Recensie Ella, Center42, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tomtierentijn

Newbie
22
16/08/22
9
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden naar Center 42 geweest. Ik zat met een hoge nood dus snel afspraakje gemaakt. Er was nog maar 1 dame vrij en dat was Ella. Ze is zeker niet de knapste van het huis. Niet meer zo jong en aan haar stem te horen is ze een rookster.

Maar ik had voor een tantra massage gekozen. En wow, deze was meer dan ok. Eerst samen in de douche. Daar alles "lekker" proper gemaakt. En op de tafel mooi rustig opgebouwd met eeb knaller van een hoogtepunt.
 
Vroeger op hookers.nl heb ik een aantal reviews gelezen over center42 waarbij ook gesproken werd over samen douchen met de dame.

Ondertussen ben ik enkele keren in dit huis geweest (waarvan 1x met Ella/Ellie) maar ik heb nog niet samen mogen douchen.
Ik heb wel altijd b2b gepakt. Zou samen douchen enkel bij Tantra zijn?
 
Vroeger op hookers.nl heb ik een aantal reviews gelezen over center42 waarbij ook gesproken werd over samen douchen met de dame.

Ondertussen ben ik enkele keren in dit huis geweest (waarvan 1x met Ella/Ellie) maar ik heb nog niet samen mogen douchen.
Ik heb wel altijd b2b gepakt. Zou samen douchen enkel bij Tantra zijn?
Check de site van center 42. Je kan daar de uitleg vinden van de massage, je vindt het wel meermaals terug. Ik twijfel voor volgende keer lingam te nemen. Weet niet of dit veel verschil is van tantra.
 
Vroeger op hookers.nl heb ik een aantal reviews gelezen over center42 waarbij ook gesproken werd over samen douchen met de dame.

Ondertussen ben ik enkele keren in dit huis geweest (waarvan 1x met Ella/Ellie) maar ik heb nog niet samen mogen douchen.
Ik heb wel altijd b2b gepakt. Zou samen douchen enkel bij Tantra zijn?
Klopt inderdaad: samen douchen is onderdeel van de tantra massage, niet de B2B. Toen ik daar achter kwam heb ik snel bijbetaald. En dat was het waard !
 
Interessant. Ik had die lijst met massages vroeger al eens bekeken maar het was mij nooit opgevallen dat er expliciet in staat dat er bij Tantra samen gedouched wordt.
Ik ging er vanuit dat het aan de dame lag of ze er voor koos om mee te douchen of niet.

@Funloving: Hoe gaat er dan aan toe onder de douche? Je maakt me nieuwsgierig. :D

Ik was aan het overwegen om eind deze week nog eens te gaan. Goed dat ik dit nu te weten kom.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijdje terug ben ik op vrijdag na het werk langsgeweest bij Center42 voor mijn eerst bezoek sinds de Coronaperiode.

Bij mijn aankomst mocht ik in de ontvangstruimte plaatsnemen en kwamen er 3 dames zich voorstellen: Eva, Lisa en Elly.
Geen van de 3 dames kwam erg enthousiast over op het eerste zicht maar dat was op zich wel te begrijpen want het was 18u op een vrijdagavond terwijl er al enkele dagen een hittegolf van 35 graden bezig was.

Gekozen voor een uurtje B2B met Elly.
Nadat ik iets te drinken gekregen had mocht ik haar volgen naar de VIP kamer recht tegenover de inkomdeur.
Dit is een grote, gezellig ingerichte kamer met een bad in het midden in plaats van een douche.

Van Elly mocht ik mij direct uitkleden en op tafel gaan liggen zonder eerst te douchen.
Zij kleedde zich ook uit en zo kon de massage beginnen.

Ik kon direct voelen dat Elly veel ervaring heeft en weet hoe ze een intense massage moet geven.
Ze nam mijn achterkant uitgebreid en onder handen waarbij haar handen ook regelmatig tussen mijn benen verdwenen om kennis te maken met mijn kleine vriend die daar erg enthousiast van werd.
Aan het einde van het rug-gedeelte kroop ze bovenop mij op de tafel om uitgebreid met haar hele lichaam over mijn rug te wrijven.

Daarna mocht ik mij omdraaien en op mijn rug gaan liggen.
Toen begon ze de voorkant te masseren waarbij mijn penis uitgebreid aandacht kreeg.
Terwijl ze bezig was liet ze ook toe dat ik met haar borsten speelde.
Elly heeft een zeer gevarieerde techniek waarbij ze je penis en eikel op allerlei verschillende manieren vastpakt, streelt en kneedt.
Hierbij moest ik mij al een keer inhouden om niet te vroeg te eindigen. Elly houdt dit goed in de gaten en zodra ze merkt dat je bijna aan de finish bent houdt ze zich in en geeft ze even wat aandacht aan de rest van je lichaam.

Ook hier kroop ze op een gegeven moment weer bovenop de tafel en kwam met haar volledig lichaam boven mij hangen.
Zalig om haar borsten over mijn borstkas heen te voelen gaan...
Toen ze op een keer naar beneden bewoog had ik wel een klein paniekmomentje. Terwijl ze daar bovenop mij lag met een goeie laag massage-olie tussen onze lichamen was ik een beetje ongerust dat er misschien een accidentje ging gebeuren.
Elly weet echter goed wat ze doet dus is er niks gebeurd.

Aan het einde van de massage ging ze terug langs de tafel staan en begon mij naar een hoogtepunt toe te werken.
Hierbij ging ze ook weer redelijk stevig te werk.
Persoonlijk heb ik liever een iets zachtere touch en na een tijdje ging bij mijn kleine vriend het momentum een beetje weg en ik begon ongerust te worden of er nog iets ging gebeuren.
Ik denk dat Elly dit ook door had en begon haar techniek te variëren waarbij ze met één hand zachtjes mijn ballen begon te masseren terwijl ze mij met de andere hand verder aftrok.
Dit was exact wat ik nodig had want niet veel later kwam ik tot een lekker hoogtepunt.

Nadat Elly met wat tissues de rommel opgeruimd had mocht ik nog enkele minuten blijven liggen om te ontspannen terwijl ze mij verder masseerde.

Daarna was het tijd om mij te douchen in het bad waarbij Elly hielp om mijn rug te wassen.
Vervolgens aangekleed en fris gewassen met een glimlach naar buiten gegaan.

Conclusie:
Elly is een sympathieke dame waarbij je direct voelt dat ze veel ervaring heeft. Haar massage-technieken zijn
goed en gevarieerd. Persoonlijk vond ik haar aanpak misschien iets te stevig/ruw omdat ik het liever wat aan de zachte kant heb.
Ik denk echter dat dat een persoonlijke voorkeur is en ik kan mij inbeelden dat er veel mannen zijn die Elly haar aanpak juist zouden verkiezen.

Het enige echte minpunt voor mij was de kamer. De VIP kamer is wel mooi maar het bad is niet zo praktisch omdat je dan de douchekop de hele tijd met één hand moet vasthouden terwijl je je wast. Bij een volgend bezoek verkies ik een kamer met een gewone douche.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan