Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren dus voor het eerst Lucia bezocht...
Eenmaal boven (kamers mét AC!) snel even opfrissen in de douche... en dan op het bed.

Ze begint me al snel te strelen... en dan likt ze m'n tepels! Grrrrrr! Krijg al meteen een harde! Dus... met kleine kusjes daalt ze af naar die harde pik. En toen begon ze aan een fenomenale pijpbeurt van bijna 50 minuten! Waw! Wat heeft die een magische mond! En die tong! En die handen! Zalig gewoon!

Kreeg een afwisseling van likken, strelen, zuigen en zacht masseren... en plagend met het tipje van haar tong flikkeren over m'n frenulum. En dan steeds harder en dieper zuigen tot ik bijna ontplof! En... dan begint de hele cyclus opnieuw! OMG! Je waant je waarachtig in de zevende hemel! En als 'afwerking' een stevige penismassage... tot ik krachtig spuitend vanuit m'n tenen kom! Dit was alvast een zéér memorabele eerste ontmoeting! Haha!

Merkte wel dat er over Lucia nog geen recensies bestonden. Dus bij deze:
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand daar geweest?
Die Noelia lijkt mij best ook leuk.
Was anaal ook mogelijk?
Prijzen zijn best ok maar waarschijnlijk met de iets minder jonge leeftijd te maken vd dames vermoed ik.
 
Ben ook benieuwd naar meer reviews hier, ze spreekt me ook wel aan 🙃.. als ze lekker tongzoent, pzc en een lekker poesje heeft om te beffen dan zal het waarschijnlijk wel prijs zijn
 
Nog iemand daar geweest?
Die Noelia lijkt mij best ook leuk.
Was anaal ook mogelijk?
Prijzen zijn best ok maar waarschijnlijk met de iets minder jonge leeftijd te maken vd dames vermoed ik.
Ik heb een week geleden een recensie geschreven betreffende noelia.
Noelia van leeftijd viel best mee ik denk tussen de 30 en 35.
Echt een heel knappe dame en zeker toen ze zich kwam voorstellen heb ik niet lang getwijfeld. Die bloemkolen en die kont 🤤 😋. Heb ze lekker mogen beffen terwijl ze al een striptease aan het doen was en in 69.
 
Wie is Lucia op de foto's. Is zij de blonde zonder naam vermeld op de site ?

Zag Sol, Luna en Maria. Maria lijkt me ook een prachtige vrouw
Lucia is er niet meer. Hopelijk binnenkort terug... Sol, Luna en Maria geen idee wie dat zijn. Die dames staan toch niet op RL of op hun website?
 
Laatst bewerkt:
Ben er ooit al is bijgeweest..vond het gene vette.

Verleid door sara's selfies waarop ze er toch zo lekker uit ziet en heel sympathiek lacht, vorig jaar eens een half uurtje betaald voor haar.
Maar wat een absolute ramp was dat !!!
Na ca. 20 minuten duwde ze mij van zich af en zei dat de tijd op was.
Ik ben zo razend op haar dat ik sedertien weiger nog te komen als sara er is, zelfs niet als mijn favorietjes er zijn.
Die b***h brengt EA dus niet alleen geld op, maar kost hen ook geld (en ook klantjes denk ik dan).
Ik heb 50 € verkwanseld aan haar, maar heb zeker al 1.000 € elders uitgegeven omdat zij daar was.
Meisjes die geen sex willen hebben met onbekende mannen moeten niet in een bordeel gaan werken.
Dumpen die handel !

Sara dook begin 2022 voor het eerst op in l'amazonia/casa brugge.
Ze was daar 1 of mss 2 weekjes en sedertdien nooit meer daar.
Nadien ook nog bij massage elke in de limburg en onlangs bij relexdreams.
 
Laatst bewerkt:
Verleid door sara's selfies waarop ze er toch zo lekker uit ziet en heel sympathiek lacht, vorig jaar eens een half uurtje betaald voor haar.
Maar wat een absolute ramp was dat !!!
Na ca. 20 minuten duwde ze mij van zich af en zei dat de tijd op was.
Ik ben zo razend op haar dat ik sedertien weiger nog te komen als sara er is, zelfs niet als mijn favorietjes er zijn.
Die b***h brengt EA dus niet alleen geld op, maar kost hen ook geld (en ook klantjes denk ik dan).
Ik heb 50 € verkwanseld aan haar, maar heb zeker al 1.000 € elders uitgegeven omdat zij daar was.
Meisjes die geen sex willen hebben met onbekende mannen moeten niet in een bordeel gaan werken.
Dumpen die handel !

Sara dook begin 2022 voor het eerst op in l'amazonia/casa brugge.
Ze was daar 1 of mss 2 weekjes en sedertdien nooit meer daar.
Nadien ook nog bij massage elke in de limburg en onlangs bij relexdreams.
Ik kan deze post bevestigen want heb deze week een vergelijkbare slechte ervaring met Sara. Ben een regelmatige bezoeker van Emmanuela's Angels en over het algemeen ben ik wel tevreden van de geleverde diensten.
 
Verleid door sara's selfies waarop ze er toch zo lekker uit ziet en heel sympathiek lacht, vorig jaar eens een half uurtje betaald voor haar.
Maar wat een absolute ramp was dat !!!
Na ca. 20 minuten duwde ze mij van zich af en zei dat de tijd op was.
Ik ben zo razend op haar dat ik sedertien weiger nog te komen als sara er is, zelfs niet als mijn favorietjes er zijn.
Die b***h brengt EA dus niet alleen geld op, maar kost hen ook geld (en ook klantjes denk ik dan).
Ik heb 50 € verkwanseld aan haar, maar heb zeker al 1.000 € elders uitgegeven omdat zij daar was.
Meisjes die geen sex willen hebben met onbekende mannen moeten niet in een bordeel gaan werken.
Dumpen die handel !

Sara dook begin 2022 voor het eerst op in l'amazonia/casa brugge.
Ze was daar 1 of mss 2 weekjes en sedertdien nooit meer daar.
Nadien ook nog bij massage elke in de limburg en onlangs bij relexdreams.
Good to know... heb nog nooit voor haar gekozen omdat ze bij de voorstelling me gewoon niet aanstond. maar er wegblijven als ik met eentje een slechte ervaring heb... dan straf ik vooral mezelf.
Onlangs in sk een slechte ervaring gehad. Deze week zat er een ander meisje achter hetzelfde raam, zag er heel lekker en geil uit dus rap binnengestapt. niet beklaagd... In Waasmunster maak ik meestal gewoon een afspraak, ik ken de toppertjes daar ondertussen wel en dan vermijd ik die line-up hetgeen ik persoonlijk minder leuk vind.
Kortom, ik ga de andere meisjes niet "straffen" omdat eentje is tegengevallen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan