Recensie Emilly in Amsterdam 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben op mijn zoektocht naar de perfekte shemale voor een trio met mijn vriendin ook op andere sites beland.
Daar stond dat heel veel shemales soa's hebben en met name deze Emily en ook Paloma worden daar genoemd als dragers van soa's. Ik weet niet of dat waar is maar schrok er wel van. Klinkt misschien raar en ik zal naief overkomen en dat komt omdat ik er al een tijdje "uit"ben.
Speelt dit echt? Als dat zo is dan moeten ik en mijn vriend dat idee van dat trio maar laten varen. Overigens is deze dame afgevallen. We hadden sms contact waarin ze schreef dat alles mogelijk was en dat ze ook een hotel wist waar dit kon. Goed verkooppraatje moet ik zeggen maar dat alles kon was voor ons het signaal om het toch maar niet te doen. Hoe aantrekkelijk ze er ook uit ziet.
 
Ik ben op mijn zoektocht naar de perfekte shemale voor een trio met mijn vriendin ook op andere sites beland.
Daar stond dat heel veel shemales soa's hebben en met name deze Emily en ook Paloma worden daar genoemd als dragers van soa's. Ik weet niet of dat waar is maar schrok er wel van. Klinkt misschien raar en ik zal naief overkomen en dat komt omdat ik er al een tijdje "uit"ben.
Wat Emily betreft, hoop ik je gerust te kunnen stellen. Ik heb haar meerdere keren bare geneukt, ook ben ik zelf een aantal keer door haar geneukt, ook dat was altijd bare. Ik onderga eens per 3 maanden, een uitgebreide SOA/hiv, plus lever-nierfunctie test. Deze heeft voor de aandoeningen, tot nog toe altijd de gewenste negatieve uitkomst. Dat is voor mij dan weer positief nieuws. Mocht je toch nog zorgen hebben, tref je voorzorgsmaatregelen, of laat haar links liggen. Wat Paloma betreft, zij is mijn type niet, dus bij haar ben ik nog nooit binnen geweest.

PS Mocht er tussentijds iets aan de hand zijn, dan trek ik natuurlijk eerder, bij mij huisarts, aan de bel. Dat is gelukkig nog nooit voorgekomen.
 
Ik heb weleens chlamydia gekregen van Emily….
Dat bedoel ik. Die is voor mij te mijden. Denk ook niet dat mijn vriendin dat heel erg leuk gaat vinden als ze mij en haar met een soa gaat besmetten.
Ergens gek toen ik in mijn verslavingsperiode op de wallen zowat woonde ben ik ook een paar keer bij haar naar binnen gestapt, waren mijn favorieten bezet en toen kon er veel minder dan wat ik nu in de recensies lees. Niet tongzoenen zeker niet bare en wat ik nu allemaal lees in haar topic. Vond haar een beetje terughoudend en ze rookte toen ook. Heb begrepen dat ze ineens weg was en in Belgie op een tippelzone opdook en nu weer terug en compleet losgeslagen. Maakt niet uit, ik ben er inmiddels achter dat Paloma ook thuis ontvangt. Ze adverteerd op kinky. Ouwe bekende dus die gaat het waarschijnlijk worden. Hoewel https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/7619721-yessy-ts dit ziet er ook wel heel erg goed uit alleen niet echt groot geschapen.
 
O echt? In de advertentie staat 32 jaar en dat is prima. Zo heel jong hoeft nu ook niet weer.
Ik kan me herinneren dat de topper op de wallen een aantal jaren geleden Dominique was en die is ouder dan de meesten van ons. Zag haar laatst en ze ziet er nog steeds heel goed uit en ik denk dat ze de 60 nadert. Ik zit zelf te denken aan tussen de 30 en 50.
Misschien klopt die leeftijd van die Yessy wel niet zal niet de eerste zijn die liegt over haar leeftijd. En nu ik er over denk er staat ook geen duidelijke gezichtsfoto bij die advertentie. Maar bedankt voor je bericht want deze valt ook af hahaha. De zoektocht gaat verder!
 
Zo jammer dit. Zag Paloma ook op kinky adverteren met 36 jaar maar dat kan helemaal niet. Die is al twintig jaar werkzaam op de wallen. Zou ze met 16 jaar begonnen zijn. Had al begrepen dat Paula een van de eerlijkste is. Daar staat 48 bij wat ze wel zal zijn. Alleen die doet het echt niet met vrouwen.
Emilly valt definitief af, lees zoveel gekkigheid over haar op internet. Dat kan nooit goed zijn. Op kinky adverteerd ook Vera en die zit vlak om de hoek hier. Dat moet ik niet hebben maar ze schijnt ook wel eens in Amsterdam te zitten. Aan de foto's te zien ziet ze er niet verkeerd uit. Lees niet zoveel over haar.
 
Omdat ik nogal teleurgesteld was in de Kinky dames had ik net even een snel rondje gelopen over de Wallen.

Ik wilde via de Oudezijdse de hoek om de Bloedstraat in maar er werd op de deur geklopt door onze grote vriendin Emily….. ik nog zeggen 'nee nee haast' maar ze gebaarde dat ze iets wilde vragen…. "Haii skat lang gieleden, hebben jij sigaretje voor mij?" 'Nee ik rook niet meer' en al snel zat dr hand in mn jogginbroek en nog veel sneller bukte ze en nam ze hem even diep in dr geile bekkie…

Gvd ben ik er toch weer ingetrapt…. En deze keer was het eigenlijk weer als van ouds geil en ze deed totaal niet moeilijk over met condoom neuken enzo.

Ook heb ik dr nummer voor de liefhebber. Ze ontvangt gewoon en ik hoorde niets over een vriend of huisgenoot. Wat ik al zei @Patrick Was, ze is erg selectief maar waar die selectie op gebasseerd is?
 
Ja goeie vraag, misschien omdat ze je kent. Geen idee maar bij mij is ze toch al afgevallen vanwege dat ongevraagde bare gedoe.
Je had het over dat die Yessy oud is maar Emily is de 40 al ruim gepasseerd.
 
Klopt helemaal, dat is Yessy

op basis van die fotos ben ik naar jaar toe gegaan. Maar het viel in het echt behoorlijk tegen. Je ziet op sommige fotos dat ze een behoorlijke (onder)buik heeft. Ik persoonlijk val daar niet op maar ieder zn ding.

als zij trouwens die tekeningen maakt dan kan ze dat wel echt super mooi!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
klein
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren liep ik over de wallen maar dat had een andere reden en het was vroeg net na 12 uur. In ieder geval had ik hetzelfde als Fredje020. Ik loop tegen Emily aan en ze weet me toch te verleiden. Het was alleen niet goed. Ze was nogal ruw en voordat ik het wist had ze mijn lul uit mijn broek en begon ze me te pijpen maar totaal niet lekker. Zelfs een beetje pijnlijk. Totaal geen opwinding bij mij dus ik brak het heel snel af. En gezegd dat ik dit niet wilde. Heb haar 50 euro gegeven en ik was nog geen 10 minuten binnen. Werd ze me een partij boos, niet te geloven. Schelden ed.
Tuurlijk was het dom van mij als ex sexverslaafde om bij haar binnen te stappen maar ik ben niet zonder te betalen weggelopen. Er was van mijn kant geen klik, ze is te ruw en pijpen kan ze niet naar mijn mening. Maar ik heb haar 50 euro gegeven voor nog geen 10 minuten.
Heb ik hier verkeerd aan gedaan? 50 voor 10 min is toch niet slecht? Raar en belachelijk gedrag vertoonde ze. Ga er in ieder geval nooit meer naar binnen en eigenlijk moet ik de wallen ook mijden. Ik heb in het formulier 15 min ingevuld want dat is minimum.
 
Gisteren liep ik over de wallen maar dat had een andere reden en het was vroeg net na 12 uur. In ieder geval had ik hetzelfde als Fredje020. Ik loop tegen Emily aan en ze weet me toch te verleiden. Het was alleen niet goed. Ze was nogal ruw en voordat ik het wist had ze mijn lul uit mijn broek en begon ze me te pijpen maar totaal niet lekker. Zelfs een beetje pijnlijk. Totaal geen opwinding bij mij dus ik brak het heel snel af. En gezegd dat ik dit niet wilde. Heb haar 50 euro gegeven en ik was nog geen 10 minuten binnen. Werd ze me een partij boos, niet te geloven. Schelden ed.
Tuurlijk was het dom van mij als ex sexverslaafde om bij haar binnen te stappen maar ik ben niet zonder te betalen weggelopen. Er was van mijn kant geen klik, ze is te ruw en pijpen kan ze niet naar mijn mening. Maar ik heb haar 50 euro gegeven voor nog geen 10 minuten.
Heb ik hier verkeerd aan gedaan? 50 voor 10 min is toch niet slecht? Raar en belachelijk gedrag vertoonde ze. Ga er in ieder geval nooit meer naar binnen en eigenlijk moet ik de wallen ook mijden. Ik heb in het formulier 15 min ingevuld want dat is minimum.
Als je in tig berichten hierboven aangeeft dat je Emily niks vind en niet zal bezoeken vanwege bare-ervaringen met haar, dan ben je toch wel erg gemakkelijk over te halen om toch naar binnen te gaan bij Emily.
Lullig dat je ervaring niet positief was, maar in ieder geval correct afgehandeld naar mijn idee.
Voor mij alleen vreemd dat ze zo uit haar dak is gegaan, zo ken ik haar helemaal niet.
Recente ervaring van Fredje020, met condoom was in ieder geval positief, maar die had al eerder een positieve recensie geschreven, dan kom je toch met andere verwachtingen binnen.
Mijn eigen ervaringen met Emily zijn overigens wel positief, altijd lekker tongen, pijpt naar mijn idee wel lekker en tijdens de neuksessie met haar, werk ik mij altijd aardig in het zweet, neemt trouwens ook de tijd, is niet gehaast om je zo snel mogelijk weer de deur uit te werken.
 
Ik had geen bare ervaringen met haar. Zou nooit met welke shemale dan ook bare sex hebben. Volgens mij het domste wat je kan doen. Misschien als je een death wish hebt ofzo. Buiten dat mijn vriendin zal het niet leuk vinden als ik met een soa thuiskom.
Wat betreft overhalen om makkelijk naar binnen gaan dat klopt zeker en dat is een zwak punt van mij. Had in mijn achterhoofd ook de positieve recensies hier. En inderdaad Fredje020 was met condoom. Het is ook niet aan mij om te bepalen of ze het niet bare mag doen alleen niet met mij. Daar werd ik niet blij van. En zoals ik al zei: dom om naar binnen te gaan. Maar goed dat boos worden van haar vond ik tever gaan. Ik ben niet zonder betalen weggegaan en het was ook niet te weinig. Overigens nadat ik deze recensie geplaatst had kreeg ik van een medelid een bericht van een vergelijkbare ervaring. Hardhandig en kwaad worden. En ergens anders las ik een recensie dat ze ongevraagd bare deed. Mijn ervaring was niet uniek om het zomaar te zeggen. Ik heb in het verleden ook wel eens knallende ruzie met Paloma gehad compleet met dingen naar mijn hoofd alleen kende ik die goed en had ze een rotdag en 2 minuten later was het weer goed. Latina's o lala. Met Paloma was ook de sex goed hahaha. Kan gebeuren maar als je een hele tijd niet geweest bent dan valt dat rauw op je dak.
 
Hi Heren,

ik was donderdag nog op de wallen maar zag Emily niet zitten. Naambordje was er ook niet. Weet iemand waar ze gebleven is??? ik heb veel zin in haar
 
Een tijd voor haar vakantie afgesproken
Was bijna in Amsterdam zegt ze af ze ging uit eten zal wel met een goed betaalde klant geweest zijn zo kan het ook niet echt te vertrouwen dus
 
Terug
Bovenaan Onderaan