Recensie Elize 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Naymenu

Vaste klant
200
15/04/23
262
21
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Vorige week weer eens langsgeweest na werktijd. Er kwam vrijwel direct een Roemeense dame genaamd Elize naast me zitten. Ze wrong zich tussen mij en een muurtje in. Even later kwam ze ook nog op m'n schoot zitten. Ze is lekker mollig zoals ik aan haar lichaam de vetrolletjes kon voelen. Een mooi gezichtje en een vriendelijk voorkomen. Ik wilde eerst nog even naar de Sauna en wat eten en heb haar verteld dat ik later op de avond zeker in haar geïnteresseerd was. Zo gezegd zo gedaan. Ze was tamelijk prijzig als het om een uur ging, maar een half uur voor 100 is normaal. We gingen naar boven en ik had dezelfde kamer als vorige week. Handdoeken op bed en lekker strelen, beffen en een cd erom. Ze gebruikte een enorme hoeveelheid glijmiddel terwijl haar kutje al behoorlijk nat was van het beffen. We begonnen in missionaris, even later wilde ik haar doggy pakken, maar al snel had ze daar moeite mee, dus dan maar cowgirl. Tot slot weer terug in missio en lekker klaargekomen. Daarna nog even wat wrijven wat ze massage noemen en tot slot de badjas weer aan en onder de douche. Dat is het lekkere van zo'n club. Je kunt je heerlijk afspoelen na gedane zaken.

Terug
Bovenaan Onderaan