Recensie Elisabeth, Antwerpen, Schippersstraat 2/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mandejan

Vaste klant
Forumpionier
120
22/07/21
119
22
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maandagavond laat heb ik mij laten verleiden door de Roemeense Elisabeth. Ik vind het raar geen topic over haar te vinden want ze was bijzonder druk bezet en zegt zelf al lang in Antwerpen te werken. Ik zou het niet weten aangezien ik amper kan gaan in de avondshift. Gelukkig komt daar nu verandering in met een nieuwe klant die af en toe eens wil gaan eten regio Antwerpen Stad en ik kan afzakken voor mijn dessert naar de leukste buurt :)

Ik vind het leuk / spannend om af en toe eens op mijn buikgevoel af te gaan en niet op voorhand recensies te lezen om te zoeken wie ik wil proberen. Na vele jaren ervaring kom ik zelden nog bedrogen uit na een kort gesprekje aan het raam en heb ik op deze manier al heel wat toppers ontdekt. Ik heb die avond zeker 10 dames aangesproken waarvan 2 een twijfel geval (zie mijn vraag in stamcafé, zou leuk zijn als iemand ervaringen kan delen).

Uiteindelijk was deze druk bezette Elisabeth vrij. Blijkt een super sympathieke dame. Deed alles zoals beloofd aan het raam en nog veel meer. Niets was teveel gevraagd. Geen gezeik over extra's of op de klok kijken. Perfecte service. Helaas kon ze niet zo lekker pijpen, ze deed wel haar best en met veel overgave maar er zijn veel betere (voor wat ik dan graag heb tenminste).
 
Elisabeth ((Roe) Schippersstraat 2 Al reeds een vijftal keer geweest met als extra anaal kost €150 ca half uur incl anaal. Aardige meid die doet wat ze beloofd. Heeft idd een grote neus maar ook een geweldige kont. Anaal is super in meerdere posities stevig doorneuken.Zie alweer uit naar de volgende sessie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan