Extra's weet ik niet.Tongzoenen is beperkt zoals meestal.Ik ga meestal voor het betere pijpwerk, die latina's doen dat meestal niet slecht....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen er medio vorig jaar eens bij geweest. Was een redelijk goede ervaring. Zoals de meeste in dit huis wat molliger en ouder dan op de foto's. Mooie volle borsten, al weet ik niet meer of ze echt of fake zijn. Zoent, pijpt en neukt goed. Goedlachse dame.Wie heeft er al eens bij Tamara geweest? Ze is een oudgediende daar maar ik ben er nog nooit bijgeweest.
In waasmunster nemen ze het inderdaad niet erg nauw met de foto'sKan iemand trouwens verifiëren of de foto's van Diana up-to-date zijn? Ik ben in het verleden al vaker afgegaan op de foto's en teleurgesteld geweest door de realiteit .
Kan iemand trouwens verifiëren of de foto's van Diana up-to-date zijn? Ik ben in het verleden al vaker afgegaan op de foto's en teleurgesteld geweest door de realiteit .
Vandaag in de krant : """"De politie kwam de man op het spoor via een advertentie op de website Redlights. Vanuit een pand in Zottegem boden illegale vrouwen seksuele diensten aan voor vijftig euro. Daar mochten ze tien euro zelf van houden. Wekelijks moesten de dames 200 euro aan huur betalen en 20 euro voor eten."""voor de critikasters en doemdenkers onder ons, voor mij nog maar eens een bewijs dat dit geen import, of mensenhandel is. ik ga regelmatig op stap en spreek graag met meisjes achteraf, geloof me. die beheren zelf hun agenda en gaan en staan waar ze willen.
Ben zelf ff langsgegaan. Dik in orde. Lieve meid. Zeker de moeite. Tongzoenen, pijpen en neuken Herhalingsgevaar...zeer zekerWie heeft er al eens bij Tamara geweest? Ze is een oudgediende daar maar ik ben er nog nooit bijgeweest.
Ook is bijgaan dan. Maar eerst nog is Dianake verwennen.Ben zelf ff langsgegaan. Dik in orde. Lieve meid. Zeker de moeite. Tongzoenen, pijpen en neuken Herhalingsgevaar...zeer zeker
Tongzoent ze?Ik beken, ....Deze middag uurtje met afgesproken...
super lief en zacht meisje. foto's kloppen, super mooi kontje . Nieuw meisje in dit huis, dit is er eentje voor de liefhebbers, neemt haar tijd, en een goede aanwinst voor EA.
Hoe oud zou ze zijn ziet er een knappe dame uit?Weet ik niet, denk het wel maar is mijn ding niet.
Was er in Zottegem een rdv-hotel? Enig idee waar?Vandaag in de krant : """"De politie kwam de man op het spoor via een advertentie op de website Redlights. Vanuit een pand in Zottegem boden illegale vrouwen seksuele diensten aan voor vijftig euro. Daar mochten ze tien euro zelf van houden. Wekelijks moesten de dames 200 euro aan huur betalen en 20 euro voor eten."""
De man waarvan sprake had een uitkering en verdiende met zijn hobby 9000 euro per maand bij.
Ik durf best aannemen dat het in Waasmunster minder erg is allemaal. Maar doen alsof uitbuiting, import, mensensmokkel niet gebeuren in België is nogal erg krachtig je ogen sluiten voor de werkelijkheid.
Dat iets niet gebeurt is niet te bewijzen. Dat het wel gebeurt is makkelijker te bewijzen. En dat is, zo te lezen, net weer eens gedaan.
In Waasmunster en zusterbedrijven (mogen ook neven of nichten genoemd worden) komt het personeel niet terecht doordat op hetzelfde moment in Colombia of Brazilië meerdere grieten op het idee komen dat ze in Waasmunster, Vlaanderen wat willen komen bijverdienen door per 15 of 30 minuten in spreidstand te gaan liggen.
Dat daar nogal wat organisatie aan te pas komt en dat er daar een organisatie achter zit lijkt mij nogal duidelijk. Import... Ja dus.
Als ze dan al niet tegen hun wil hier komen werken is het voor mijn part nog altijd ok.
Kost en inwoon gratis + de helft wat jij betaald. Dus 25€/30minZou dat in Waasmunster ook zo zijn?
Doen ze dat wel meer, zagen voor meer geld?Geen wonder dat Caty al eens een lip trok en achter meer geld zaagde
Toen ik daarstraks deze vraag las zou ik geantwoord hebben dat ik de afgelopen jaren al een aantal keer bij de Angels geweest ben en dat er mij nog nooit naar een extraatje is gevraagd. Maar, tijdens mijn bezoekje vandaag, werd dat voor de eerste keer wél gedaan. Niks gegeven anyways, al was ze het eigenlijk echt wel dubbel en dik waard (had geen 'klein' cash geld op zak.Doen ze dat wel meer, zagen voor meer geld?
Daar word ik ambetant van
Ik zou zeggen : eerder niet. Enkel Caty deed dat en misschien was ze ook wel iets meer waard.Doen ze dat wel meer, zagen voor meer geld?
Daar word ik ambetant van
Die 2 zijn inderdaad de beste vriendinnen niet, dat heb ik van allebei zelf vernomen.Ik heb dat hier nog nooit meegemaakt. Bij sommige, mijn toppertjes geef ik regelmatig een fooi.
raar van Tamara. ik wou op gegeven moment een trio met Diana en Tamara maar Tamara had liever iemand anders...
ik denk dat daar wat jaloezie speelt. vroeg het nog aan diana maar die ging er niet echt op in, feit dat zij een nieuw toppertje is in dit huis zou er wel mee te maken kunnen hebben ... heb zelf vroeger nog in een bedrijf gewerkt met 50 vrouwen op kantoor, daar waren ook regelmatig spanning op de werkvloer...
Wow ziet er wel een bombshell uit… hou ons op de hoogte zou ik zeggenHip, hip, hoera, Anna is weer in het land, voorlopig zit ze nog in de Limburg maar ze heeft beloofd dat ze terug naar waasmunster zou afzakken. Ik heb met deze dame vorig jaar in Waasmunster een leuke date gehad. Tongzoenen voluit. Rimmen, cim is 30extra en anaal 50 extra https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-anna-aanwezig.html