Recensie Ella, Genk 4,68 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar weken geleden weer eens geweest.voor 4de keer

Afspreken via wattsapp gaat vlot en bij aan komst direct een knuffel en praten. Ze weet nog alles van vorige gespreken van wat ik doe en mijn favoriete bezigheid.

Ze begint met aftrekken en blowjob voor hem hard te krijgen. Was vrij snel en ze zei ow hij heeft me gemist 😅

Daarna begonnen met seks en ze weer al in welk soort houding ze moet zitten al voor mij te amuseren (in begin deet ze dit niet maar vorige keer had ze ontdekt dat )

Daarna over gegaan op andere standen. Bij klaar komen wat verder gepraat. Tot ze zei van we doen het weer opnieuw. Nu zei ze ow hij is weer snel hard echt goesting in mij.

Bij de seks nu ook missionaris. De eerst 2 keer hield ze met haar benen mij precies op afstand nu ging ze helemaal open en zei ze je mag helemaal op me komen. Denk dat ze dat doet wanneer men iemand meer vertrouwd. Na klaar komen nog wat na gepraat en dan met vol voldaan vertrokken.
 
Gisteren nog eens naar dit schatje geweest voor de 5de keer.
Ella heeft de knapst, bijgewerkte boezem die ik al gezien heb.
Was dan ook snel geklonken, mijn kleine soldaat ertussen voor een boobjob en die heerlijke borsten helemaal ondergespoten.
Ga zeker nog terug
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-6.html
Totale kosten (in euro)
100 + 30 pzc
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Ella geweest na enkele reviews te lezen. Ze is de meid uit haar advertentie (lees: ze ziet er beter uit in het echt). Foto's kloppen helemaal. Ze ontvangt momenteel in een rendez-vous hotel in de buurt van Hasselt/Genk. Eenmaal daar aangekomen alles vlot verlopen qua communicatie. Bij binnenkomst even met haar gepraat, daarna lekker over gegaan op 69. Haar hygiëne is echt top. Lekker geil poesje dat ze heeft. Ze genoot er duidelijk zelf van. Na lekker gepijpt te worden, klaargekomen en even een leuke babbel met haar gehad. Helaas toen ik terug paraat stond hadden we nog maar 10 minuutjes over waardoor een 2de keer klaarkomen niet gelukt is. Wel heeft ze haar best gedaan om alsnog mij een 2de keer te doen klaarkomen, zonder succes helaas. Wat jammer dat ik niet wat extra centjes mee had :rolleyes:

Herhalingsgevaar: zeer groot (ookal moet ik 50 mins rijden) , volgende keer ben ik zeker dat ik wat extra tijd neem ;)
 
Ben er dit weekend al voor de 6de keer geweest. Bij binnenkomst altijd direct begroeting, ook vragen hoe op is en ook over op werk (ze weet perfect wat ik doe en gebeurd is op werk ) is fijn dat men onthouden en kan verder over praten. Beetje zoals psycholoog gaan .

Er zijn waarschijnlijk veel waar je mee praat maar volgende keer totaal niks meer weet wie of wat je doet.

Met opstart met seks is nu bijna altijd zelfde, ze heeft gevonden wat ik leuk vind wat ze doet. Door haar gestalte is het gemakkelijk.

Na klaarkomen terug wat praten over bepaalde dingen en dan zegt ze we gaan opnieuw proberen voor de 2de keer. En ze probeer altijd met volle overgave voor het te doen lukken. Nu ben ik de 2 de keer ook gekomen en dan is ze precies vrolijk dat het haar opnieuw gelukt is .

En terwijl ze bezig is negeer ze hele tijd de telefoon. Alleen tussen de 2 beurten in kijk ze efkes en legt ze zo snel mogelijk weer weg
 
Gisteren nog eens naar dit schatje geweest voor de 5de keer.
Ella heeft de knapst, bijgewerkte boezem die ik al gezien heb.
Was dan ook snel geklonken, mijn kleine soldaat ertussen voor een boobjob en die heerlijke borsten helemaal ondergespoten.
Ga zeker nog terug
Is dat in de prijs? Heb het nog nooit gedaan maar ik wil wel eens het doen. Weet zelf niet hoe beste bij haar is wegens kleine gestalte van haar
 
Gisteren nogmaals bij Ella geweest, deze keer voor een uurtje ipv 45 mins. Weer eens goed verwend geweest door haar, ook een goede babbel met haar gehad, je praat heel vlot met haar als je goed engels kan :) .

Zeker een aanrader om hier langs te gaan, pas wel op voor herhalingsgevaar of binnenkort ben je blut 😅. Ik ga me zelf ook moeten inhouden!
 
Is dat in de prijs? Heb het nog nooit gedaan maar ik wil wel eens het doen. Weet zelf niet hoe beste bij haar is wegens kleine gestalte van haar
Als je het lief vraag vast wel :p. Ik mocht ook zonder problemen/vragen klaarkomen op haar borsten, mogelijks wel dat het afhangt van hoe lang je komt aangezien ze dan een douche moet nemen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week langs geweest bij dit schatje. Ze is inderdaad heel rechtuit, duidelijk en eerlijk. Ze zegt waar het op staat. Maar ik vind dit een groot pluspunt in dit wereldje, en kan dit ten zeerste appreciëren. Bij mij had ze helemaal geen attitudeprobleem of een groot ego. Ze was heel down-to-earth en voor een eerste ontmoeting echt wel aangenaam. Je moet eerst even aan elkaar gewoon worden en naar elkaar toe opwarmen. Ik vond wel dat ze een leuke babbel had.
Voor een eerste ontmoeting gekozen voor een vluggertje (€60) zonder zoenen.
Mijn god, wat is deze meid een knappe verschijning, een lust voor het oog. Normaal gezien ben ik niet zo voor de siliconen borsten, en op de foto's afgaande was ik bang dat deze te overdreven groot zouden zijn, maar ze passen zowaar nog bij haar. Ze heeft een prachtig gezichtje en ook daar ben ik normaal gezien niet voor de filler 'fishlips' maar het uitzicht stoorde me bij haar niet echt. Ik heb haar niet gekust dus ik heb ze niet kunnen voelen.
Begonnen met bodykissing en haar lichaam een beetje verkennen. Ze heeft echt een extreem zacht huidje en prachtige tepels. Een genot om vast te hebben en mee te spelen.
Daarna langzaam naar onder beginnen kussen, ze legde zich al gauw neer en deed haar slipje uit, dat ze nog aan had. Ook hier weer een prachtig en fris, zacht poesje een genot om mee te spelen en te likken. Uitstekende intieme en algemene hygiëne. Ik heb haar een heel tijdje met plezier gebeft en werd er zelf steenhard van.
Toen zei ze: 'Now it's my turn' en werden de rollen omgedraaid. Ook haar pijpkunsten (mc) waren in orde.
Na enkele minuutjes overgaan in doggy, met zicht op haar prachtige kontje. Tijdens het doggy neuken greep ze naar achteren en streelde ze lekker mijn ballen.
Onze blikken kruisten elkaar in de spiegel die vooraan het bed staat en bleven elkaar vasthouden. Ze kan je echt aankijken met een supergeile gezichtje.
Ik voelde dat de tijd daar was en vroeg om haar om te draaien. Daarna nog even kort afgemaakt in missio.
Met de hele ervaring de 20 minuten van het vluggertje zeer mooi rond gemaakt, en ik denk zelfs enkele minuutjes erover gegaan.
Ik heb bij haar nooit het gevoel gehad te moeten haasten (bij een vluggertje zeldzaam).
Ze is de centjes in mijn ogen meer dan waard. Een absolute topervaring, mede door haar prachtige uiterlijk. Herhalingsgevaar is er zeker. Volgende keer waarschijnlijk drie kwartier of een uurtje met tongzoenen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt via whatsapp en ik kon binnen het uur langskomen in Cupido Genk. Ella haar Engels is goed, dus het communiceren verliep ook vlotjes. Na een kleine babbel begon de actie. Spijtig van het condoom tijdens het pijpen, maar ze pijpt héél goed en leek er ook van te genieten. De seks was super, ze kon verschillende standjes lang volhouden.

Ik weet niet wie de dokter is die aan haar borsten heeft gewerkt, maar deze persoon verdient toch een medaille, Ge ziet het bijna zelfs niet dat ze fake zijn.

Na de daad nog een 10-tal minuutjes met haar gepraat en met een voldaanheid naar huis vertrokken.
 
Afspraak gemaakt via whatsapp en ik kon binnen het uur langskomen in Cupido Genk. Ella haar Engels is goed, dus het communiceren verliep ook vlotjes. Na een kleine babbel begon de actie. Spijtig van het condoom tijdens het pijpen, maar ze pijpt héél goed en leek er ook van te genieten. De seks was super, ze kon verschillende standjes lang volhouden.

Ik weet niet wie de dokter is die aan haar borsten heeft gewerkt, maar deze persoon verdient toch een medaille, Ge ziet het bijna zelfs niet dat ze fake zijn.

Na de daad nog een 10-tal minuutjes met haar gepraat en met een voldaanheid naar huis vertrokken.
En haar lippen ook niet zeker?
Op haar af zie je het op 100km afstand, plastic fantastic
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben er al enkele keren geweest. En het blijft top. Altijd goed afspreken en correct. Bij inkomen vriendelijk en goed gesprek.

Ze begint met me pijpen , zacht dan snel en terwijl soms oogcontact maken. Ook komt ze met haar hele lichaam tegen me liggen dat ik overal kan strelen. Zo een zacht huid. Dan beginnen met seks, maar altijd met volle geniet en proberen altijd best van maken.

Na klaar komen wat praten tot ze zegt kom ik heb zin we proberen opnieuw. 2de keer lukt deze keer niet maar toch blijft ze proberen met aftrekken enzo,😊 terwijl meeste opgeven,probeert ze toch mij laten komen.

Altijd bij verlaten een knuffel maar dan merk je toch hoe klein ze is (bij binnenkomst heeft ze altijd hoge hakken aan)
 
Ik ben er al enkele keren geweest. En het blijft top. Altijd goed afspreken en correct. Bij inkomen vriendelijk en goed gesprek.

Ze begint met me pijpen , zacht dan snel en terwijl soms oogcontact maken. Ook komt ze met haar hele lichaam tegen me liggen dat ik overal kan strelen. Zo een zacht huid. Dan beginnen met seks, maar altijd met volle geniet en proberen altijd best van maken.

Na klaar komen wat praten tot ze zegt kom ik heb zin we proberen opnieuw. 2de keer lukt deze keer niet maar toch blijft ze proberen met aftrekken enzo,😊 terwijl meeste opgeven,probeert ze toch mij laten komen.

Altijd bij verlaten een knuffel maar dan merk je toch hoe klein ze is (bij binnenkomst heeft ze altijd hoge hakken aan)
En reserveer je dan voor een uur ? Of vanaf wanneer gaat ze voor een 2 de keer ?
 
En reserveer je dan voor een uur ? Of vanaf wanneer gaat ze voor een 2 de keer ?
Bij mijn enige ervaring had ik geboekt voor 3 kwartier.
Ik kwam toen twee keer klaar.
Zij maakt in principe gewoon de tijd vol en als je 4 keer kunt klaarkomen in een kwartier, zal ze daar geen probleem van maken. Die indruk geeft ze me althans.
 
Vandaag nog eens langsgeweest bij men favorietje, zij en klaudie steken ver boven de rest uit.
Kleertjes uit en me op de rand van het bed gezet.
Ging ze lekker voor me zitten op haar knietjes en daarna lekker gepijpt zonder, als ik bijna ontplofte mijn kleine soldaat tussen haar borsten en die heerlijke prachtige loezen helemaal ondergespoten.
Zelden zo klaargekomen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De deur ging open en daar stond ze dan : een klein lief dametje. Heerlijk ontvangst, lekker lichaam en een mooie kamer. Pijpen was met condoom maar heerlijk. Haar lekker gebeft en daar genoot ze blijkbaar wel van. Tijdens het neuken keek ze me echt geil aan en toen zijn we lekker beginnen tongzoenen. Heerlijk. Nog wat verschillende standjes, beffen en tongzoenen en toen kon ik het niet meer houden. Lekker uitgerust, zij naast mij … Geëindigd met een leuk gesprek en finale douche.
Ella is echt een lieve, leuke dame, geef haar het nodige respect en dat krijg je automatisch dubbel en dik terug.
Zeer groot herhalingsgevaar.
Tot de volgende Ella 💋😜😎
 
ik lees soms wel en soms helemaal niet. Is ze iemand die nu op elke afspraak wel kust en tongzoent of hangt het af van de mood van het moment? Vind ik persoonlijk wel belangrijk
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-back.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Charmante vrouw, ik herhaal alle goede opmerkingen hierboven. Contact was niet moeilijk, ze reageerde snel op berichten. Ik kreeg een goede date met deze dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ella-ella/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer bij Ella geweest, na whatsapp-contact binnen 1.5u, in Genk. Zeer net contact en wat een fragiele meid, zo klein met die flinke jopen. Heerlijk figuur waar ik bang was dat ze doormidden zou breken. Ze leek nog kleiner en petit dan op de foto's. Eerst de financiën en dan flink en uitgebreid zoenen, een enkel keer kwam er een tongetje door maar heb daar had ik niet op aangedrongen. Werd ook niets gezegd over bijbetalen voor wél te TZ. Daarna ze begon te rubberslubberen (pmc) Eenmaal in actie kroop ze in 69 en wat een heerlijk klein doosje zeg. Daar kun je een hele dag aan likken. Ze nam werkelijk overal de tijd voor en vroeg telkens voor andere standjes. Na een kijkje op de klok (45min om) was het nog "tijd zat". Verse condoom om en ze kroop er weer bovenop om het af te maken, maar ik wou uit respect haar niet in de doos in de condoom spuiten. "no worries, we don't make baby's" zei ze nog.
Laatste 5 minuten dan handwerk met die heerlijke doos in het gezicht. Er zijn vulkanen die daarbij met minder kracht spuiten.
Snel wasje naderhand en zeer voldaan vertrokken. Herhalingsgevaar zeer hoog. Enige nadeel, wat hebben die dames altijd verschrikkelijke muziekkeuzes tijdens de seks, hahahaha.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-back.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een mooie meid! Ik zou zelfs betalen om gewoon naar haar te mogen kijken ... ;) Ze is mooier dan op de foto's! Klein en superslank, mooie ogen, prachtig gitzwart haar, grote borsten (fake, maar je merkt het bijna niet), sexy lingerie. Vriendelijk en no nonsense; spreekt goed Engels. Ik koos voor 45' zonder extra's, dus geen pzc of tongzoenen. Vingeren mag ook niet. Lekker samen opgewarmd: kusjes op lichaam, lichaam en poesje strelen, borsten likken ... Dan uitgebreid 69 (ik denk niet dat ze er zelf van genoot, nat werd ze alleszins niet), daarna kwam ze op me zitten en bewoog ze lekker heen en weer. Toen geneukt girl on top en klaargekomen in missionaris. Nog wat gebabbeld, gedoucht. Ze kwam zichzelf ook douchen en het was moeilijk om mijn ogen af te houden van haar lichaam. Een fijne ervaring, maar ik denk wel dat er meer inzit als ze je wat beter kent. Misschien toch nog eens een keertje teruggaan ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan