WHEM Elissa, Rotterdam

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het kan even duren, maar zodra je er tussen zit…… Heerlijk. Het is echt de moeite van het doorzetten waard. Believe me ! In de omgang is ze ook erg leuk.
 
Weer een heerlijke date gehad met deze mysterieuze dame. Ze lijkt zo weggelopen uit de vertellingen van 1001 nacht.
Ogen waar je in kan verdrinken, mooie lange haren en een prachtig lijf.
En dan de dingen die ze met je doet. Pffffffffff
Lief als het lief moet zijn, streng als het streng moet zijn... Ze voelt dat heel goed aan.
Ik hoop haar gauw weer te zien.
 
Weer een heerlijke date gehad met deze mysterieuze dame. Ze lijkt zo weggelopen uit de vertellingen van 1001 nacht.
Ogen waar je in kan verdrinken, mooie lange haren en een prachtig lijf.
En dan de dingen die ze met je doet. Pffffffffff
Lief als het lief moet zijn, streng als het streng moet zijn... Ze voelt dat heel goed aan.
Ik hoop haar gauw weer te zien.
Dank je lief,ik heb ook genoten vandaag …
Je doet je naam eer aan ❤️
 
Elissa is een toppertje.
Ik ben meerdere malen bij haar geweest altijd naar me zin gehad!
Me laatste date was weer top:
Afspreken gaat altijd erg gemakkelijk via whatsapp, Bij binnenkomt hebben we elkaar geknuffeld en kusjes gegeven.
Ik had weer leuke nieuwe outfits die ik graag aan Elissa wou laten zien, had nieuwe mooie Enkelaarsjes bij me. Ik liet ze zien en Elissa vond ze prachtig.
Na alles uit te pakken en te laten zien ging ik me uitkleden, daarna deed ik me leuke outfit aan en kousen, daarna mag ik altijd met mijn hoofd op haar schoot liggen, dan kan ik in haar mooie ogen kijken en zijn in de mijne terwijl ze me helpt met me makeup. ze is hier Super goed in! ik neem zelf altijd voelde makeup mee, ook nep wimpers doet ze heel goed. nadat ze me prachtig heeft opgemaakt gaat de pruik aan, en me enkellaarsjes. Ik vind het altijd leuk om fotos te maken als ik fully dressed ben en Elissa helpt hier graag mee.
Het hele proces maakte me erg geil en me lul die bleef maar stijf dus die stekte onder het rokje door, daarna haalde ik hem er onder vandaan en hebben we nog een paar fotos gemaakt.
Toen gingen we naar beneden, Elissa ging heerlijk mij verleiden en ik lag op het bed, ze liet mij haar dildo goed pijpen en, en ze neukte me keel goed er mee.
Later ging ze ook op mijn gezicht zitten en moet ik haar goed likken!! Na het uitlikken ging ze mij blindoeken, ik lag daar maar oh wat nu!?
Ze had een grote strapon gepakt en ging mij hier mee neuken en tegelijk tijd aftrekken, ze heeft mij meerdere malen bijna laten klaar komen! maar ze bepaald wanneer. Ze doet het heel goed. ik bleef maar kreunen en wou erg graag klaarkomen uiteindelijk wel mocht het wel, tjonge tjonge wat kwam ik lekker klaar.
Achteraf nog even wat gedronken en na gepraat. daarna weer met een bevredigend gevoel weg.
 
Als je contact wil vraag dan via kinky.nl haar prive e_mail als je die eenmaal hebt zul je zien dat ze vrij vlot reageert, vaak dezelfde dag al. Er staat in de adv. mail me je wensen, als je dat netjes en gemotiveerd doet krijg je netjes reactie wat ze bereid is ook te doen en dat kunnen ook opties zijn die niet in de weg. staan.
 
Heeft iemand voor mij haar email adres, heb haar reeds bezocht een tijdje geleden en wil weer eens langsgaan. Zie haar profiel momenteel niet op kinky.nl dus kan iemand mij haar e-mail adres doorsturen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan