Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou wel eens in die Erotheek als t-girl in lingerie, netkousen jarretels en heels, lekker onherkenbaar door mijn blonde pruik en zonnebril wat willen rondlopen. Of in een stoel zitttend met mijn benen over elkaar met mijn ogen dicht zitten en voelen hoe de man naast me mijn vrouwelijk zachte blote dijenvlees begerig begint te betasten. Gewoon voluit hoerig zijn en genomen worden.
 
Ik zou wel eens in die Erotheek als t-girl in lingerie, netkousen jarretels en heels, lekker onherkenbaar door mijn blonde pruik en zonnebril wat willen rondlopen. Of in een stoel zitttend met mijn benen over elkaar met mijn ogen dicht zitten en voelen hoe de man naast me mijn vrouwelijk zachte blote dijenvlees begerig begint te betasten. Gewoon voluit hoerig zijn en genomen worden.
Nice :)
 
Ik zou graag eens een keer willen gaan. Nog nooit gedaan.

Hoe zit het met sex ?? Word er veel gepijpt en geneukt ? En word er met condooms geneukt of ook zonder zodat ze je lekker volspuiten ?

Hoor het graag, en ik kom 12 mei tijd ??
 
Ben er ook nog nooit geweest Helaas ik kan vrijdag niet Maar zullen we het elkaar laten weten als we een volgende keer daar heen gaan? Wil je dan naast me komen zitten en om te beginnen mijn dijen enz betasten? kik is twentwell
 

Bijlagen

  • deIMG_20190329_223744850_HDR.jpg
    deIMG_20190329_223744850_HDR.jpg
    73,9 KB · Weergaven: 88
Afgelopen vrijdag had ik willen gaan, jij kon niet. En voor de rest is er niemand die reageert.

Had willen weten hoe het gaat daar. Hokjes ? Gloryhols ? En is er condoom gebruik of niet ofwel random ?
 
Ik ben er als travo slet begonnen.
echt een super leuke tijd gehad met heel veel mannen en veel zaad.
dames achter de kassa zijn heel aardig en kijken nergens van op.
Hoor dat het wel wat rustiger is de laatste tijd, maar oor mij een heerlijke tijd geweest en veel geleerd
 
Ik zou wel eens in die Erotheek als t-girl in lingerie, netkousen jarretels en heels, lekker onherkenbaar door mijn blonde pruik en zonnebril wat willen rondlopen. Of in een stoel zitttend met mijn benen over elkaar met mijn ogen dicht zitten en voelen hoe de man naast me mijn vrouwelijk zachte blote dijenvlees begerig begint te betasten. Gewoon voluit hoerig zijn en genomen worden.
Dat klinkt allemaal best geil
 
Ik zit ook altijd met sexy lingerie en kousen aan netjes te wachten op de mannen.
En als ze dan komen, eerst heel rustig een hand op je been, maar daarna zit die hand heel snel onder je rokje.
Maar dat mag want daar zijn wij voor.
 
Het blijft altijd een beetje af te wachten en hopen dat er veel mannen zijn.
Bij mij was het ook altijd zo, de ene keer kon je het niet aan zoveel mannen en de andere keer zat ik alleen.
Maar ga lekker gewoon als je zin heb, het is best een leuke bioscoop.
 
Helaas niet echt animo hier. Ik zou morgen willen gaan. Maar denk dat im het uit me hoofd moet zetten. En via andere wegen moet gaan kijken.

In iedergeval bedankt voor de reactie
 
Terug
Bovenaan Onderaan