Recensie Emily, Rendez Vous Prive, Made 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1987

Vaste klant
175
09/08/21
77
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/dames/emily
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pas weer eens bij Emily geweest was weer eventjes geleden dat ik was geweest maar als je met haar een leuke klik hebt is Emily een geweldige vrouw weet goed hoe ze het naar je zin temaken.
Ze vraagt waar je van houd en wat je wilt en dan begind het avontuur en doet ze haar ding. En ik vond het fijn om weer eens bij haar te zijn geweest.
Ze is na mijn idee wel wat voller geworden dan op de foto's maar niet storend voor mij.
 
Klinkt op zich goed, maar weet je toevallig of tongzoenen bij haar ook tot de mogelijkheden behoort, want dan gaat zij zeker op mijn verlanglijstje?
 
Emily doet normaal aan tongzoenen ... en ze zijn heerlijk ! Ook pijpt ze zonder condoom (+50 EURO), alleen mag je niet in haar mond klaarkomen. Maar dit is OK. Ze maakt het dan heerlijk met haar hand af, terwijl ze met haar andere hand je ballen streelt. Heerlijk ! Wat ze ook zalig doet is op het bed gaan zitten en als je voor haar staat pijpt ze je heerlijk langzaam terwijl ze met beide handen (en nagels) zachtjes je ballen verwend.
 
Pas weer eens bij Emily geweest was weer eventjes geleden dat ik was geweest maar als je met haar een leuke klik hebt is Emily een geweldige vrouw weet goed hoe ze het naar je zin temaken.
Ze vraagt waar je van houd en wat je wilt en dan begind het avontuur en doet ze haar ding. En ik vond het fijn om weer eens bij haar te zijn geweest.
Ze is na mijn idee wel wat voller geworden dan op de foto's maar niet storend voor mij.
Grappig. Dit was ooit mijn nikname op Hookers. Geinig dat jij hem nu gebruikt.
 
Vandaag ook bij Emily geweest. Mijn eerste keer bij RVP, maar hier kom ik zeker nog eens terug. Aardige gastvrouw, mooi privéhuis, goede sfeer. Ik had geen afspraak, en er was maar 1 dame beschikbaar, dus de keuze of ik wel of niet met haar wilde "relaxen ". Ik koos voor de ene dame: Emily. Kennismaking was weliswaar wat ongeïnteresseerd, maar ze zag er top uit. Ze is een tikje gezetter en ouder dan de foto's doen overkomen, maar zag er dus nog steeds zo goed uit dat mijn jonge heer spontaan begon te bewegen zodra ik haar zag. Toen ze me even later kwam ophalen was ze erg vriendelijk, maakte gemakkelijk een klik, en vroeg wat ik wilde. Ze staat voor veel open, maar een striptease zat er helaas niet in. Tongzoenen doet ze, zelfs op eigen initiatief zonder te vragen. Haar zoen-skills zijn beter dan die van mij, maar ze had een hele gekke smaak in haar mond (misschien een overdosis mondwater na een sigaret?? Geen idee, ik kon het echt niet plaatsen). Daardoor kon ik van het zoenen niet genieten, maar verder was ze intiem erg goed. Bij pijpen en vrijen weet ze duidelijk wat ze doet, neemt ze initiatief, maar laat voldoende ruimte dat ik ook initiatief kan nemen. Kortom, het ging allemaal heel natuurlijk en plezierig. Aanrader.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/nl/emily/41882
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
"Recensie" Emily, Rendez Vous Prive, Made

Vandaag voor de eerste keer bij Rendez Vous Privé in Made langs gegaan. Ik had van tevoren een afspraak van 45 minuten gemaakt met Emily, op basis van de positieve recensie hier. Bij binnenkomst kreeg ik echter te horen dat vanwege een fout in de planning ik maar een half uur met haar had. Dat half uur kostte overigens €90, later heb ik haar €50 in de kamer betaald voor pzc.
Ook ik ben positief over Emily. Leuke, sympathieke Poolse vrouw, praat uitstekend Nederlands. Ze heeft een prachtig lichaam met flinke, stevige, natuurlijke borsten en een geweldige kont. Lekkere frisse poes die ik uitgebreid heb geproefd in 69. Ze tongzoent goed en ze pijpt geweldig. Vanwege de korte tijd heb ik haar niet geneukt maar heb ik me heerlijk door haar oraal laten verwennen. Klaarkomen in haar mond doet ze niet, net voor het einde heeft ze me goed afgetrokken.

Een uitstekende ervaring, met als enige kanttekening dat we het kennelijk tegenwoordig normaal moeten vinden dat je voor een half uur sex met pzc €140 kwijt bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan