Recensie Erika, Alkmaar, Achterdam. 17 k4. 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ghost005

Vaste klant
Forumpionier
191
29/06/21
222
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Erika (Roe) staat er nu al weer een tijdje, van vlak voor eerste lock down, maar ik zie hier nog geen recensie. Ik kan haar zeker aanbevelen voor wie gewoon een leuk en lekker tijdje wil doorbrengen met een heel aardige meid. Ze is leuk om te zien, mooi gezichtje, zwart haar, meestal paardestaart of haar in een torentje omhoog gestoken (dat laatste meer bij het sexen om practische reden, maar soms heeft ze dat ook wel eens achter het raam; zo viel ze mij ook op. Ook goed en lekker figuur, tussen slank en normaal postuur, borsten vrij zachte B, hoge hakken staan haar goed.
Ze kijkt altijd vriendelijk, ontspannen achter het raam, werft met een lieve glimlach maar niet opdringerig. Ook eenmaal binnen is ze zo: vriendelijk, goedlachs, een lieve meid. Spreekt goed Engels. Ik voelde me meteen op mijn gemak bij haar, de eerste keer dat ik er kwam deze zomer (inmiddels paar keer bij haar terug geweest).

Bij het vrijen is ze actief, zeker on-top (cowgirl) en graag bereid e.e.a. aan te passen aan hoe je het graag wilt hebben, -binnen de gewone handelingen-, en is zeker niet benepen of afstandelijk. Ik ga zeker vaker naar Erika terug.
 
Ik kom nu alweer een tijdje elke week bij Erika. Dat bevalt nog steeds prima, eigenlijk steeds beter.
Ze twijfelt of ze nu vervroegd haar winterreces thuis zal inzetten. Zoals ongetwijfeld veel meer dames.
Ze probeert een paar dagen of er toch nog voldoende klanten en inkomsten overbljjven nu er weer een uur wordt afgesnoept. Maar ze heeft daar niet zoveel vertrouwen in, denkt dat ook veel wandelaars verontrust zijn over coronarisico's. Ik hoop natuurlijk dat ze toch nog even blijft, voor mij geen probleem om eerder in de middag te gaan...
 
@ghost005 heeft niets te veel gezegd. Vanmiddag - weliswaar na 2 uur wachten terwijl ook Sara niet kwam opdagen - uiteindelijk Erika kunnen bezoeken. Ze kwam al spontaan lachend en vragend "how are you" aan lopen in haar skinny spijkerbroek en blauwe shirt; haar al bij elkaar gebonden boven op haar hoofd. Ze ging even buurten op A19k3 maar had al spoedig in de gaten dat ik belangstelling had. Haar overbuurvrouw van A12k2 werd verzocht de kamer te verlaten en ik naar binnen. Vlot uitgekleed kwam ze me staande opwarmen. Heerlijk! Wat een lekker lijfje. Daarna op bed. Na wat lief handwerk waarbij ze me enthousiast aanmoedigde, begon ze me te pijpen. Ik hield dat niet lang vol, zo lekker deed ze dat en ik haalde dan ook snel de finish. Ben maar kort binnen geweest maar het was de € 50,00 zeker waard. Volgende keer maar kijken of ik wat weerstand kan bieden aan haar vaardigheden en het wat langer volhoud ;) Een absolute aanrader!!!
 
@ghost005 heeft niets te veel gezegd. Vanmiddag - weliswaar na 2 uur wachten terwijl ook Sara niet kwam opdagen - uiteindelijk Erika kunnen bezoeken. Ze kwam al spontaan lachend en vragend "how are you" aan lopen in haar skinny spijkerbroek en blauwe shirt; haar al bij elkaar gebonden boven op haar hoofd. Ze ging even buurten op A19k3 maar had al spoedig in de gaten dat ik belangstelling had. Haar overbuurvrouw van A12k2 werd verzocht de kamer te verlaten en ik naar binnen. Vlot uitgekleed kwam ze me staande opwarmen. Heerlijk! Wat een lekker lijfje. Daarna op bed. Na wat lief handwerk waarbij ze me enthousiast aanmoedigde, begon ze me te pijpen. Ik hield dat niet lang vol, zo lekker deed ze dat en ik haalde dan ook snel de finish. Ben maar kort binnen geweest maar het was de € 50,00 zeker waard. Volgende keer maar kijken of ik wat weerstand kan bieden aan haar vaardigheden en het wat langer volhoud ;) Een absolute aanrader!!!
Je bedoelde de Sara van t7 met het spleetje tussen haar tanden? Is die alweer weg dan?
 
Gisteren las ik dat mijn favoriete meisje weer terug is. Dus vandaag erheen. Ja ze was er, een heel hartelijk weerzien!
Ze leek nog meer te stralen dan anders, ja haar vakantie was héél goed geweest.
Ik heb als vanouds van haar genoten, staand knuffelen, beffen, 69, cowgirl waarbij ze nu ook knus helemaal over me heen boog, met veel genoegen in haar klaargekomen (mc) in doggy.
Vooraf en erna gezellig bijgepraat.
Happy dat ze er weer is!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gemengde gevoelens na mijn bezoek aan Erica. De staande verkenning na de gebruikelijke wasbeurt vooraf kwam vooral van mijn kant, al kreeg ze mijn kleine wel snel harder. (Tong)zoenen en borsten likken liet ze niet toe cq maakte ze onmogelijk. Op bed begon ze aan het handwerk: dat doet ze werkelijk voortreffelijk. Maar mijn pogingen om er een wat langere sessie van te maken en wat meer te doen dan het handwerk werden min of meer afgeslagen. Ik kreeg de indruk dat ze dacht met een snelle blowjob snel geld te kunnen incasseren zonder veel moeite om zich daarna op de volgende klant te kunnen richten. Denk niet dat er herhalingsgevaar is.
 
Vandaag dinsdagmiddag weer bij Erika geweest, net zo goed bevallen als anders. Ook geen haastwerk, misschien heeft vorige spreker gewoon pech gehad, dat ze wat afwezig was.
In mijn ervaring maakt ze soms wat eerder aanstalten naar het volgende deel van het programma te gaan dan ik in gedachten had. Maar als ik dan vraag om nog door te gaan of nog even dit of dat te doen heeft ze daar nog nooit moeilijk over gedaan. Zoenen of tongzoenen heb ik overigens nog nooit geprobeerd bij erika, Niet dat ik dat niet lekker zou vinden maar ik schat zo in dat ze dat niet (graag) doet, In elk geval niet met een oude kerel als ik. Het is voor veel dames sowieso een extra handeling, zeker TZ. (Een paar keer terug bleek desverzocht -tijdens het pijpen- dat Erika ballen likken ook niet doet).

Vandaag net als anders was een rustige staande verkenning, borsten likken, overgaand in beffen geen probleem. Pijpen / 69 lekker. Neuken girl on top en doggy ook lekker als vanouds; voor mijn doen bleef ik best wel lang bezig in doggy maar geen probleem. Uiteindelijk met de eigen hand afgemaakt -een eigen keuze: eerdere keren bood ze aan dat voor me te doen maar ik doe het om te finishen liever zelf. Zoals altijd masseerde Erika daarbij aangenaam mijn balletjes aan de onderkant- ik ken genoeg dames die alleen toekijken, wachtend of het al wil lukken en ondertussen wellicht denkend aan de volgende klant -of het avondeten.

Als ik vorige spreker was zou ik haar toch niet te gauw afschrijven. Het is toch wel een lieve, best mooie jongedame die in mijn ervaring goed haar best doet en altijd vriendelijk. MIsschien was ze een keer wat afwezig en pikte ze wensen of hints daardoor onvoldoende op als ze niet uitgesproken werden. Maar dat weet ik verder natuurlijk niet. En bij mij kan ze natuurlijk niet gauw iets verkeerds doen, dat proef je wel aan mijn bijdragen aan dit draadje...:giggle:
 
Laatst bewerkt:
Kwam haar in de Koningsstraat tegen de avond voor haar vakantie, met een flinke tas, kennelijk al haar spulletjes die mee moesten naar huis. Grappig was dat ze mij herkende en glimlachte. Ja, ze kennen ons wandelaars wel hoor, ook als we niet binnenstappen.

Deze dame doet op haar werkkamer vrijwel nooit moeite om (oog)contact te zoeken met wandelaars. Ik ga haar bezoeken als ze weer terug is van haar vakantie, die kennelijk langer duurt dan gedacht. Ze ziet er in ieder geval goed uit (typisch Roemeens gezicht als je het mij vraagt), en pluspunt is dat ze redelijk slank is, en dat ze niet rookt (vind ik tenminste). Ben benieuwd...
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk weer bij mijn lievelingsdame van dit jaar geweest, Erika was terug op haar vaste kamer.
Had een goede tijd gehad thuis. Ik heb genoten van het weerzien, haar leuke, mooie gezichtje, haar vriendelijkheid, aangename stem en natuurlijk zeker niet op de laatste plaats van haar fijne, plezierige lichaam: daar ben je wandelaar voor immers?
Blij dat ze er weer is, nu zorgen dat ze ook blijft want de straat is wel erg stil, en nog niet eens vakantietijd. En dat terwijl er nu toch best een aantal kanjers weer aanwezig zijn! Heren, kom op, maak het een beetje de moeite waard voor de dames...
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook voor het eerst bij Erika geweest...

Leuke lieve mooie dame, relaxed geen gehaast.
Pijpwerk prima, vingers zijn ook niet bang om op onderzoek uit te gaan.
Zeer aangenaam klein poesje om te verwennen.
intiem prima met uitzicht op die schitterende derriere.....

Waarom niet eerder geweest vraag je jezelf dan af....

Fly
 
Fly geeft zoals gewoonlijk weer een mooie beschrijving van Erika, waar ik het ook helemaal mee eens ben. Afgelopen maandag al weer mijn zoveelste bezoekje aan haar, onder de hand rond het 35e ... en ik geniet nog steeds volop van elk rendez-vous-tje met haar, kom met net zo'n tevreden smile op mijn gezicht naar buiten als bij mijn eerste bezoekjes.
Mijn eigen eerdere verslagjes zou ik dan ook zonder meer weer zó opschrijven. Met nu de ervaring erbij dat Erika ook na vele bezoekjes even aardig en charmant gezelschap is, leuk om mee te praten, fijn om mee te sexen. Van de 'standjes' is trouwens naast de al genoemde positions, ook 'staand achterlangs' een van mijn favorieten met haar geworden, al gaat dat waarschijnlijk extra goed omdat ik niet zo lang ben. Of ze ook te porren zou zijn om voor langere heren desnoods haar naaldhakken aan te houden weet ik niet... En ook na de sex is het een plezier om naar haar te kijken als ze zich weer mooi maakt. Of liever gezegd de puntjes weer op de i zet: haar haar uitkamt, make up bijwerkt. En ondertussen ontspannen met haar na te babbelen over lichtere of wat zwaardere onderwerpen.
Na het extra opwindende dat de eerste 2 bezoekjes aan een nieuwe dame altijd al hebben blijkt het steeds meer vertrouwd raken met Erika (en haar mooie lijfje en gezichtje) als 'vaste dame' -en daarbij toch steeds weer nieuwe dingen aan haar ontdekken- minstens zo aangenaam.

Ik denk wel eens dat als ze haar charmes nog iets meer in de strijd zou werpen richting voorbijgangers (met name haar mooie gezicht, haar en smile) ze het veel drukker zou kunnen hebben. Maar ergens is ze daar toch een beetje verlegen bij denk ik, ondanks dat ze geen groentje is en best graag mooi is (zonder enige hooghartigheid). Denkt misschien ook te gauw dat wandelaars alléén geinteresseerd zijn in de vrouw 'onder de hals'.

Ze gaat zeer aanstonds met vakantie (niet zeggen dat je het van mij hebt... ;) ), dus wie nog plannen heeft...
 
Laatst bewerkt:
Voor de afwisseling ging ik gisterenmiddag naar de Achterdam gegaan. Rond 16:00 zag ik op 19 k2 een mooie jonge dame, zij begroette me met een vriendelijke glimlach. Zonder twijfel ging ik haar aanspreken en gevraagd of beffen inclusief bij de instapprijs is, het antwoord was ja. Dus, voor het eerst bij Erica geweest. Er waren niet zoveel wandelaars te zien. Zij is een leuke jonge Roemeense dame van 26 jaar met een mooie gezichtje, spleetje tussen de voortanden, haar in een torentje omhoog gestoken, slank postuur, lekkere naturel borsten B cup.
Begonnen met lichaamsverkenning, spelen met de borsten, likken en zuigen. Bij uitgebreid en lang beffen en vingeren leek dat zij ook prettig vond. Lekker gepijpt met diepe halen en in missio ben ik grommend klaar gekomen in haar kutje, met cd.
Kreeg ook gezellige aftertalk over koetjes en kalfjes. Herhalingsgevaar is 100% aanwezig als ik in Alkmaar ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan