Gisteravond weer van de partij bij X-treme Greedy Girls in Breukelen. Was een tijdje niet geweest, dus had er weer echt zin in.
Bij binnenkomst viel gelijk op hoeveel rustiger het was vergeleken met eerdere edities.... vakanties zijn natuurlijk al deels begonnen in sommige delen van NL, en dat was te merken....
Even vroeg ik me af, gaat er überhaupt nog wel iets gebeuren?
Nou, dat kan ik met volmondig ja beantwoorden. Want ondanks de beperkte hoeveelheid gasten, waardoor de bovenverdieping ook een tijd gesloten bleef, was het toch weer volop actie.
Bij binnenkomst was me al een, in eerste instantie wat schuchtere, alleengaande dame opgevallen die wat verlegen om zich heen keek. Maar een halfuurtje later liet deze zich compleet gaan, en melde zich zich bij een van de ronde 'kooien' op de dansvloer waar ze een groepje van 3/4 mannen (waaronder deze geluksvogel) zalig pijpte. Later die avond zou ze de show stelen bij de bukkake-break.
Al snel melde zich diverse liefhebbers op de mat waar ik volop mijn geluk heb kunnen beproeven.
Later die avond de bovenverdieping toch ook open, en gingen veel mensen naar boven. En zoals gezegd ook deze editie weer een mooie bukkake break, deze keer (met dank aan het feit dat er wat minder mensen waren) ook ruimte op de mat zonder bang te hoeven zijn zelf onder de kwak van een collega-liefhebber te komen (andere edities was het wel eens echt dringen geblazen bij die bukkake break).