Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft er al eens bij Tamara geweest? Ze is een oudgediende daar maar ik ben er nog nooit bijgeweest.
Ben er medio vorig jaar eens bij geweest. Was een redelijk goede ervaring. Zoals de meeste in dit huis wat molliger en ouder dan op de foto's. Mooie volle borsten, al weet ik niet meer of ze echt of fake zijn. Zoent, pijpt en neukt goed. Goedlachse dame.
 
Kan iemand trouwens verifiëren of de foto's van Diana up-to-date zijn? Ik ben in het verleden al vaker afgegaan op de foto's en teleurgesteld geweest door de realiteit :sneaky:.
 
Heb ze al enkele keren gehad en was steeds zeer tevreden, pijpt goed, intiem toppie,vriendelijke dame, Is wel al een tijdje geleden dat ze er was. Ga zeker eens langs gaan.
 
voor de critikasters en doemdenkers onder ons, voor mij nog maar eens een bewijs dat dit geen import, of mensenhandel is. :p:p:p:p:LOL::LOL::LOL::LOL: ik ga regelmatig op stap en spreek graag met meisjes achteraf, geloof me. die beheren zelf hun agenda en gaan en staan waar ze willen.
Vandaag in de krant : """"De politie kwam de man op het spoor via een advertentie op de website Redlights. Vanuit een pand in Zottegem boden illegale vrouwen seksuele diensten aan voor vijftig euro. Daar mochten ze tien euro zelf van houden. Wekelijks moesten de dames 200 euro aan huur betalen en 20 euro voor eten."""

De man waarvan sprake had een uitkering en verdiende met zijn hobby 9000 euro per maand bij.

Ik durf best aannemen dat het in Waasmunster minder erg is allemaal. Maar doen alsof uitbuiting, import, mensensmokkel niet gebeuren in België is nogal erg krachtig je ogen sluiten voor de werkelijkheid.

Dat iets niet gebeurt is niet te bewijzen. Dat het wel gebeurt is makkelijker te bewijzen. En dat is, zo te lezen, net weer eens gedaan.

In Waasmunster en zusterbedrijven (mogen ook neven of nichten genoemd worden) komt het personeel niet terecht doordat op hetzelfde moment in Colombia of Brazilië meerdere grieten op het idee komen dat ze in Waasmunster, Vlaanderen wat willen komen bijverdienen door per 15 of 30 minuten in spreidstand te gaan liggen.
Dat daar nogal wat organisatie aan te pas komt en dat er daar een organisatie achter zit lijkt mij nogal duidelijk. Import... Ja dus.
Als ze dan al niet tegen hun wil hier komen werken is het voor mijn part nog altijd ok.
 
Laatst bewerkt:
Ik beken, ;)....Deze middag uurtje met afgesproken...

super lief en zacht meisje. foto's kloppen, super mooi kontje . Nieuw meisje in dit huis, dit is er eentje voor de liefhebbers, neemt haar tijd, en een goede aanwinst voor EA.
 
Vandaag in de krant : """"De politie kwam de man op het spoor via een advertentie op de website Redlights. Vanuit een pand in Zottegem boden illegale vrouwen seksuele diensten aan voor vijftig euro. Daar mochten ze tien euro zelf van houden. Wekelijks moesten de dames 200 euro aan huur betalen en 20 euro voor eten."""

De man waarvan sprake had een uitkering en verdiende met zijn hobby 9000 euro per maand bij.

Ik durf best aannemen dat het in Waasmunster minder erg is allemaal. Maar doen alsof uitbuiting, import, mensensmokkel niet gebeuren in België is nogal erg krachtig je ogen sluiten voor de werkelijkheid.

Dat iets niet gebeurt is niet te bewijzen. Dat het wel gebeurt is makkelijker te bewijzen. En dat is, zo te lezen, net weer eens gedaan.

In Waasmunster en zusterbedrijven (mogen ook neven of nichten genoemd worden) komt het personeel niet terecht doordat op hetzelfde moment in Colombia of Brazilië meerdere grieten op het idee komen dat ze in Waasmunster, Vlaanderen wat willen komen bijverdienen door per 15 of 30 minuten in spreidstand te gaan liggen.
Dat daar nogal wat organisatie aan te pas komt en dat er daar een organisatie achter zit lijkt mij nogal duidelijk. Import... Ja dus.
Als ze dan al niet tegen hun wil hier komen werken is het voor mijn part nog altijd ok.
Was er in Zottegem een rdv-hotel? Enig idee waar?
 
Vanuit een pand : mogelijk was dat een willekeurig huurhuis in minder goede staat en minder verhuurbaar op de gewone markt zoals er elders in O VL nogal wat te vinden zijn en waar de bezetting dagelijks kan wisselen met eentje uit een groep van rondtrekkende dienstbare vrouwen.
 
Voor de liefhebbers van Tamara. Zij vertrekt maandag reeds, de sfeer in Waasmunster is blijkbaar niet goed evenals de werk en woonomstandigheden. Ze zou in de toekomst nog wel plannen hebben om terug te komen.
 
Doen ze dat wel meer, zagen voor meer geld?
Daar word ik ambetant van
Toen ik daarstraks deze vraag las zou ik geantwoord hebben dat ik de afgelopen jaren al een aantal keer bij de Angels geweest ben en dat er mij nog nooit naar een extraatje is gevraagd. Maar, tijdens mijn bezoekje vandaag, werd dat voor de eerste keer wél gedaan. Niks gegeven anyways, al was ze het eigenlijk echt wel dubbel en dik waard (had geen 'klein' cash geld op zak.
 
Ik heb dat hier nog nooit meegemaakt. Bij sommige, mijn toppertjes geef ik regelmatig een fooi.
raar van Tamara. ik wou op gegeven moment een trio met Diana en Tamara maar Tamara had liever iemand anders...
ik denk dat daar wat jaloezie speelt. vroeg het nog aan diana maar die ging er niet echt op in, feit dat zij een nieuw toppertje is in dit huis zou er wel mee te maken kunnen hebben ... heb zelf vroeger nog in een bedrijf gewerkt met 50 vrouwen op kantoor, daar waren ook regelmatig spanning op de werkvloer...;)
 
Ik heb dat hier nog nooit meegemaakt. Bij sommige, mijn toppertjes geef ik regelmatig een fooi.
raar van Tamara. ik wou op gegeven moment een trio met Diana en Tamara maar Tamara had liever iemand anders...
ik denk dat daar wat jaloezie speelt. vroeg het nog aan diana maar die ging er niet echt op in, feit dat zij een nieuw toppertje is in dit huis zou er wel mee te maken kunnen hebben ... heb zelf vroeger nog in een bedrijf gewerkt met 50 vrouwen op kantoor, daar waren ook regelmatig spanning op de werkvloer...;)
Die 2 zijn inderdaad de beste vriendinnen niet, dat heb ik van allebei zelf vernomen. 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan