Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zondag eens langs geweest in dit huis. Het was druk en enkel Pamela was vrij.
Pamela gevolgd op de trap, waarbij ik haar kontje goed kon bewonderen.
Eens op de kamer, haar aangesproken in het engels en gevraagd welke nationaliteit. Ze woont in Madrid en is Braziliaans en wil regelmatig in Belgie komen werken, zoals ze dat noemen.
Na 30 seconden waren we al aan het tongzoenen. Aansluitend de badkamer opgezocht en nog voor het water warm was, had ze mijn wapen al tussen haar lippen. Terug op het bed ontstond een hevige vrijpartij, waar bij allerlei standjes werden getest. Na de goede daad kreeg ik nog een massage, waarbij de tip van haar tong mij wederom naar een hoogtepunt kon brengen, maar half uur was om.
Voor mij was dit een tevreden bezoek.
Klinkt veelbelovend. Laat ze haar ook vingeren? En zou CIM mogelijk zijn?
 
Iemand ervaring met de nieuwe dame Veronica? Lijkt me totaal nieuwe dame, nog niet eerder zien adverteren bij EA.

Wel wat keuzestress: Patricia en Manuela heb ik goede tot zeer goede ervaringen mee. Myriam staat al tijdje op mijn radar en Veronica ziet - althans toch op de foto's - er goed uit 😉
 
Ook erg benieuwd naar Veronica, ziet er best OK uit. Wie eerst? 😉
Ik kan pas eerst volgende week vrijdag naar EA. Dus hopelijk is ze er dan nog. Tegen dan misschien al iemand geweest?

Al iemand bij Veronica of Andrea geweest? Andrea lijkt me ook een nieuwe dame.

Al iemand geweest deze week? Goede ervaringen met de nu aanwezige dames? Ik twijfel tussen 4 dames: Veronica, Andrea, Myriam en Patricia. Heb enkel ervaring met Patricia.
 
Melissa is echt een knappe verschijning, alsook jong voor dit huis. Goede prestaties ook
2 werken geleden bij Melissa geweest . Ik zal wel een slechte dag gehad hebben bij haar . Ze leek totaal niet geïnteresseerd. Ze was jammer genoeg alleen bij de voorstel ronde en de nood was te hoog 😀, en soms begrijp ik het wel . Als je al de 10 bent die dag die slechts een halfuurtje wilt en dan nog eens goed wilt door rammen .... Ze zag er vermoeid uit
 
Gisteren langsgeweest, o.a. Mila kwam zich voorstellen. Pas aangekomen en heb geen moment getwijfeld. Denk dat ze hier al eens is besproken geweest. Top!!!! Prachtige ogen waar ik in verdronk toen ze me een pijpbeurt gaf ( een van de betere), lekkere body en heerlijke kont... Doggy niet lang volgehouden... njammie, I'll be back ...

Volgens de patron hebben ze Drongen overgegeven, zou iemand zijn die ooit in Waasmunster heeft gewerkt... ben benieuwd, maar heb nog geen advertentie tegengekomen, Is dichter bij huis voor mij sinds ik aan de kust woon nu.

 
2 werken geleden bij Melissa geweest . Ik zal wel een slechte dag gehad hebben bij haar . Ze leek totaal niet geïnteresseerd. Ze was jammer genoeg alleen bij de voorstel ronde en de nood was te hoog 😀, en soms begrijp ik het wel . Als je al de 10 bent die dag die slechts een halfuurtje wilt en dan nog eens goed wilt door rammen .... Ze zag er vermoeid uit
Ook is bij Melissa geweest. Zelfde ervaring: weinig interesse, passief,... En het was nog vroeg op de dag ...

Ook gevraagd om alle dames even voor te stellen. Iemand ervaring met Noelia of Valentina?
 
Hallo
Heeft er iemand ervaring met noelia? Ziet er wel sexy uit in haar roe lingerie setje. Groetjes krokettje

Ondertussen al iemand die noelia bezocht heeft? Foto's zijn allezins de moeite 🤩😍


Ps het gaat over de dame op foto 2,3, 22 en 23 🤩
 
Daar is de beste op dit moment tamara beste seks ooiet ik heb bij noelia geweest is beetje terug getrokken
Bij mij was ze niet echt terug getrokken. In het begin bij de voorstelling was ze beetje schuchter maar dat beterderde met tijd. Lekkere tijd mee beleefd. Tamara niet gezien. Tongzoenen liet ze wel niet toeaar dat is het minste van mijn zorgen. Zolang de rest maar goed is. 😋
 
ja lucia, dat vind ik echt wel een lekker wijf !
en ze geeft je nog hele goede sex ook.
op die foto waarop ze op haar rug ligt en van boven (fotografisch) genomen wordt, lijkt het alsof ze grote boobies heeft, maar dat is toch niet zo.
ik ben niet zo thuis in die technische specificaties, maar ik vermoed dat dat een b-cupje is.
 
Laatst bewerkt:
Op de site staat 110€ voor een uur maar nergens mogelijkheden etc… vragen ze ze dan tijdens de fun heel de tijd geld voor zogezegde extra's? Misschien iemand die meer duidelijkheid kan verschaffen hoe het daar in zijn werk gaat.
 
Nee geen airco op de kamer en niet alleen van het weer is het daar warm, ook nog eens met de dame erbij loopt de temperatuur al gauw een paar graden de hoogte in 🥵🥵🥵. Maar Ik had het geluk wel dat loenia een beetje je voor me gezorgd heeft en na onze leuke tijd heeft ze me nog een beetje gewassen en afgedroogd. Ze was lief met me 🥰🥰
 
Dat is het nu net met zo'n hete tropische schone...
Maar... dan begin ik al snel te zweten als een rund! Ook niet echt leuk...

Hopelijk toch minstens een fan op de kamer hoop ik....
 
Gisteren langsgeweest, kamers boven hebben airco, heb nog uurtje bijgeboekt want was lekker fris en had even geen zin al terug op de moto te stappen... eerst uurtje met lucia en dan Noelia, lekker gesoigneerd geweest door beide...Heb hier op de kamers nog nooit extra's moeten bijbetalen, all in. cim vragen de meeste wel extra voor maar nog nooit voor gekozen, al wel al een paar keer sneller dan verwacht mijn schot gelost maar dat merken ervaren meisjes wel als het eindschot nadert...
 
Terug
Bovenaan Onderaan