Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is inderdaad een trieste boel daar.
2x Geweest 2x het geld niet waard .
Steeds ook damens met kleine borsten heb daar nog nooit een e,f,g cup gezien.
Hoog tijd voor verandering ook de service mag stukken beter.
Een te mijden adres voor de moment veel betere privehuizen .
Ik ken zo al 5 dames die daar niet meer willen werken!
 
L'amazonia in Brugge en instituut René in Eke zijn mijn favoriete privehuizen .
In play house bij Zulte ben ik nog maar 1 keer geweest en vond dit ook een goed begin .
 
Ik ben hier een trouwe fan van Caty en Patricia. Gisteren heb ik ook Manuella in Drongen bezocht, die werd hier ook al besproken dacht ik eens gelezen te hebben (top).
is het niet beter recensies in deze topic te beperken tot EA?. behoort meer tot de topic algemeen mijn gedacht...
Ik kan ook al mijn favorieten gaan opsommen
Als ik in het Antwerpse ben bezoek ik Kitty, Agatha, Elise of Kasha of Mystique in Merksem... In Erpe Mere boek ik dan weer Lies in de Lounge; In Antwerpen Noord Synthia of Mylena (vroeger Helena) en Tantra Lily; Ben ik in de Kempen dan boek ik Noah; In het Gentse steeds Shakira en dan ook regelmatig AE in Waasmunster of Drongen, afhankelijk van waar mijn favorietjes zitten. Keuze genoeg...
Uiteraard wacht ik ook op Victoria, ik hoop dat in september ook hier het aanbod terug wat aanzwengeld; ik denk dat er in de zomermaanden overal wel wat minder aanbod is ( vele meisje zitten dan bij de kids heb ik gehoord ) En tickets zijn ook duurder , alhoewel ... de tijd van goedkope vluchten, die is voorlopig gedaan vrees ik...
 
Ik ben hier een trouwe fan van Caty en Patricia. Gisteren heb ik ook Manuella in Drongen bezocht, die werd hier ook al besproken dacht ik eens gelezen te hebben (top).
is het niet beter recensies in deze topic te beperken tot EA?. behoort meer tot de topic algemeen mijn gedacht...
Ik kan ook al mijn favorieten gaan opsommen
Als ik in het Antwerpse ben bezoek ik Kitty, Agatha, Elise of Kasha of Mystique in Merksem... In Erpe Mere boek ik dan weer Lies in de Lounge; In Antwerpen Noord Synthia of Mylena (vroeger Helena) en Tantra Lily; Ben ik in de Kempen dan boek ik Noah; In het Gentse steeds Shakira en dan ook regelmatig AE in Waasmunster of Drongen, afhankelijk van waar mijn favorietjes zitten. Keuze genoeg...
Uiteraard wacht ik ook op Victoria, ik hoop dat in september ook hier het aanbod terug wat aanzwengeld; ik denk dat er in de zomermaanden overal wel wat minder aanbod is ( vele meisje zitten dan bij de kids heb ik gehoord ) En tickets zijn ook duurder , alhoewel ... de tijd van goedkope vluchten, die is voorlopig gedaan vrees ik...
Jos iedereen is uwe favoriet. Al zegt iedereen dat er 1tje op geen kl... trekt vindt jij het nog een winnaar. 🙈🙈🙈
 
Of ik weet hoe je een meisje behandelt.... krijg je evenveel respect terug ... met wat stijl en goede manieren krijg je veel meer gedaan bij sommige meisjes, als ik sommige meisje hoor; dan komen er heel wat boeren en ongeletterde kl...zakken. Maar ook ik ben uiteindelijk veeleisend, don't worry, ik werk ook voor mijn geld ... maar als ik ze niet zou kunnen missen bleef ik thuis, simpel. als ik een privehuis binnenstap kijk ik vooral naar de ogen; en nog maar zelden teleurgesteld geweest. Een beetje mensenkennis, fijngevoeligheid en stijl, daar kom je heel ver mee... en dat is hier op dit forum soms wel heel ver te zoeken.
 
Of ik weet hoe je een meisje behandelt.... krijg je evenveel respect terug ... met wat stijl en goede manieren krijg je veel meer gedaan bij sommige meisjes, als ik sommige meisje hoor; dan komen er heel wat boeren en ongeletterde kl...zakken. Maar ook ik ben uiteindelijk veeleisend, don't worry, ik werk ook voor mijn geld ... maar als ik ze niet zou kunnen missen bleef ik thuis, simpel. als ik een privehuis binnenstap kijk ik vooral naar de ogen; en nog maar zelden teleurgesteld geweest. Een beetje mensenkennis, fijngevoeligheid en stijl, daar kom je heel ver mee... en dat is hier op dit forum soms wel heel ver te zoeken.
Ja Jos, gij weet hoe je een dame moet behandelen en wij niet! Blijven dromen Jos! 🙈🙈🙈
 
Sommige dames zijn een stuk beter dan andere, al zijn de meesten teleurstellend en aangezien ze een zusterbedrijf hebben in Drongen zullen ze mij in Waasmunster niet meer zien, het is mij niet meer de moeite om een goeie 50 km. enkel te rijden waar 3 op 5 dates tegenvallen.
Het is nu niet dat ik de deur in Drongen zal platlopen al kan je voor 50 euro niet veel meer verwachten.
 
Dit moet toch al de derde verschillende Sara zijn die hier aan bod komt!
Er was alleszins van eentje die negatief was maar welke weet je dan niet meer.
De foto's van de recente Sara is zoals ze is want ik zag ze al eens in Drongen maar koos wel voor de andere dame dus van ervaring weet ik dus niet.
 
Waar gelezen ...en wat las je? Ben er nog nooit bij geweest dus kan enkel maar afgaan hier op hopelijk eerlijke recensies.
Tja is al ff geleden....zult zelfs es moeten scrollen 😉
En als er hier 3 Sara's zouden zijn 😛

Laat een recensie na ja 🙂
Want vind ze er wel leuk uitzien .
Misschien indien positief zou ik zondag wel es gaan.
 
Tja is al ff geleden....zult zelfs es moeten scrollen 😉
En als er hier 3 Sara's zouden zijn 😛

Laat een recensie na ja 🙂
Want vind ze er wel leuk uitzien .
Misschien indien positief zou ik zondag wel es gaan.
Voor Zondag ga ik er niet meer geraken (weet wel 😉) maar als ik er geraak laat ik zeker berichtje na hier. Jij ook en succes mocht je gaan 👌
 
Wat Jos zei over Caty : is inderdaad een topper. En als je haar juist behandelt, is ze nog beter.
Ik heb alleszins de truc ontdekt om dat te verwezenlijken.

Patricia vind ik dan weer een 2/10.
 
Wat Jos zei over Caty : is inderdaad een topper. En als je haar juist behandelt, is ze nog beter.
Ik heb alleszins de truc ontdekt om dat te verwezenlijken.

Patricia vind ik dan weer een 2/10.
Deel die truc dan eens aub 🙂
Ook al paar keer bijgeweest en ook al gemerkt hoe meer je gaat hoe relaxer ze is 🙂
 
Gisteren eens bij E& A geweest. Na de
Iemand al bij Mila geweest ?
Gisteren geweest bij Mila. de zwart wit foto is inderdaad weinig flatterend. is Colombiaanse van 31j (zegt ze) geen fijn poppemiekes gezicht eerder iets hoekiger maar wel mooi snoetje. Haar borsten zijn silicon nogal hard met grote tepels. Lekkere kont, fris kutje nogal tamelijke clit waarvan ze heel erg geniet als ge ze likt. In het begin was tongzoen niet super eerder kusjes maar later werd het met open mond diep met volle tong. Het pijpen deed ze echt met volle overgave heel diep vergat ook balzak niet. Standje 69 genoot ze met volle overgave van wreef haar kutje over gans mijn gezicht zodanig dat het helemaal onder haar kutsappen zat. Bij het neuken ging ze boven zitten en begon op mijn lul te rijden tot lekker klaar kwam. Als ik vergelijking maar met Patricia( meermaals bezocht) is Mila niet zo professioneel. Patricia kent de truken van de foor door en door. Toch heb ik er van genoten en zal zeker nog eens een bezoekje brengen. Ze zou nog 14 dagen blijven herhalingsgevaar heel groot.;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan