Recensie Elisa, Haarlem, Steegje 1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
51
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op maandag rond de vroege middag - ong. 1 pm - een rondje gelopen bij de raamdames van Haarlem.
Er waren volgens mij bijna geen dames aan het werk. Het poortje was nog dicht en in het steegje was er alleen op nr. 1 - aan de straatkant - een dame aanwezig.

Deze latina dame genaamd Elisa schat ik ergens in de 40. Maar het zou ook 50 kunnen zijn. Ze heeft een prachtig welgevormd lichaam. Ze heeft grote natuurlijke borsten, lekkere heupen en een mega lekkere kont. Ze heeft ook enkele tattoeages.

Ik heb 70,- met haar afgesproken om het wat rustiger aan te kunnen doen zodat het niet al te veel afwerksex zou worden.

Eerst even lekker van dat lichaam genoten door haar goed te bekijken. Vervolgens gevraagd of ze even op haar knietjes wilde gaan zitten zodat ik die lekkere kont kon bekijken en lekker af te likken. Helaas wilde ze niet gelikt worden. Dat is dan weer jammer. Wel schudde ze met haar kont en kon ik er lekker aan zitten maar niet af kunnen lebberen is toch wel een domper voor mij.

Vervolgens op mijn rug gaan liggen met wat strelen en met mijn pik enigsinds tussen haar borsten. Dat was lekker. Die borsten mogen er echt wel wezen. Gelukkig mocht ik daar wel meer mee doen. Ze heeft me mcd gepijpt.

Vervolgens hebben we doggystyle geneukt en dat was lekker. Ik wilde haar toen missio nemen - iets wat latinas niet altijd direct begijpen maar als je mama papa standje zegt dan wel - maar ik wilde eigenlijk al klaarkomen. Ik wilde over haar buik spuiten terwijl ik naar dat geile lijf van haar zat te kijken, maar dat wilde ze dus helaas niet. Toen heeft ze het met de hand afgemaakt en met wat aanwijzingen was dat wel lekker.

Ik ben in de afgelopen jaren wat assertiever geworden en probeer soms het e.e.a. te sturen indien nodig. Ik heb haar b.v. gevraagd om met haar kont richting de spiegels te zitten zodat ik tijdens het pijpen beter uitzicht heb. Ook heb ik haar gevraagd tijdens het pijpen minder druk uit te oefenen maar dat het tempo goed was. Tijdens het aftrekken gevraagd om haar hand op een bepaaalde manier te houden zodat het lekkerder is. Die tips neemt ze gelukig over en dat maakt dat het een geslaagd bezoek is geweest.

Wel vind ik het jammer dat ze bepaalde dingen niet doet zoals gelikt worden of op haar lichaam klaar laten komen. Ik heb er later nog naar gevraagd maar dat doet ze ook niet tegen betaling. Ook vind ik haar wat ietwat afstandelijk en voorzichtig.
Wel denk ik dat het bij een volgend bezoek beter zal gaan omdat ze me dan beter kent. Niet elke DVP is hetzelfde. Overigens respecteer ik haar keuzes om iets niet te doen.

Ik kan haar wel aanraden overigens. Ik vond het over het algemeen wel lekker en ze heeft een goddelijk lichaam. Ze probeerde me uiteindelijk toch lekker klaar te laten komen wat ook gelukt is.

Ze werkt op ma, di en wo. Op de ma van 12 to 19:00 in ieder geval.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan