Recensie Soraya, Haarlem, Begijnhof 26L 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
38
18/10/22
51
15
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was in de buurt en geil (zoals altijd) en vond het wel weer eens spannend om een kijkje te nemen bij de dames in Haarlem.

Het was vroeg in de middag dus ik wist niet wat ik zou aantreffen. Maar daar zag ik een welgevormde mooie dame. Dus maar naar binnengelopen.

Soraya is een vriendelijke dame van eind dertig schat ik. Maar het is ook een vreselijk lekker wijf: slank lange benen, goedgevormde billen, mooi donkerblond lang haar en een heel leuk koppie. Ze heeft ook een tatoo onder haar buik maar die is niet heel overdreven. Ze komt bij mij toch over als een model en dat is op zijn tijd ook best lekker.

70,- euro voor 20 minuten afgesproken en aangegeven dat ik haar overal wilde likken en aanraken wat ze geen probleem vond. Of het van neuken zo komen zou ik nog wel zien want lekker flikflooien, gepijpt worden en een handjob was wat mij betreft ook prima.

En zo ging het ook. Uiteindelijk niet geneukt maar ik ben wel van plan om terug te komen om dat ook eens te proberen.

Ik heb haar kutje en kont heerlijk gelikt met haar benen wijd, benen omhoog en terwijl ze doggy voor me zat. Daarna heeft ze me gepijpt met condoom. Dat was in 1e instantie wat te wild en mijn voorhuid nog over mijn eikel maar dat heb ik beide met wat opmerkingen kunnen corrigeren. Toen heeft ze het met de hand afgemaakt. Lekker hoor.

Ik kan haar iedereen aanraden. Ik vind het een lekker wijf.

Ze werkt op Di, Do en Zat van 12:30 tot 23:00.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan