Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Erotheek Schiedam is best leuk, maar veel hetero actie moet je niet verwachten, over het algemeen komen alleen kerels. Als ik erheen ga, ben ik er doordeweeks, en jaag ik op Trava's/tgirls, in het weekend is het te druk in die kleine ruimte vind ik. De afgelopen jaren heb ik wel wat beetgehad qua travo's.
 
Welke dag, dagdeel kan je er het beste heen gaan voor een Travo? Of is er geen pijl op te trekken en moet je gewoon geluk hebben?
Er is niet echt een pijl op te trekken. Sommige travo's spreken af via gay cruising sites, maar daar ben ik niet thuis in. Het zou leuk zijn als de erotheek een forum had ofzo waar aankomst gemeld werd.
 
Vroeger was het een top locatie, in het weekend was het soms helemaal vol.
Ik heb er echt een super leuke en geile tijd gehad en heel veel geleerd en heel veel mannen verwend.
Maar het lijkt nu wel of het alleen maar minder word.
Kom er nooit meer maar de laatste keer was het ook heel rustig.
Wel heel jammer, altijd schoon en zag er best leuk uit en ik vond de dames die er werkte heel aardig en behulpzaam
 
Vroeger was het een top locatie, in het weekend was het soms helemaal vol.
Ik heb er echt een super leuke en geile tijd gehad en heel veel geleerd en heel veel mannen verwend.
Maar het lijkt nu wel of het alleen maar minder word.
Kom er nooit meer maar de laatste keer was het ook heel rustig.
Wel heel jammer, altijd schoon en zag er best leuk uit en ik vond de dames die er werkte heel aardig en behulpzaam
Ik ben hier door de jaren heen ook af en toe geweest. Inderdaad vroeger best leuk, af en toe. Ik had als hetero vooral op doordeweekse avonden nog wel eens succes met koppeltjes. Eén keer kwam ik op een maandagavond om zeg maar 19.00u binnen en viel met mijn neus in de boter. Een geil koppeltje was al bezig met elkaar en er was geen interesse van de enkele andere aanwezige (gay) mannen. Een ca. 40 jarige dame met stevige borsten en normaal postuur, maar erg lekker. Na haar van alle kanten geneukt te hebben, wilde ze dat ik klaar kwam over haar borsten. Haar man likte ze daarna af. Super. Ik nam na een gezellig praatje afscheid en ging me daarna boven in het toilet opfrissen. Toen ik weer beneden kwam in de bios was het leeg. Ik keek nog een 5 minuten naar een heterofilm, maar was de lust wat verloren. Op dat moment kwam de winkeldame naar beneden met een jong stelletje voor een rondleiding en uitleg. Al snel was ze weer verdwenen en het stelletje bleef achter. Het superslanke meisje met een kort rokje en blonde krullen kwam meteen naast me zitten en haar vriend aan de andere kant. Na een zwoele "haaai...goedenavond". greep ze meteen in mijn kruis. Aan de andere kant had ze de pik van haar vriend al in de hand. Ik legde mijn hand op haar been en meteen spreidde ze haar mooie lange benen en leidde ze mij naar haar kletsnatte kale kutje. Mijn pik groeide meteen tot oorlogssterkte in haar hand. Na het eerste rondje kon ik het nu langer uithouden. Wat een feestje dit werd, mensen...en verder geen enkele bezoeker. Uiteindelijk gingen we de gloryholes uitproberen, waarbij ik haar op z'n hondjes neukte en haar vriend werd gepijpt door de gloryhole heen. En zo ruilden we steeds van plaats. Eerst spoot ik in haar gezicht en daarna haar vriend. Met haar gezicht en borsten onder het sperma wilden ze boven in de winkel gaan rondlopen. Echt bizar, maar heel spannend. De winkelwagen liet het toe en glimlachte er wat om.
Dit was 5 jaar geleden. Daarna heb ik, met af en toe een bezoekje, nooit meer iets leuks meegemaakt. Je moet natuurlijk ook geluk hebben.
Tegenwoordig vind ik het toch een smoezelig hok geworden en het stinkt er naar urine, zweet en oud zaad. Voor mij geen leuk adres meer....maar wie weet, krijgt het nog eens een frisse uitbater die er wat leuks van maakt. Je hebt er nu overigens wel 2 privekamertjes, waar je je als stel zou kunnen terug trekken....
 
Gisteren was het onvoorzien weer spannend in de Erotheek. Eind van de middag kwam er een stel binnen dat meteen duidelijk op actie gericht was. Soms is het eindeloos smoezen en gebeurt er niks. Hier werd de vrouw door haar partner lekker gevingerd, deden andere mannen mee en genoot de dame hoorbaar. Fijn was dat de man heel duidelijk was in aanwijzingen wat anderen wel en niet mochten.
 
Vrijdag 20-10 smiddags weer geweest. Vanaf omkleden om half twaalf meteen aandacht en in slipje in hokje naast lockers in no time 4 man binnen lekker met de eerste man uiteindelijk in hokje gegaan en me drie keer door m laten neuken. In het hokje meerdere mannen achter elkaar gepijpt en ben weer geneukt. En als afsluiting naar het achterste zijzaaltje gelopen daar ff gekeken en een man gepijpt die me later uitnodigde om op t bed verder te gaan. Daar werd t feest toen er weer mannen bijkwamen over me billen begonnen te wrijven en uiteindelijk er eentje mij weer heerlijk vol nam… altijd wel plezier in deze bios
 

Bijlagen

  • IMG_8345.jpeg
    IMG_8345.jpeg
    75,6 KB · Weergaven: 80
Wij, stel beiden midden 40 zijn zeer geïnteresseerd om eens te komen. Zij vindt het nog erg spannend en vraagt zich af of we ook rustig kunnen 'acclimatiseren' zonder direct aangesproken/besprongen te worden. Wie heeft hier ervaring mee?

Dat beeld heerst er vaak bij bioscopen en clubs. Mijn ervaring dat de meeste mannen als die aanwezig zijn, rustig de kat uit de boom kijken. Soms vreemd, iedereen 'hoopt' toch ook dat er een stel/vrouw de bios betreed. Als dat dan eenmaal gebeurd, gebeurd er vaak ook niet eens altijd wat. Er is natuurlijk altijd wel iemand die je benaderd. De een wat tactvoller als de ander, maar vaak is dit met respect. Dit kan dan weer ontaarden in een leuk tafreel waar andere manenn denken, hé die zijn geintresseerd.

Maar verwacht niet dat je onheus bejegend wordt ofzo. Én iedereen komt voor hetzelfde. Ik wijs zelf ook geregeld mannen af (ben zelf bi) en dat is zeker nooit een probleem.
 
Inderdaad en begrijp goed dat de meeste bezoekers naar jullie zullen luisteren. Dus duidelijk afspreken wat jullie grenzen zijn en niet te ver laten komen. Maar neemt niet weg dat er altijd eentje tussen kan zitten die t niet begrijpt en verpest voor jullie en de andere bezoekers.
 
Enige tijd geleden heb ik voor het eerst in mijn leven een sex bios bezocht (ik wilde dit al eens een tijd uitproberen, want ja.. waarom niet?) en kwam toen uit bij de Erotheek in Schiedam.

Achter de balie verwelkomd door een lieve dame die mij de weg naar het bioscoop gedeelte wees (de sexshop was overigens ook een mooie). Bij binnenkomst zat alleen de bioscoop bij het Gay gedeelte ram en ram vol, en bij de hetero kant zat niemand.
Zelf ben ik bij het hetero gedeelte gaan zitten om van de videos te genieten (eerste vond ik niks aan, tweede was wel leuker met een redhead milf. maar dat is bijzaak.) en heb toen meerdere mannen gehad die mij aantikten of ik zin had in wat meer (vriendelijk voor bedankt, of ik van beide bordjes eet weet ik zelf nog niet zo, enfin).
Ik ben een tijdje blijven zitten, en ben daarna richting huis gekeerd om met een vaste dame af te spreken.

Mijn vraag is nu of iemand hier misschien meer ervaring heeft met deze bioscoop, zijn er tijden/dagen waarop ik beter langs kan komen? zijn er eventuele georganiseerde events die interessant zijn om mee te maken? of kan ik toch beter naar een andere bioscoop gaan volgende keer (nog niet over uit of ik dit wil herhalen)?
Groeten. Helaas hebben mijn partners en ik dergelijke ervaring niet.
 
Gisterenmiddag hier weer geweest en wat een feest werd dat!!! Van 12 tot 6 uur de hele middag met mannen bezig geweest. Zat in hokje was in t zijzaaltje en van alles weer meegemaakt. Ben veel geneukt, ondergespoten mondje vol meerdere tegelijk. Af en toe een korte pauze ertussen maar lang duurden die niet. Op de kikgroep nog wat dates die ook nog langskwamen (en wat voorpret bezorgde) heerlijk en op naar de volgende x

Oja lekkerrding is een man met vrouwelijke vormen zie avatar
Jeroen29 kom je zaterdag ook weer wij zijn er rond 12,00uur
Veel plezier bistel46😉!
 
Wij (m/v stel) zijn ook nieuwsgierig geworden. Vaak langs gereden maar nooit naar binnen geweest. Binnenkort toch maar eens doen misschien. We hebben nooit seks met anderen gehad, maar het is toch wel een fantasie om haar te zien genieten als ze genomen wordt door een andere pik.
 
Wij, stel beiden midden 40 zijn zeer geïnteresseerd om eens te komen. Zij vindt het nog erg spannend en vraagt zich af of we ook rustig kunnen 'acclimatiseren' zonder direct aangesproken/besprongen te worden. Wie heeft hier ervaring mee?

Heel herkenbaar. Op dat punt staan wij ook. Binnenkort toch maar eens een kijkje gaan nemen. Wordt dan ws za of zo overdags.
 
Gisterenmiddag hier weer geweest en wat een feest werd dat!!! Van 12 tot 6 uur de hele middag met mannen bezig geweest. Zat in hokje was in t zijzaaltje en van alles weer meegemaakt. Ben veel geneukt, ondergespoten mondje vol meerdere tegelijk. Af en toe een korte pauze ertussen maar lang duurden die niet. Op de kikgroep nog wat dates die ook nog langskwamen (en wat voorpret bezorgde) heerlijk en op naar de volgende x

Oja lekkerrding is een man met vrouwelijke vormen zie avatar

Veel plezier bistel46😉!
Welke kikgroep
 
Welke kikgroep
Via stoutje.nl kun je in diverse sexbios/cruising(kik)groepen terecht komen. Zit er nu zelf een paar dagen op en stelt vooralsnog niet veel voor (veel goede morgens, ik/wie gaat en is nog wat te beleven berichten. Geloof dat er max 99 op kunnen en dat wie het minst lult het veld ruimt voor nieuwkomers (gebeurt allemaal volautomatisch).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan