Recensie Elena, Kasterlee (Voorheen Heusden-Zolder) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Branco

Newbie
9
14/04/22
16
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandstalig-milf-voor-een-intense-gfe-xxx.html
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ondertussen 4x bij Elena geweest. Ze ontvangt afwisselend in Heusden, Gent en Antwerpen.
Ze ontvangt in een nette kamer bij een massagesalon, maar aan de buitenzijde kan je dit niet zien.
Ruime parking voor de deur, en de haag is hoog genoeg zodat ze je wagen niet meteen zien staan vanop straat.
Elena is afkomstig uit Letland, maar spreekt prima Nederlands. Ik ben zot van haar mooie borsten. Ze is achteraan de 40, maar heeft een mooi gezichtje en een prima figuur.
Douche is op de kamer.
ze kan lekker tongkussen, en het pijpen is zacht, intens, nat en diep… ik word er helemaal wild van. Ze kan je ook ondeugend aankijken tijdens het pijpen.. zeer lekker.
Beffen heeft ze graag, en met wat strelingen van mijn zachte handen kan ik haar duidelijk ook laten genieten.
Verschillende standjes is geen probleem, en als ze op je komt zitten kan je fijn met haar borsten spelen.. zalig.
Ze kijkt niet op de klok, en heeft een hoog Gfe gehalte.
Ik ben fan en zal er nog regelmatig binnen springen.
 
Ben vorige week ook bij haar geweest in Gent, en heb een fantastisch uur beleefd , eerst samen genieten van een drankje en daarna klein wasje gedaan en dan kon het plezier beginnen .....Elena is de beste tongzoenster die ik ken en pijpen is ook geweldig , en heb haar lekker klaar gebeft terwijl ze met haar vingers haar klit bespeelde is ze al schokkend klaargekomen en moest ze even bekomen ,haar klitje was echt gevoelig en dir was echt geen gefake .ben jammer genoeg niet tot neuken toegekomen , zal voor de volgende keer zijn
Bedankt Elena ,x
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandstalig-milf-voor-een-intense-gfe-xxx.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren eindelijk bij Elena geraakt. Vlot telefonisch contact. Heel spontane dame, goed verstaanbaar in het Nederlands met een oostblokaccent, kon zomaar een scenario uit één of andere film zijn.

Eerst gezellig drankje om het ijs te breken, dan even opfrissen en meteen aan het werk. Elena laat er geen gras over groeien. Na uitgebreid oraal werk langs beide kanten nog een paar posities uit het handboek doorgenomen, daarna rubbertje terug uit en heel het zaakje over haar heerlijke borsten.

Dame maakt haar advertentie helemaal waar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandstalig-milf-voor-een-intense-gfe-xxx.html
Totale kosten (in euro)
130 + 10 voor zeeppompje
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na mijn vorige, ontzettende positieve, ervaring met Elena, kon ik niet snel genoeg terug een bezoekje brengen nadat haar advertentie opnieuw online stond. Maar daar ben ik even met mijn hoofd tegen de muur gelopen.

Afspreken ging vlot. Ze ontvangt op dezelfde locatie in deelgemeente Lichtaart als voorheen (waar ook andere dames wel eens ontvangen). Ze heeft nieuwe prijzen, 120 voor een half uur, 150 voor 45 minuten en 180 voor een uur. Marktconform weliswaar. Omdat ze me nog kende van vorige keer, kon ik echter gebruik maken van haar diensten aan het oude tarief. Netjes 130 euro voor 45 minuten betaald.

Onmiddellijk begon Elena heel enthousiast te knuffelen, te strelen en overmatig te tongzoenen. Toen we tegen elkaar stonden, merkte ik nogal snel een zweetluchtje waardoor de vlag even halfstok ging hangen. Haar (gespeelde?) spontaniteit maakt echter veel goed. Eerst bood ze een drankje aan, afkomstig uit Letland. Uit beleefdheid slok genomen. Straf spul, en meteen kreeg ik het warm. Intussen stelde ze nog twee keer dezelfde vraag op twee minuten tijd, waarop ik verbaasd reageerde en ze aangaf dat ze misschien al wel wat dronken was. Ze ging snel nog even naar de badkamer, vermoedelijk om bepaalde gedeeltes nog even op te frissen, maar alleszins niet om deodorant te spuiten.

De seks zelf, waarbij ik vooral hou van het orale aspect, was oké. Pijpen was niet slecht, maar ook niet 'wow'. Daarna haar zelf even verwend (onderaan gelukkig geen geurtjes). Nadien haar mondje opnieuw aan het werk gezet terwijl ik met mijn vingers verder ging. Ook hier aan enthousiasme geen gebrek.

Uiteindelijk wilde ze dolgraag neuken, en in dat russisch-nederlands klinkt die vraag op zo'n manier dat je onmogelijk nee kan zeggen. Eerst zij bovenop waarbij ze volop genoot van een vinger in haar kontje. Nadien nog doggy, waarbij we beiden klaarkwamen. Ik had me nochtans voorgenomen om er een schilderijtje van te maken op haar gezicht en dikke tieten, maar helaas dus gewoon in het rubbertje geschoten.

Ondanks dat ik niet meteen heel intensief gewerkt had, stond ik toch ferm in het zweet. Het ontvangstdrankje zat er volgens mij ook voor iets tussen. Dus snel nog even onder de douche, waarbij het stenen zeeppompje van het rekje viel en in stukken uiteen spatte. Daar deed ze jammer genoeg moeilijk over. Ze vroeg 10 euro omdat ze nu naar de winkel moest, en zolang er geen zeep was geen andere klanten zou kunnen ontvangen. Ik had geen zin in gedoe en heb gewoon betaald, waarna ik vertrokken ben. Op haar vraag: "tot de volgende keer?", heb ik niet geantwoord. Daar moet ik omwille van de zweetgeur en het zeeppompje toch nog even over nadenken.
 
Laatst bewerkt:
Na mijn vorige, ontzettende positieve, ervaring met Elena, kon ik niet snel genoeg terug een bezoekje brengen nadat haar advertentie opnieuw online stond. Maar daar ben ik even met mijn hoofd tegen de muur gelopen.

Afspreken ging vlot. Ze ontvangt op dezelfde locatie in deelgemeente Lichtaart als voorheen (waar ook andere dames wel eens ontvangen). Ze heeft nieuwe prijzen, 120 voor een half uur, 150 voor 45 minuten en 180 voor een uur. Marktconform weliswaar. Omdat ze me nog kende van vorige keer, kon ik echter gebruik maken van haar diensten aan het oude tarief. Netjes 130 euro voor 45 minuten betaald.

Onmiddellijk begon Elena heel enthousiast te knuffelen, te strelen en overmatig te tongzoenen. Toen we tegen elkaar stonden, merkte ik nogal snel een zweetluchtje waardoor de vlag even halfstok ging hangen. Haar (gespeelde?) spontaniteit maakt echter veel goed. Eerst bood ze een drankje aan, afkomstig uit Letland. Uit beleefdheid slok genomen. Straf spul, en meteen kreeg ik het warm. Intussen stelde ze nog twee keer dezelfde vraag op twee minuten tijd, waarop ik verbaasd reageerde en ze aangaf dat ze misschien al wel wat dronken was. Ze ging snel nog even naar de badkamer, vermoedelijk om bepaalde gedeeltes nog even op te frissen, maar alleszins niet om deodorant te spuiten.

De seks zelf, waarbij ik vooral hou van het orale aspect, was oké. Pijpen was niet slecht, maar ook niet 'wow'. Daarna haar zelf even verwend (onderaan gelukkig geen geurtjes). Nadien haar mondje opnieuw aan het werk gezet terwijl ik met mijn vingers verder ging. Ook hier aan enthousiasme geen gebrek.

Uiteindelijk wilde ze dolgraag neuken, en in dat russisch-nederlands klinkt die vraag op zo'n manier dat je onmogelijk nee kan zeggen. Eerst zij bovenop waarbij ze volop genoot van een vinger in haar kontje. Nadien nog doggy, waarbij we beiden klaarkwamen. Ik had me nochtans voorgenomen om er een schilderijtje van te maken op haar gezicht en dikke tieten, maar helaas dus gewoon in het rubbertje geschoten.

Ondanks dat ik niet meteen heel intensief gewerkt had, stond ik toch ferm in het zweet. Het ontvangstdrankje zat er volgens mij ook voor iets tussen. Dus snel nog even onder de douche, waarbij het stenen zeeppompje van het rekje viel en in stukken uiteen spatte. Daar deed ze jammer genoeg moeilijk over. Ze vroeg 10 euro omdat ze nu naar de winkel moest, en zolang er geen zeep was geen andere klanten zou kunnen ontvangen. Ik had geen zin in gedoe en heb gewoon betaald, waarna ik vertrokken ben. Op haar vraag: "tot de volgende keer?", heb ik niet geantwoord. Daar moet ik omwille van de zweetgeur en het zeeppompje toch nog even over nadenken.
10 euro moeten bijbetalen voor dat ongelukje? Kan begrijpen dat dit niet leuk is voor haar (en voor beide) maar dat moeten bijbetalen als vaste klant vind ik er wel over.
 
Na mijn vorige, ontzettende positieve, ervaring met Elena, kon ik niet snel genoeg terug een bezoekje brengen nadat haar advertentie opnieuw online stond. Maar daar ben ik even met mijn hoofd tegen de muur gelopen.

Afspreken ging vlot. Ze ontvangt op dezelfde locatie in deelgemeente Lichtaart als voorheen (waar ook andere dames wel eens ontvangen). Ze heeft nieuwe prijzen, 120 voor een half uur, 150 voor 45 minuten en 180 voor een uur. Marktconform weliswaar. Omdat ze me nog kende van vorige keer, kon ik echter gebruik maken van haar diensten aan het oude tarief. Netjes 130 euro voor 45 minuten betaald.

Onmiddellijk begon Elena heel enthousiast te knuffelen, te strelen en overmatig te tongzoenen. Toen we tegen elkaar stonden, merkte ik nogal snel een zweetluchtje waardoor de vlag even halfstok ging hangen. Haar (gespeelde?) spontaniteit maakt echter veel goed. Eerst bood ze een drankje aan, afkomstig uit Letland. Uit beleefdheid slok genomen. Straf spul, en meteen kreeg ik het warm. Intussen stelde ze nog twee keer dezelfde vraag op twee minuten tijd, waarop ik verbaasd reageerde en ze aangaf dat ze misschien al wel wat dronken was. Ze ging snel nog even naar de badkamer, vermoedelijk om bepaalde gedeeltes nog even op te frissen, maar alleszins niet om deodorant te spuiten.

De seks zelf, waarbij ik vooral hou van het orale aspect, was oké. Pijpen was niet slecht, maar ook niet 'wow'. Daarna haar zelf even verwend (onderaan gelukkig geen geurtjes). Nadien haar mondje opnieuw aan het werk gezet terwijl ik met mijn vingers verder ging. Ook hier aan enthousiasme geen gebrek.

Uiteindelijk wilde ze dolgraag neuken, en in dat russisch-nederlands klinkt die vraag op zo'n manier dat je onmogelijk nee kan zeggen. Eerst zij bovenop waarbij ze volop genoot van een vinger in haar kontje. Nadien nog doggy, waarbij we beiden klaarkwamen. Ik had me nochtans voorgenomen om er een schilderijtje van te maken op haar gezicht en dikke tieten, maar helaas dus gewoon in het rubbertje geschoten.

Ondanks dat ik niet meteen heel intensief gewerkt had, stond ik toch ferm in het zweet. Het ontvangstdrankje zat er volgens mij ook voor iets tussen. Dus snel nog even onder de douche, waarbij het stenen zeeppompje van het rekje viel en in stukken uiteen spatte. Daar deed ze jammer genoeg moeilijk over. Ze vroeg 10 euro omdat ze nu naar de winkel moest, en zolang er geen zeep was geen andere klanten zou kunnen ontvangen. Ik had geen zin in gedoe en heb gewoon betaald, waarna ik vertrokken ben. Op haar vraag: "tot de volgende keer?", heb ik niet geantwoord. Daar moet ik omwille van de zweetgeur en het zeeppompje toch nog even over nadenken.
Bedankt voor je mooie en duidelijke recentie. Ik zie dat je kontlikken bij de klant 5 sterren hebt gegeven. Doet ze effectief aan rimmen?
 
10 euro moeten bijbetalen voor dat ongelukje? Kan begrijpen dat dit niet leuk is voor haar (en voor beide) maar dat moeten bijbetalen als vaste klant vind ik er wel over.

Nadien in de Action datzelfde zeeppompje tegengekomen voor minder dan 2 euro. Maakt dat ik nog eens wat extra zal nadenken vooraleer ik haar opnieuw bezoek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nederlandstalig-milf-voor-een-intense-gfe-xxx.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben ondertussen al meerdere keren langs geweest bij de prachtige Elena, onder andere in Bekkevoort, Diepenbeek en Heusden Zolder en steeds een top ervaring mogen meemaken seks en tongzoenen doet met volle overgave en diep. Een zeer knappe verschijning en een lekker accent waar ik nog geiler van wordt. standje 69 is zalig als je dat lekkere kutje mag likken en doggy is zalig met dat uitzicht op dat lekkere kontje, ze heeft ook de perfecte tieten waar je mee mag spelen.
Laatste keer lekker in haar lekkere kut gespoten, volgende keer ga ik voor CIM, lijkt me ook geil met haar. TOP wijf
 
Terug
Bovenaan Onderaan