Erofeestjes Greedy Girls (Breukelen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er ook, wat een feest! Ik ben alleen alle SDC namen van de dames waar ik mee gesext heb vergeten. Je kunt niets noteren en je hebt geen telefoon bij je. Wordt nog een hele speurtocht op SDC.

Maar wat een ervaring! Honderden sexende lichamen door elkaar. Als je aanschuift bij een stel en een blik uitwisselt krijg je zo toestemming om mee te doen. Echt het was geweldig!
Kon deze editie niet bij zijn, blijkbaar toch weer enorm veel gemist!! 😳😅

Ik was er ook, wat een feest! Ik ben alleen alle SDC namen van de dames waar ik mee gesext heb vergeten. Je kunt niets noteren en je hebt geen telefoon bij je. Wordt nog een hele speurtocht op SDC.

Maar wat een ervaring! Honderden sexende lichamen door elkaar. Als je aanschuift bij een stel en een blik uitwisselt krijg je zo toestemming om mee te doen. Echt het was geweldig!
Ze staan meestal gewoon bij het event op de gastenlijst. Makkelijk terug zoeken. 😉

Fijn dat jullie hebben genoten. Altijd leuk om te lezen. Wellicht mosterd na de maaltijd maar bij de balie hebben we speciale 'contact cards'. Daar kun je je gegevens invullen (die je prijs wilt geven) en aan andere mensen geven of vragen.
Dus een handige tip voor een volgend bezoek.
V.w.b. Greedy Girls party's; ik lees over streng selectiebeleid mbt entree. Waarop wordt geselecteerd?
Op de dingen waarvan jij denkt dat je geselecteerd zal worden ;)

beste Nick, vraag het eens aan de laatste date die jou afwees. Als '67 je geboortejaar is en zij was pakweg 15 tot 20 jaar jonger dan selecteerde zij wellicht op zaken als: een beginnend of volgroeid bierbuikje, man boobs, slappe vellen in je nek, kringen om je ogen, pluizend grijs haar, uitpuilend neus en oorhaar, bruine tanden en meer lichamelijk ongerief. Voor haar logisch dat ze je dan afwees want mannen van haar leeftijd hebben dit doorgaans nog niet en ze kan dus beter….dit dan gaat dan over lichamelijke aantrekkelijkheid
Mocht je afgewezen zijn door een date juist 15 tot twintig jaar ouder en je ziet er uit als Arie Boomsma, dan is er waarschijnlijk geselecteerd op iets wat zich tussen je oren juist wel of juist niet bevind. Dit heet social skills. Google er maar eens op. Misschien kun je dan wat gaan werken aan jezelf.

beste Nick...

Misschien kun je dan wat gaan werken aan jezelf.
Was helemaal niet vervelend bedoeld. Mannen van mijn leeftijd hebben ook sexuele driften (de een meer dan de ander wellicht) en ja uiteraard weet ik dat de leeftijd 20-35 jaar er aantrekkelijker uit zal zien (ik noem me echt fotomodel) maar denk dat ik er voor mijn leeftijd qua body-shape helemaal niet verkeerd uitzie).

Dankjewel voor je "vriendelijke" bericht.

Was helemaal niet vervelend bedoeld. Mannen van mijn leeftijd hebben ook sexuele driften (de een meer dan de ander wellicht) en ja uiteraard weet ik dat de leeftijd 20-35 jaar er aantrekkelijker uit zal zien (ik noem me echt fotomodel) maar denk dat ik er voor mijn leeftijd qua body-shape helemaal niet verkeerd uitzie).

Dankjewel voor je "vriendelijke" bericht.
Was meer grappend dan onvriendelijk bedoeld nav je opmerking dat je geen idee zou hebben over de criteria. Ik denk dat iedereen wel weet wat de criteria zouden zijn.
Als je nog helemaal geen ervaring hebt in dit soort setting zou ik je adviseren om eens op een woensdagmiddag naar Club Amai te gaan. Daar kun je je 'marktwaarde' goed bepalen. Er is geen selectie aan de deur anders dan dat de verhouding m/v bewaakt wordt. De leeftijd varieert van achter in de dertig tot achter in de zestig. Waarbij de grootste groep tussen 45 en 55 zal liggen.

Gisteravond weer van de partij bij X-treme Greedy Girls in Breukelen. Was een tijdje niet geweest, dus had er weer echt zin in.
Bij binnenkomst viel gelijk op hoeveel rustiger het was vergeleken met eerdere edities.... vakanties zijn natuurlijk al deels begonnen in sommige delen van NL, en dat was te merken....
Even vroeg ik me af, gaat er überhaupt nog wel iets gebeuren?
Nou, dat kan ik met volmondig ja beantwoorden. Want ondanks de beperkte hoeveelheid gasten, waardoor de bovenverdieping ook een tijd gesloten bleef, was het toch weer volop actie.
Bij binnenkomst was me al een, in eerste instantie wat schuchtere, alleengaande dame opgevallen die wat verlegen om zich heen keek. Maar een halfuurtje later liet deze zich compleet gaan, en melde zich zich bij een van de ronde 'kooien' op de dansvloer waar ze een groepje van 3/4 mannen (waaronder deze geluksvogel) zalig pijpte. Later die avond zou ze de show stelen bij de bukkake-break.
Al snel melde zich diverse liefhebbers op de mat waar ik volop mijn geluk heb kunnen beproeven.
Later die avond de bovenverdieping toch ook open, en gingen veel mensen naar boven. En zoals gezegd ook deze editie weer een mooie bukkake break, deze keer (met dank aan het feit dat er wat minder mensen waren) ook ruimte op de mat zonder bang te hoeven zijn zelf onder de kwak van een collega-liefhebber te komen (andere edities was het wel eens echt dringen geblazen bij die bukkake break).

Dank voor de mooie review SUNSHINE. We hebben de "klantenkraan" inderdaad weer een beetje dichtgedraaid vanwege de overweldigende drukte het afgelopen jaar. Een volle parkeerplaats is natuurlijk hartstikke leuk voor onze kassalade maar nooit een garantie voor een topavond.
De drukte kan namelijk ook ten koste gaan van de kwaliteit en de unieke intieme Erofeestjes sfeer zoals iedereen die al jaren kent. En dat willen we voorkomen.
Back to basic dus.
En iedereen in onze scene weet: kwaliteit gaat altijd boven kwantiteit!
Het werd ondanks die insteek nu toch ook weer een geweldig mooie, leuke en actieve avond (met uiteindelijk toch weer iets te veel bezoekers), maar alles liep helemaal op rolletjes. Geen onvertogen woord is er gevallen en de heren waren allemaal zeer netjes, attent en respectvol. En de bezoekers kwamen als een diesel op gang. Rustig warm worden en dan....HOPPA... volle bak actie!

De dame in je verhaal is een regelmatige bezoekster en komt inderdaad niet slechts voor een praatje en een drankje ;) Een leuke meid die men zeker nog vaker tegen zal komen.

Dank voor de mooie review SUNSHINE. We hebben de "klantenkraan" inderdaad weer een beetje dichtgedraaid vanwege de overweldigende drukte het afgelopen jaar. Een volle parkeerplaats is natuurlijk hartstikke leuk voor onze kassalade maar nooit een garantie voor een topavond.
De drukte kan namelijk ook ten koste gaan van de kwaliteit en de unieke intieme Erofeestjes sfeer zoals iedereen die al jaren kent. En dat willen we voorkomen.
Back to basic dus.
En iedereen in onze scene weet: kwaliteit gaat altijd boven kwantiteit!
Het werd ondanks die insteek nu toch ook weer een geweldig mooie, leuke en actieve avond (met uiteindelijk toch weer iets te veel bezoekers), maar alles liep helemaal op rolletjes. Geen onvertogen woord is er gevallen en de heren waren allemaal zeer netjes, attent en respectvol. En de bezoekers kwamen als een diesel op gang. Rustig warm worden en dan....HOPPA... volle bak actie!

De dame in je verhaal is een regelmatige bezoekster en komt inderdaad niet slechts voor een praatje en een drankje ;) Een leuke meid die men zeker nog vaker tegen zal komen.
Als vaste/ regelmatige bezoeker heb ik totaal niet het gevoel dat de klantkraan is dichtgedraaid. Dat merk je simpelweg aan de gastenlijst. Dit feestje had gewoon veel minder aanmeldingen dan de laatste paar feestjes. Die waren super druk en ik heb juist het idee dat vooral de single mannen in grotere volume worden binnengelaten. Is niet erg, maar de uitspraak dat de klantenkring dicht zou zijn gedraaid vind ik niet herkenbaar als vaste klant.

Terug
Bovenaan Onderaan