Recensie Erika, Antwerpen, Verversrui 13/4 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GirlLover_Ant

Vaste klant
Forumpionier
177
07/07/21
187
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn bezoek is al van een maand geleden. Ik had haar al eens zien staan en was getriggerd door haar. Zo'n mooie zwartharige meid en ze had heel mooie botjes aan. Zeer uitnodigend. Het bezoekje op zich was gewoon goed. Ik vond dat ze weinig interesse toonde. En het pijpen heb ik ook al beter geweten.
 
Vrijdagavond bij deze dame naar binnen gestapt, had haar wel vaker zien staan maar niet eerder naar binnen gestapt. Ze heeft een heel mooi gezicht en een heerlijke body en mooi rond kontje. Schat in dat ze zo rond de 24 is, en komt uit Roemenië.
Op de kamer was ze ontspannen en gaf ze me een goede pijpbeurt, en kon ik overal aanzitten. Mooie volle borsten, wel jammer van de plakplaatjes. Ook vroeg ze een paar keer of ik zin had in extra's maar ze drong gelukkig niet aan. Voor 5 tientjes prima tijd gehad.

Meest bijzondere vond ik de kamer, leek een beetje op een klein theater, bed is gemaakt als een klein podium, hangt ook een gordijn en diverse aanknoop punten voor SM. Ook staat er net als in een bioscoop een rijtje stoelen met uitzicht op het podium. Terwijl Erika haar mond vol had vroeg ik mezelf af wat hier allemaal plaats vond op deze kamer..

herhaling, mogelijk wel bij afwezigheid van andere toppers.
 
Ik ben deze geweest , voor de eerst keer speelde de dame met goed gevoel en ik werd vrij snel vastgebonden en maakte er een geweldige kinky sessie van , spijtig dat ik geen speeltjes zag liggen , want ze had er best gebruik kunnen van maken , er is bij een herhalingsgevaar en zeker als ze in een kinky outfit zou pronken achter het raam
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na mijn bezoek aan Alina had ik mijn laatste trein huiswaarts gemist.
Ik kon wachten tot 6u. De innerlijk mens wat versterkt en dan terug naar het SKW om eens te kijken hoe het er na middernacht aan toegaat. Het was best rustig voor een vrijdagavond vond ik. Wel veel volk maar niet teveel kabaal.

Rond een uur of 3 heeft deze mooie zwartharige deerne me weten binnen te krijgen. Ze ziet er enorm sletterig en geil uit vond ik. Eenmaal binnen vond ik haar schoonheid toch wat minder. Eenmaal binnen ben ik haar gevolgd naar de achtekamer. Mijn kleren op de antieke houten cinema-stoeltjes gelegd, een wasje gedaan, en daarna naar het bed waar de deerne al lang uitgestrekt klaar lag.

Om te neuken had ik geen zin meer na mijn bezoek aan Alina. Dus moest Erica zelf vol aan de bak. En dat viel toch wat tegen. Pijpen was nogal ééntonig, de handjob met het verwennen van de aanhangsel was dan wel weer ok.

Was voor mij eentje die teveel op automatische piloot werkt. Herhaling zit er niet in. Matig.
 
De hele mooie dame, meestal in een groene bikini die in de nachtshift op 13/4 staat, maakt heel veel wachturen. Dat is ook een waarschuwend signaal!
Erika wordt over het algemeen toch goed beoordeelt. Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat ze heel goed is als er de juiste wederzijdse klik is uiteraard, en ook dat het niet altijd mee valt om bij haar binnen te geraken omdat ze toch behoorlijk druk bezet is.

Ik ben ook al enkele keren speciaal voor haar gaan kijken, maar ik heb haar nog niet te zien gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Over het algemeen ? Uit betrouwbare bron ?
Als je iets wil zeggen over de diensten van het meisje, bezoek ze dan eerst zelf ipv zomaar wat te lullen over wat je hebt gehoord ...

Ik heb ze bezocht. Een mooi kind met een niet uitzonderlijke service en skills.
Gewoon.

De keren dat ik 's avonds in het SKW ben zie ik ze regelmatig vrij staan en is binnengeraken dus geen probleem
 
Over het algemeen ? Uit betrouwbare bron ?
Als je iets wil zeggen over de diensten van het meisje, bezoek ze dan eerst zelf ipv zomaar wat te lullen over wat je hebt gehoord ...
Erika bezoeken lukt dus niet als ze veelvuldig bezet is. Ik heb al meerdere pogingen gedaan.

Er zijn meerdere personen die wel tevreden tot zeer tevreden zijn over haar service. Het is al lang bekend dat wij sterk verschillen in mening over wat we een goede service vinden. Dat jij haar service niet al te best vind maakt de kans dus alleen maar groter dat ik het wel ga zijn, net als meerdere anderen.
 
Vannacht nog eens langsgegaan bij Erica. Zit nu op verversrui 11/3 op een kamer met douche. Mooie vriendelijke vrouw. Je kan ook met kaart betalen als je wil. Ze kende me nog van vorige keer en heeft me dan ook alle kanten van de kamer laten zien. Eerst vastgebonden aan kruis en lekker zitten teasen met af en toe een flog. Dan vastgebonden op bed en het ganse gamma laten passeren: facesitting, pussy worship, rimmen, golden shower, choking, spitting, anal play, voorbinddildo, smoking (hoewel ze zelf niet rookt, dus geen asbaksmaak), poppermasker en tot slot klaargekomen als een fontein...
Herhalingsrisico blijft groot...
Humm , dit had niet verwacht van haar , dat ze zo ook een kinky spel doet , ik vond haar goed , maar ik denk dat ik nu nog weleens terug zal gaan
 
Erika bezoeken lukt dus niet als ze veelvuldig bezet is. Ik heb al meerdere pogingen gedaan.

Er zijn meerdere personen die wel tevreden tot zeer tevreden zijn over haar service. Het is al lang bekend dat wij sterk verschillen in mening over wat we een goede service vinden. Dat jij haar service niet al te best vind maakt de kans dus alleen maar groter dat ik het wel ga zijn, net als meerdere anderen.
Meerdere personen tevreden ?
Lees ik in haar topic niet zoveel over ...

Twee 3-sterren recencies.
Info zonder recensie formulier:
- Eén iemand vond ze matig (Johny Walk )
- Eén iemand vond ze goed (Freedom)
- Ze vind het ook leuk om je hard in je reet te neuken onder het genot van poppers (Janwee ). Mss iets voor jou om hard in je reet te worden geneukt ..
- En volgens Muis : herhaling, mogelijk wel bij afwezigheid van andere toppers

Dus volgens de leden die moeite gedaan hebben om iets over haar te schrijven blijft de algemene tendens .

En over de veelvuldige bezetting van haar heb ik hier ook nog niets gelezen.... integendeel !

En nu ga ik erover zwijgen en wachten op de recensie van jouw bezoek...
 
Ja, deze hele mooie meid maakt meer dan 80% wachturen.
Dat kan alleen maar, als ze heel weinig herhaalbezoekjes krijgt.

Ik was allang bij haar geweest, als ze veel minder vaak beschikbaar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan