WHEM Emmy, Ermelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb vorig jaar buiten met haar afgesproken. App contact verliep goed. We hadden ergens buiten afgesproken en op die plek zat ik een paar jonge meiden met een telefoon bezig en veel lachen. Ik ging er vanuit dat ik dus een nep advertentie te pakken had. Ik ging weg, 15min na afgesproken tijd en kreeg toen bericht, boos dat ik er niet was. Ik was geil en dus fietste ik nog 1 keer terug naar de plek om daar een dame met die jonge meiden te zien praten, volgens mij een peukie bietsen of vuurtje vragen. Dat leek wél de Emmy te zijn. Ik wachtte even af toen ze door liep en op een bankje ging zitten. Ze appte me boos dat ik en faker was waarna ik naar haar toe ging. Mijn profielfoto op WhatsApp is vanwege privacy niet mijn foto maar een random pic van iemand die wel op me lijkt. Vond ze ook niet tof maar toen ik uitlegde dat ik al eens ge-dox'd was zijn we het bos in gedoken voor een prima BJ

Zeker niet nep dus en prima blowjob gehad zo even snel. Mocht ze mee lezen: Groetjes uit het kabouterbos ;)

Terug
Bovenaan Onderaan