers? When I look at other cities, such as Amsterdam, The Hague and even Antwerp, I rarely see girls with less than 3 stars. Why is this very different from Eindhoven.
Maybe customers in Eindhoven are more critical? 3 should be the average......
Mylene and Lara are high ranking 5star+
 
Ben 1 keer bij Mylene geweest, vond het niet zo denderend. Verder een heel aardig persoon en je wordt niet meteen naar buiten geduwd. Maar ze is verder niet mijn type, dus ik zou haar 4 sterren geven voor de moeite en vriendelijkheid.
Lara is leuk en ook 2 keer geweest, goede service en ook heel vriendelijk en gewoon gezellig. Maar ze is een beetje ouder dan ik normaal zou bezoeken. Zou haar zeker nog een keer overwegen omdat je er ook lekker mee kan lachen.
 
Is inderdaad erg afhankelijk van je voorkeuren. Hou je van rustig en gezellig dan is Mylène top, Lara is iets drukker. Allebij nemen ze de tijd voor een praatje, je krijg een girlfriend experience.
 
Vanavond bij een dame op 8L geweest. Helaas vroeg tijdig weggegaan. Alles was plichtmatig en moest snel. Vanaf buiten een leuke lach maar eenmaal binnen gezicht op onweer.
Na 1 minuut on top was ze het beu om zelf wat te doen en moest het naar doggy.
Na 5 minuten al gezeur over opschieten enzovoort.
Halverwege mijn kleding weer aangedaan toen ze begon te vloeken.

Op vragen zoals wat haar naam is kwam geen antwoord.

Ze draagt meestal een fel oranje bh. Donker haar op een staart
Als iemand haar naam weet kan ik een recensie schrijven.

Bij deze alvast mijn advies om er niet naar binnen te gaan, maar misschien hebben andere andere ervaringen en had ze een slechte dag vandaag. Voor mij in iedergeval niet voor herhaling vatbaar.
 
Vanavond bij een dame op 8L geweest. Helaas vroeg tijdig weggegaan. Alles was plichtmatig en moest snel. Vanaf buiten een leuke lach maar eenmaal binnen gezicht op onweer.
Na 1 minuut on top was ze het beu om zelf wat te doen en moest het naar doggy.
Na 5 minuten al gezeur over opschieten enzovoort.
Halverwege mijn kleding weer aangedaan toen ze begon te vloeken.

Op vragen zoals wat haar naam is kwam geen antwoord.

Ze draagt meestal een fel oranje bh. Donker haar op een staart
Als iemand haar naam weet kan ik een recensie schrijven.

Bij deze alvast mijn advies om er niet naar binnen te gaan, maar misschien hebben andere andere ervaringen en had ze een slechte dag vandaag. Voor mij in iedergeval niet voor herhaling vatbaar.
op 8 links zit normaal Roberta,kan mij niet voorstellen dat zij het was,ze is zo lief en een beetje verlegen ben al vaker bij haar geweest niets dan goeds mee gemaakt met haar.het was meschien een ander meid op haar plaats,en dat zij al naar thuisland vertrokken is of meschien
 
Hallo! Ik ben nieuw hier op het forum en nieuw met het lopen, wil aankomende maandag voor het eerst gaan. Heeft iemand tips, en natuurlijk naar wie ik het beste kan gaan? Ik zoek slank tot wat steviger, haarkleur maakt niet uit, en mooie borsten en billen.
 
De laatste keer dat ik er was viel de bezetting al enorm tegen, en iedere dag gaat er wel weer een dame naar huis voor de feestdagen. Ik kan dus wel de gebruikelijke namen noemen, maar ik heb geen idee of het die dame is die nu ook op haar plek zit. Ga vooral niet naar een dame die je op een agressieve manier binnen wil krijgen (druk gebaren, op het raam kloppen etc). De enige die je nu zo makkelijk kan herkennen is de latina Mila die gelijk achter het eerste raam zit. Verder zitten er namelijk eigenlijk geen latina dames achter de ramen.
 
De laatste keer dat ik er was viel de bezetting al enorm tegen, en iedere dag gaat er wel weer een dame naar huis voor de feestdagen. Ik kan dus wel de gebruikelijke namen noemen, maar ik heb geen idee of het die dame is die nu ook op haar plek zit. Ga vooral niet naar een dame die je op een agressieve manier binnen wil krijgen (druk gebaren, op het raam kloppen etc). De enige die je nu zo makkelijk kan herkennen is de latina Mila die gelijk achter het eerste raam zit. Verder zitten er namelijk eigenlijk geen latina dames achter de ramen.
Deze ga ik in ieder geval onthouden! Morgen eens even een rondje lopen en kijken of ik wat leuks zie :)
 
Kan iemand mij misschien helpen aan een naam? Ben laatst al een keer over het Baekelandplein geweest omdat ook hun moeten eten, ik meen dat het 14 of 15 was, daar zat een mooi uitziende dame, leek een beetje latina of indo achtergrond, donker haar, beetje opgespoten lipjes, liep toen in iets van een joggingspak o.i.d., zij was in ieder geval erg vriendelijk, maar niet kunnen proberen toen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan