Empress Layla

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij verbaast is dat er op deze voor ons forum toch belangrijkste dag van het jaar, Internationale Vrouwendag, geen overlay is met hartjes zoals met valentijn of sneeuwvlokjes wat ook weleens was.
Op op zijn minst ons aller Empress Layla als wallpaper door elk bericht heen.
Dit forum gaat er immers over dat wij allen De Vrouw, of in elk geval de DVP, adoreren en graag plezieren met onze pecunia…

😊
 
Zelfs als het niet over liefde bedrijven gaat, vriendjes of een innercircle, blijft wederzijds respect een dingetje voor sommigen merk ik.

Al ben je een sekswerker en sta je volgens sommige onderaan de patriarchale ladder, betekend dit nog steeds dat discretie en respect, wederzijds zijn als basis regel.

Denk eens na, hoeveel nummers, namen, social media accounts en foto's heb ik? En hoevaak heb ik ook maar iets doorgespeeld? Nooit.
Ik verwacht hetzelfde.
Derhalve is het maar net hoe je er zelf mee omgaat. In veel gevallen komt het er ook op neer dat respect geven ook terugkomt in zelf respect terugkrijgen. Het adagium ''Wie goed doet, wie goed ontmoet'' klopt wel in grote lijnen. Maar je kan het als DVP ook te goed willen doen, dat zijn de echte parels uit de branche' dat zijn de type buurmeisje gebleven dames, normaal doe je al gek zat types, maar ook niet in de stress schieten als een date 10min extra uitloopt wanneer je bij wijze een uur hebt geboekt. Alhoewel die dames trekken wel nette mannen naar binnen en dan is het respect ook wederzijds.

Voor mij maakt het niet uit of iemand een sexwerker, vuilnisophaler, rioolontstopper is of dergelijke beroepen waar men al moeilijk naar kijkt zodra je het uitspreekt. Er zijn dames in de branche' die hebben een zelfingenomenheid en een vocabulaire van heb ik jouw daar. Niet verwarren met arrogantie, of het zal er net om spannen. Hetzelfde bijv. de welbekende ''Nummerherkenning'' ik wil nog weleens met mijn zakelijk toestel bellen naar een dame die ik dan betaald hebt gevonden op een site. Veel zakelijke nummers zijn afgeschermd, dus zo dame ziet dan onbekend in haar scherm. Spreek ik de voicemail in wordt je totaal niet teruggebeld. Ik bel altijd 1 (a) 2 keer, en spreek zonodig de voicemail in. Maar denk jij dat ik nog een 3e keer gaat bellen?!
Idem dito met email of app, ik reageer altijd maar max. 2 keer, geen reactie? prima. In het echte leven prive' ken ik dit probleem niet, en zakelijk ben ik van korte lijnen. In die zin is respect zoals ik het meemaak.

Ik denk dat alle gegevens wat je van jouw klanten (enkele uitzonderingen daargelaten)'' bijna allemaal prepaid-nummers zijn waar ze mee bellen, namen en social media accounts worden meestal aliassen voor gebruikt. Foto's ligt eraan, als het recent is? Maar zelf mag ik aannemen dat je toch ook een zakelijk GSM hebt?
 
Op op zijn minst ons aller Empress Layla als wallpaper door elk bericht heen.
Nee joh dat hoeft al helemaal niet. Liever niet zelfs 😬

Derhalve is het maar net hoe je er zelf mee omgaat. In veel gevallen komt het er ook op neer dat respect geven ook terugkomt in zelf respect terugkrijgen. Het adagium ''Wie goed doet, wie goed ontmoet'' klopt wel in grote lijnen. Maar je kan het als DVP ook te goed willen doen, dat zijn de echte parels uit de branche' dat zijn de type buurmeisje gebleven dames, normaal doe je al gek zat types, maar ook niet in de stress schieten als een date 10min extra uitloopt wanneer je bij wijze een uur hebt geboekt. Alhoewel die dames trekken wel nette mannen naar binnen en dan is het respect ook wederzijds.

Voor mij maakt het niet uit of iemand een sexwerker, vuilnisophaler, rioolontstopper is of dergelijke beroepen waar men al moeilijk naar kijkt zodra je het uitspreekt. Er zijn dames in de branche' die hebben een zelfingenomenheid en een vocabulaire van heb ik jouw daar. Niet verwarren met arrogantie, of het zal er net om spannen. Hetzelfde bijv. de welbekende ''Nummerherkenning'' ik wil nog weleens met mijn zakelijk toestel bellen naar een dame die ik dan betaald hebt gevonden op een site. Veel zakelijke nummers zijn afgeschermd, dus zo dame ziet dan onbekend in haar scherm. Spreek ik de voicemail in wordt je totaal niet teruggebeld. Ik bel altijd 1 (a) 2 keer, en spreek zonodig de voicemail in. Maar denk jij dat ik nog een 3e keer gaat bellen?!
Idem dito met email of app, ik reageer altijd maar max. 2 keer, geen reactie? prima. In het echte leven prive' ken ik dit probleem niet, en zakelijk ben ik van korte lijnen. In die zin is respect zoals ik het meemaak.

Ik denk dat alle gegevens wat je van jouw klanten (enkele uitzonderingen daargelaten)'' bijna allemaal prepaid-nummers zijn waar ze mee bellen, namen en social media accounts worden meestal aliassen voor gebruikt. Foto's ligt eraan, als
Ik snap je bericht niet zo goed.

Kijk sommige mensen willen per se contact en gaan dan de hele recensie lijst af om mijn nummer te bemachtigen waarmee ik niet adverteer.
Dus dat ik daar iets van vind, aangezien het mijn nummer is, dat mag.
Zeker nadat ik aangeef geen afspraken te maken en je via privehuis kan inplannen.

Verder geef ik een ieder gepast respect.
Ik heb ook genoeg mindere ervaringen die deel ik niet openbaar in draadjes.

Dus ja ik heb geen idee waar je op doelt.
 
Ge moest eens weten wat sommige allemaal doen. Soms niet prettig voor de dames in kwestie. Wat zij allemaal te verduren krijgen.
Sommige gasten die haar gsm nummer te pakken krijgen. Beginnen haar te ongekent te bellen dag en nacht. Vaak zonder iets te zeggen. Of ze krijgen ongepaste berichten en bedreigingen.

Als ze de dvp haar echte naam en adres te weten komen komt er vaak nog stalking en afpersing bij.
 
Sommige gasten die haar gsm nummer te pakken krijgen. Beginnen haar te ongekent te bellen dag en nacht. Vaak zonder iets te zeggen. Of ze krijgen ongepaste berichten en bedreigingen.

Als ze de dvp haar echte naam en adres te weten komen komt er vaak nog stalking en afpersing bij.
Hoe weet jij dat, ben jij het soms? ;)
 
Nee joh dat hoeft al helemaal niet. Liever niet zelfs 😬


Ik snap je bericht niet zo goed.
Eerste twee alinea's gaan over respect hoe ik er mijns inziens tegenaan kijk, en mijn ervaringen hierin, als reactie op jouw comment.
Kijk sommige mensen willen per se contact en gaan dan de hele recensie lijst af om mijn nummer te bemachtigen waarmee ik niet adverteer.
Dus dat ik daar iets van vind, aangezien het mijn nummer is, dat mag.
Zeker nadat ik aangeef geen afspraken te maken en je via privehuis kan inplannen.
En met perse' contact bedoel je dat ze verder willen dan alleen DVP contact? Dat laatste kan ik niet volgen, mannen gaan de hele recensie lijst af om jouw nummer te bemachtigen waarmee je niet adverteert. ''Flauwe vraag: Hoe komen ze aan dat nummer dan? Heb je dat ooit eens gegeven zodat het nu openlijk rondcirculeert?Want dan snap ik de convictie enerzijds, en de ratio anderzijds. Dus eerst werkte je zelfstandig als DVP -freelance- en omwille van dit alles doe je dit nu in een club.
Verder geef ik een ieder gepast respect.
Ik heb ook genoeg mindere ervaringen die deel ik niet openbaar in draadjes.

Dus ja ik heb geen idee waar je op doelt.
Waarom zou je als DVP dame mindere ervaringen niet mogen delen? Dat geeft juist ook weer hoe een dame het ervaart wanneer het niet goed gaat. Voor de rest doet het geen afbreuk hoe je jezelf presenteert of marketingtechnisch neerzet toch? Anders ga je krijgen dat mannen wel recensies schrijven, en de dames met meel in de mond moeten praten.
 
Eerste twee alinea's gaan over respect hoe ik er mijns inziens tegenaan kijk, en mijn ervaringen hierin, als reactie op jouw comment.

En met perse' contact bedoel je dat ze verder willen dan alleen DVP contact? Dat laatste kan ik niet volgen, mannen gaan de hele recensie lijst af om jouw nummer te bemachtigen waarmee je niet adverteert. ''Flauwe vraag: Hoe komen ze aan dat nummer dan? Heb je dat ooit eens gegeven zodat het nu openlijk rondcirculeert?Want dan snap ik de convictie enerzijds, en de ratio anderzijds. Dus eerst werkte je zelfstandig als DVP -freelance- en omwille van dit alles doe je dit nu in een club.

Waarom zou je als DVP dame mindere ervaringen niet mogen delen? Dat geeft juist ook weer hoe een dame het ervaart wanneer het niet goed gaat. Voor de rest doet het geen afbreuk hoe je jezelf presenteert of marketingtechnisch neerzet toch? Anders ga je krijgen dat mannen wel recensies schrijven, en de dames met meel in de mond moeten praten.
Veel dames praten sws met meel in de mond, niet alleen in deze industrie overigens. Maar ik doorgaans niet.
Sommige ervaringen zijn niet plezant. Maar mijn inziens wel privé behalve als het om misstanden gaat. Maar dan alsnog ga ik die niet op het openbaar forum neer knallen.
Dat is ook respect geven.

Mijn tel nummer circuleert niet omdat ik dit nooit openbaar gemaakt heb. Ook nooit mee geadverteerd, zoals ik al zei.
Sommige heren gaan gewoon, andere heren een dm sturen om te vragen of deze mogelijk mijn nummer heeft. Ik vind dat storend en dat mag ik want t is mijn nummer.

De rest is al heel uitgebreid besproken. Je haalt dan ook een post aan van 2 weken terug ofzo. Dus lees maar even door. Ik heb geen zin om alles weer uitgebreid te laten passeren wat al openbaar staat.

Fijne avond
 
Hoe weet jij dat, ben jij het soms? ;)
Nee de aller eerste dvp bij wie ik geweest ben had dit. Ze had een klant die meer wou. Maar zij niet en hij is haar beginnen lastig vallen. Bij mijn laatste date met haar is de haar gsm 5 keer gegaan met een ongekend nummer. Ze liet haar gsm gewoon bellen maar ik lette er op dat het haar irriteerde . Bij de 5de keer schakelde ze haar gsm uit. Waar op ik zij het is zeker een klant voor een afspraak je mocht opnemen zo dat hij stopt met bellen. Ze zei het is iemand die lastig doet maar ze wou liever verder doen met de date.

Op het eide van de date wou ze mij mijn geld terug geven omdat ze vond dat ze niet de service gegeven had die er ze normaal gaf. Ik heb het geld niet aanvaard maar vroeg wat er was en toen legde ze het uit. Dat er een klant een relatie wou maar zij niet en haar dan maar is beginnen lastig vallen. Beginnen bedreigen etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan