Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hello! Op verzoek; wij zijn een stel m (46)/ v (39).
En een verslagje kunnen we ook wel eens doen.
Zijn jullie er altijd op dinsdag?

Wij willen binnekort echt gaan na lang uitstel en zouden dan op dinsdag of vrijdag gaan, maar liever juist even nog zonder andere stellen omdat het zo al spannend genoeg is haha.

Wij zijn trouwens m36 en v26(en dus 35 weken zwanger) voor de andere die dat vroegen
 
Zijn jullie er altijd op dinsdag?

Wij willen binnekort echt gaan na lang uitstel en zouden dan op dinsdag of vrijdag gaan, maar liever juist even nog zonder andere stellen omdat het zo al spannend genoeg is haha.

Wij zijn trouwens m36 en v26(en dus 35 weken zwanger) voor de andere die dat vroegen
Hoi hoi steli
Kunnen jullie laten weten waneer jullie gaan dan probeer ik er ook te zijn
Groetjes Joey
 
Ik won in Schiedam en kom er geregeld langs, maar ik vraag me nog iets af. Is de bioscoop ook rolstoeltoegankelijk?
Goede vraag, ik ben nog nooit een rolstoeler in een sexbios tegengekomen en dat is waarschijnlijk omdat veel zalen niet toegankelijk zijn. De Erotheek heeft een straatingang, maar dan moet je met een trap naar de zalen. Achterom is er een ingang bij de parking, vandaar uit kom je zonder trap de zaal in....maar je kunt dan niet naar de kassa. Hopelijk wil de kassamedewerker/ster even naar je toe komen in dat geval. Veel plezier!
 
Geile onderdanige Nederlandse blanke bi man, sperma geil,is maandag vanaf 11 uur aanwezig. Weinig taboes.. en loop waarschijnlijk alleen in zwarte nylons én hoge hoerige zwarte leren laarzen...
 
Ik ben afgelopen donderdag weer geweest. Was helaas niet druk, Onde van mijn tijd.
Als stel.zijnde vind ik het knap dat je het durft, omdat 99% mannen binnen komen.
 
Wij waren er einde ochtend/begin middag. Het was rustig en alleen mannelijk publiek. Als we weer gaan, dan kondigen we het hier aan.

[Opmerking mod: dergelijke aankondigingen ENKEL in de rubriek "Afspreken" doen!]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
 
Zelf totaal geen ervaring mee maar uit wat ik begrepen heb hoef je er wat heteroseks aangaat niet veel van te verwachten , heb je seksshop Rosie aan de Hilledijk in Rotterdam wel eens geprobeerd ?
Daar zaten altijd wel een stuk of 3 dames waar je uit kon kiezen om in de filmzaal een filmpje te bekijken of je mee terug te trekken in één van de 2 "kamertjes" die kamertjes waren afgeschermde hokjes gemaakt van tuinschuttingen met een bed er in , dus beperkte privacy maar genoeg om de meeste gluurders buiten te houden
De dames waren niet moeders mooiste maar wel zo gek als een deur en er was veel mogelijk met ze , vergeleken met een privéhuis was het goedkoop en in tegenstelling tot een privéhuis ben ik er nooit teleurgesteld weggegaan

Ik schrijf dit in de verleden tijd omdat het alweer een jaar of 3 geleden is dat ik er was en ik geen idee heb hoe het er nu is , ik zou zeggen kijk eens op hun website
Welke privehuizen raad je aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan