Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was er vandaag en het was best saai daarom wil ik vragen heeft iemand 14 december rond kwart voor 12 zin om met mij samen te gaan dan kunnen we plezier hebben met zn 2en of meer mannen vrouwen alles mag
 
Wij waren er afgelopen dinsdag rond 12u. Er waren best aardig wat mannen maar wat ons opviel, is dat alle ogen op ons gericht waren. Wij hadden eigenlijk meer interactie van anderen verwacht. De bedoeling is om volgende week weer te gaan, het smaakte voor ons beiden naar meer in ieder geval.
 
Wij waren er afgelopen dinsdag rond 12u. Er waren best aardig wat mannen maar wat ons opviel, is dat alle ogen op ons gericht waren. Wij hadden eigenlijk meer interactie van anderen verwacht. De bedoeling is om volgende week weer te gaan, het smaakte voor ons beiden naar meer in ieder geval.
Zouden jullie dan woensdag rond 12 uur smiddags willen gaan?
 
Ik ben er een paar jaar geleden ook geweest als gelegenheidsstel. Er waren toen een paar heren bij met goede interactie. Het stel bepaalt altijd de grenzen.
 
We willen dus al heel lang gaan en eindelijk de knoop door gehakt alleen...
Ze is zwanger, bestver 3e trimester.wachte. Is moeilijk want we hebben als de baby er is geen tijd en oppas etc

Zou het gewoon mogen/ kunnen zo?? Of mag zei überhaupt niet naar binnen??
 
We willen dus al heel lang gaan en eindelijk de knoop door gehakt alleen...
Ze is zwanger, bestver 3e trimester.wachte. Is moeilijk want we hebben als de baby er is geen tijd en oppas etc

Zou het gewoon mogen/ kunnen zo?? Of mag zei überhaupt niet naar binnen??
ik denk, dat als jullie willen gaan, het geen probleem moet zijn.. wellicht zou je hen even op kunnen bellen?
 
Wij waren er afgelopen dinsdag rond 12u. Er waren best aardig wat mannen maar wat ons opviel, is dat alle ogen op ons gericht waren. Wij hadden eigenlijk meer interactie van anderen verwacht. De bedoeling is om volgende week weer te gaan, het smaakte voor ons beiden naar meer in ieder geval.
Heyy jhdxk waarneer gaan jullie weer?Het lijkt mij leuk om een keer met jullie af te spreken :)
 
Hi allemaal,
Ik lees geïnteresseerd mee. Ben hetro man. Ik hoop op een gegeven moment de tijd te vinden om eens langs te komen.
Ik heb een verzoek aan de stellen (zoals @JHDXK @Stel4fun @steli), zouden jullie als je zegt "Wij zijn een stel" daarbij willen aangeven of dat mm, mv of vv is? Veel dank. :)
Groetjes Fondler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan