Recensie Elena Kinky, Antwerpen, Schippersstraat 35/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
531
03/07/21
905
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elena-kinky.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al meerdere keren bij deze kinky meid binnengegaan.
En elke keer weet ze genoeg variatie om het spel spannend te houden. Om het met enkele woorden te omschrijven. Intieme sex met een kinky touch. Zeer gewillig en gepassioneerd in wat ze doet.
Echt een zeer vriendelijke en leuke meid die je stoutste fantasieën kan en wil waarmaken. Is zeker geen klokkijkster en zelfs voor een sessie van 20 min. geeft ze het allerbeste.
 
Weet niet wanneer jeancul haar heeft bezocht ( en of hij ze heeft bezocht) maar SS18 is gesloten. Elena heeft daar idd ooit gewerkt maar nu zeker niet.
In haar adv. staat SS21/10 ? Dit adres bestaat niet.
Elena werkt de laatste tijd op SS 23/5.
Wie kan dit adres aanpassen ?
 
Weet niet wanneer jeancul haar heeft bezocht ( en of hij ze heeft bezocht) maar SS18 is gesloten. Elena heeft daar idd ooit gewerkt maar nu zeker niet.
In haar adv. staat SS21/10 ? Dit adres bestaat niet.
Elena werkt de laatste tijd op SS 23/5.
Wie kan dit adres aanpassen ?
Sinds de heropening staat zij idd op SS23 uiterst rechts. Dat is raam 5, maar sommige mensen zijn daar wel eens verward omdat SS21 en 23 vaak 'gezien worden' als 1 geheel als je niet strict op de nummers let.
 
Deze Elena stond inderdaad tot voor de laatste sluiting op SS 18/2. Sinds de heropening is ze dus naar de overzijde verhuisd, naar SS 23/5 dus. We zouden ook kunnen zeggen dat deze kinky Elena in het raam nét links van die andere kinky duivel staat, namelijk links van Sara SS 25/1 (is wél een ander pand).

Het verschil tussen beide dames is van op grote afstand al te merken, degene met de langste benen en de grootste borsten is Sara, de andere is dus Elena, het meisje met de betoverende glimlach élke keer dat je voorbij wandelt, ook al stap je nooit bij haar binnen.
 
Weet niet wanneer jeancul haar heeft bezocht ( en of hij ze heeft bezocht) maar SS18 is gesloten. Elena heeft daar idd ooit gewerkt maar nu zeker niet.
In haar adv. staat SS21/10 ? Dit adres bestaat niet.
Elena werkt de laatste tijd op SS 23/5.
Wie kan dit adres aanpassen ?
Uiteraard heb ik Elena al meerdere keren bezocht. Het zou toch te zot zijn om een recensie te plaatsen bij iemand die je niet ken. Kan zijn dat ik het adres gewoon van haar advertentie heb overgenomen zonder na te denken.Het was inderdaad in het pand met de gele deuren. Ik zal volgende keer eerst eens op het plannetje checken...
 
Ik ben er vorige week eens bij geweest, maar vond er niets bijzonder aan.
Het is inderdaad een jolige meid,
Voor de standaardprijs kreeg ik maar een matige pijpbeurt waarbij ze haar beide handen nog rond kleine dogielover hield. Nadat ik haar vroeg haar handen opzij te laten en haar mond het werk te laten doen was het al wat beter. Het neuken was bij mij met cd (zonder begin ik er niet aan), waarbij wel verschillende posities mogelijk waren.
Leuke meid om eens te proberen, maar geen herhalingsgevaar wat mij betreft.
 
Ik weet Elena alleen in de dag werken. Afgelopen zondag stond ze trouwens weer op 23/3 in het raam. Ik weet echter niet of dan in dir ramen effectief werkt, of dat ze daar dan met een buurvrouw staat te praten.
 
Ze zei 3x Elena/Helena

Ik wil heel graag een review over dr schrijven want ze is geweldig!
Nogmaals: krulletjes, leuk koppie (geen botox fillers etc te zien, zelfs weinig make up), groen topje met mooie (silli) borsten eronder en ze had eerst een rok aan maar daarna een fishnet panty met een string. Ze stond direct naast een andere meid en 3-4 deuren verderop, rechts, stond een shemale.

Iemand enig idee? 😂
 
Ze zei 3x Elena/Helena

Ik wil heel graag een review over dr schrijven want ze is geweldig!
Nogmaals: krulletjes, leuk koppie (geen botox fillers etc te zien, zelfs weinig make up), groen topje met mooie (silli) borsten eronder en ze had eerst een rok aan maar daarna een fishnet panty met een string. Ze stond direct naast een andere meid en 3-4 deuren verderop, rechts, stond een shemale.

Iemand enig idee? 😂
Maak maar een nieuw topic aan met deze Elena/Helena.
Maar het is zeker niet de Elena die ik hierboven heb bezocht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan