Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi , heb het 7-pagina's lange onderwerp hier niet volledig gelezen, maar heb een concrete vraag: 50€ voor een half uur, is dat dan de volledige service (PZC, beffen, intiem,...)? Lijkt me toch wat weinig om een degelijke service te krijgen.
 
Het hangt af van wie je voor je hebt.
Bij de één is dat echt alles inbegrepen. Bij de andere iets minder dan alles.

De dames zijn meestal ook van het minder populaire segment 40+ en vaak wat aan de molliger kant.
Het feit dat het geen 20'ers zijn die mooi, slank en strak in het vel zitten doet de prijs waarschijnlijk dalen.
Ook dat de EA bengels in groep importeren zal wel de prijs drukken tegenover één keer eentje naar hier brengen.
 
heb er om eerlijk te zijn nog nooit eentje gehad die dit niet deed. Tongzoenen, hetgeen voor mij zelf niet hoeft, zou wel eens iets minder kunnen zijn. er is naart schijnt een virus dat de ronde doet...:cool:. Wat ik hoor van de meisjes is dat ze heel europa rondreizen en gemiddeld 2 à 3 weken in een huis verblijven en dan naar een ander huis gaan, Nl, Fr, Duitsland enz.... Eentje heeft me eens haar agenda laten zien, zij boekt zelf haar plaatsen, zoals ik mijn agenda gebruik voor mijn klanten te bezoeken. Meisjes als import gaan behandelen vind ik er persoonlijk over. maar wie ben ik ;)
 
Ik heb tot nog toe geen enkele dame gehad die wel tongzoende, 3 dames bezocht in dit huis, 1 was zeker behoorlijk en de 2 andere vielen ferm tegen, de toppers waren wel bezet, een afspraak maken is ook niet evident een mail sturen dan krijg je geen antwoord en de telefoon ofwel bezet ofwel antwoordapparaat , voorlopig vind ik het tegenvallend maar da's mijn mening.
 
Meisjes als import gaan behandelen vind ik er persoonlijk over. maar wie ben ik ;)
Ik vind ook dat mensen nooit import- of exportartikelen mogen zijn hoor.
Ze moeten uit vrije wil naar hier komen en hun dienstverlening hier kunnen doen zoals ze zelf willen.
Maar ik denk wel dat het er in die industrie zo aan toegaat dat er geïmporteerd wordt per meer dan 1 tegelijk.
Matroesjkas in het echt ?
 
heb er om eerlijk te zijn nog nooit eentje gehad die dit niet deed. Tongzoenen, hetgeen voor mij zelf niet hoeft, zou wel eens iets minder kunnen zijn. er is naart schijnt een virus dat de ronde doet...:cool:. Wat ik hoor van de meisjes is dat ze heel europa rondreizen en gemiddeld 2 à 3 weken in een huis verblijven en dan naar een ander huis gaan, Nl, Fr, Duitsland enz.... Eentje heeft me eens haar agenda laten zien, zij boekt zelf haar plaatsen, zoals ik mijn agenda gebruik voor mijn klanten te bezoeken. Meisjes als import gaan behandelen vind ik er persoonlijk over. maar wie ben ik ;)
Is nooit anders geweest?‍♀️
 
Het hangt af van wie je voor je hebt.
Bij de één is dat echt alles inbegrepen. Bij de andere iets minder dan alles.

De dames zijn meestal ook van het minder populaire segment 40+ en vaak wat aan de molliger kant.
Het feit dat het geen 20'ers zijn die mooi, slank en strak in het vel zitten doet de prijs waarschijnlijk dalen.
Ook dat de EA bengels in groep importeren zal wel de prijs drukken tegenover één keer eentje naar hier brengen.
Bedankt voor de info, zal het eens proberen. Aanraders?
 
Waarom schrijf ik nog recensies? :geek:
 
Al eens bij Lucy geweest enkele weken geleden. Heeft een heel mooi lichaam! Superslank, maar wel siliconen borsten.
Haar gezicht vond ik wat tegenvallen (er is blijkbaar een reden waarom dat op de foto's weggeveegd is).
De leeftijd klopt min of meer met de foto's.
Qua service wel ok: tongzoenen kon, maar minder passioneel dan sommige anderen bij EA. PZC, beffen en verschillende standjes geen probleem.
Jammer wel dat die daar bijna allemaal enkel Spaans spreken. Lucy is dan nog een extreem geval: geen letter Engels of Frans.
Na de daad nog wat proberen converseren, maar mijn Spaans is abominabel, dus het was vooral gebarentaal.
Wat mij betreft: lief kind, mooi figuur, maar geen herhalingsgevaar.
 
Ik heb tot nog toe geen enkele dame gehad die wel tongzoende, 3 dames bezocht in dit huis, 1 was zeker behoorlijk en de 2 andere vielen ferm tegen, de toppers waren wel bezet, een afspraak maken is ook niet evident een mail sturen dan krijg je geen antwoord en de telefoon ofwel bezet ofwel antwoordapparaat , voorlopig vind ik het tegenvallend maar da's mijn mening.
Ik kan zo enkele meiden opnoemen die wel tongzoenen daar. Victoria, Emma, Anna, Tamira enz.....
 
wat betreft afspraken maken in dit huis, heb nog nooit problemen gehad. telefoon kan al wel eens bezet zijn, simpel, even wachten en terugbellen... ik bel altijd rond 10u om mijn angel te boeken die dag. heb al eens 10 minuten moeten wachten, dan is de patron er die altijd wel in is voor een toffe babbel...
 
Iemand ervaring met Samanta daar?
Ik ben steeds voorzichtig bij het bekijken van de foto's. Meestal zijn die zeer flatterend of 20 jaar geleden getrokken.
Ooit eens mee afgesproken, controleerde mij penis alsof ze een uroloog was, na de daad bleek dat ze ongesteld was, een zeer negatieve ervaring.
Spreek af met Emmy, een echte tijger....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Enkele dagen geleden met Emmy afgesproken voor een uurtje... en wat voor een uur!
Kussen a volonté, PZC, diverse standjes, beffen, 69, ... Ze ging er vol voor. Een hele lieve dame die zich in bed ontpopt tot een ware leeuwin.
Ze begrijpt en spreekt behoorlijk goed Engels (wat hier eerder uitzonderlijk is). Ze ziet me zeker nog eens terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan