Erofeestjes Greedy Girls (Breukelen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er ook, wat een feest! Ik ben alleen alle SDC namen van de dames waar ik mee gesext heb vergeten. Je kunt niets noteren en je hebt geen telefoon bij je. Wordt nog een hele speurtocht op SDC.

Maar wat een ervaring! Honderden sexende lichamen door elkaar. Als je aanschuift bij een stel en een blik uitwisselt krijg je zo toestemming om mee te doen. Echt het was geweldig!
Kon deze editie niet bij zijn, blijkbaar toch weer enorm veel gemist!! 😳😅

Ik was er ook, wat een feest! Ik ben alleen alle SDC namen van de dames waar ik mee gesext heb vergeten. Je kunt niets noteren en je hebt geen telefoon bij je. Wordt nog een hele speurtocht op SDC.

Maar wat een ervaring! Honderden sexende lichamen door elkaar. Als je aanschuift bij een stel en een blik uitwisselt krijg je zo toestemming om mee te doen. Echt het was geweldig!
Ze staan meestal gewoon bij het event op de gastenlijst. Makkelijk terug zoeken. 😉

Fijn dat jullie hebben genoten. Altijd leuk om te lezen. Wellicht mosterd na de maaltijd maar bij de balie hebben we speciale 'contact cards'. Daar kun je je gegevens invullen (die je prijs wilt geven) en aan andere mensen geven of vragen.
Dus een handige tip voor een volgend bezoek.
V.w.b. Greedy Girls party's; ik lees over streng selectiebeleid mbt entree. Waarop wordt geselecteerd?
Op de dingen waarvan jij denkt dat je geselecteerd zal worden ;)

beste Nick, vraag het eens aan de laatste date die jou afwees. Als '67 je geboortejaar is en zij was pakweg 15 tot 20 jaar jonger dan selecteerde zij wellicht op zaken als: een beginnend of volgroeid bierbuikje, man boobs, slappe vellen in je nek, kringen om je ogen, pluizend grijs haar, uitpuilend neus en oorhaar, bruine tanden en meer lichamelijk ongerief. Voor haar logisch dat ze je dan afwees want mannen van haar leeftijd hebben dit doorgaans nog niet en ze kan dus beter….dit dan gaat dan over lichamelijke aantrekkelijkheid
Mocht je afgewezen zijn door een date juist 15 tot twintig jaar ouder en je ziet er uit als Arie Boomsma, dan is er waarschijnlijk geselecteerd op iets wat zich tussen je oren juist wel of juist niet bevind. Dit heet social skills. Google er maar eens op. Misschien kun je dan wat gaan werken aan jezelf.

beste Nick...

Misschien kun je dan wat gaan werken aan jezelf.
Was helemaal niet vervelend bedoeld. Mannen van mijn leeftijd hebben ook sexuele driften (de een meer dan de ander wellicht) en ja uiteraard weet ik dat de leeftijd 20-35 jaar er aantrekkelijker uit zal zien (ik noem me echt fotomodel) maar denk dat ik er voor mijn leeftijd qua body-shape helemaal niet verkeerd uitzie).

Dankjewel voor je "vriendelijke" bericht.

Was helemaal niet vervelend bedoeld. Mannen van mijn leeftijd hebben ook sexuele driften (de een meer dan de ander wellicht) en ja uiteraard weet ik dat de leeftijd 20-35 jaar er aantrekkelijker uit zal zien (ik noem me echt fotomodel) maar denk dat ik er voor mijn leeftijd qua body-shape helemaal niet verkeerd uitzie).

Dankjewel voor je "vriendelijke" bericht.
Was meer grappend dan onvriendelijk bedoeld nav je opmerking dat je geen idee zou hebben over de criteria. Ik denk dat iedereen wel weet wat de criteria zouden zijn.
Als je nog helemaal geen ervaring hebt in dit soort setting zou ik je adviseren om eens op een woensdagmiddag naar Club Amai te gaan. Daar kun je je 'marktwaarde' goed bepalen. Er is geen selectie aan de deur anders dan dat de verhouding m/v bewaakt wordt. De leeftijd varieert van achter in de dertig tot achter in de zestig. Waarbij de grootste groep tussen 45 en 55 zal liggen.

Terug
Bovenaan Onderaan