Recensie Emma, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Il Commendatore

Meubelstuk
Forumpionier
6.536
05/07/21
7.672
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/4144366-emma#
Totale kosten (in euro)
150
Na een reeks vruchteloze pogingen een DvP in de thuisontvangst te bereiken, lukte het uiteindelijk met Emma.
Het was nog een aardige toer om haar te verstaan en dat lag aan de verbinding of haar toestel, zo brak klonk het.
Ze ontvangt in het centrum van Arnhem en gaf de straat al tijdens het gesprek door en toen ik daar was het huisnummer.
Net als bij de vorige DvP die ik bezocht, hangt er een videobel waarna er nog aardig wat tijd verloren gaat voordat de deur opent.

Na binnenkomst bleek er nog een andere dame aanwezig te zijn, maar het was toch de dame die opendeed die me meenam naar de kamer waar we zouden gaan spelen.
Nogmaals de vraag van haar hoe lang ik wilde en afgerekend voor een uur.
Zelf uitkleden, daar hielp ze niet mee, terwijl dat juist een leuk element in het spel is.
De eerste tegenvaller werd eigenlijk aan de deur al duidelijk en na het uitkleden helemaal; ze adverteert busty te zijn, maar heeft een bescheiden cupmaat.
Aan zoenen doet ze niet en ze begon al vrij snel met wat trekwerk en vroeg wat ik verder wilde. 69 leek me een goed idee, maar daarvoor moest ik bijbetalen.
Ik heb haar op een nette manier duidelijk gemaakt dat ik daar geen trek in had, er zijn immers zat dames die dat zo toestaan zonder extra te rekenen.
Uiteindelijk liet ze het toe en hebben we verder kunnen spelen, totdat ze op zeker moment aangaf dat ik nog vijf minuten had.
Om me aan te kleden welteverstaan.

Uiteindelijk stond in met drie kwartier weer buiten, dus op die manier heeft ze dus haar zin gekregen en me op die wijze laten "bijbetalen" voor de "extra" handeling.

Geen herhalingsgevaar dus, misschien dat er iemand is die een betere ervaring heeft, maar de dame geeft de indruk het alleen voor het geld te doen en haar eigen plezier is niet van belang.
Of ze te kwalificeren valt als TMM? Een echt warme persoonlijkheid is ze op deze manier van handelen niet en dat gevoel voor humor? Zeg het maar...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan