Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga morgen een van de dames van de erotheek bellen en vragen of ik een dagje gastvrouw mag spelen.
Breng ik mannen naar beneden en ga lekker even bij ze zitten en krijgen als ze het willen een lekkere pijpbeurt.
hoop dat het aanslaat en er weer een leuke en drukkere bioscoop van te maken.
Want ik vind het nog steeds een hele fijne bioscoop 💋💋💋
Dan wordt het tijd weer eens langs te gaan daar :)
 
Als ik de juiste dame morgen aan de telefoon krijg, vraag ik het.
Ik heb het wel eens meer aan haar gevraagd, toen ze na de corona weer open gingen leek het mij leuk om ze zo te helpen.
Maar toen is het er niet van gekomen.
Ik denk nu win win situatie, meer klanten voor de bioscoop en voor mij hopelijk veel lekkers.
Ik heb net even gebeld, maar de dame die ik wil spreken was er niet, dus morgen weer proberen en anders zaterdag even langs wippen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik de juiste dame morgen aan de telefoon krijg, vraag ik het.
Ik heb het wel eens meer aan haar gevraagd, toen ze na de corona weer open gingen leek het mij leuk om ze zo te helpen.
Maar toen is het er niet van gekomen.
Ik denk nu win win situatie, meer klanten voor de bioscoop en voor mij hopelijk veel lekkers.
Ik heb net even gebeld, maar de dame die ik wil spreken was er niet, dus morgen weer proberen en anders zaterdag even langs wippen.
Misschien dat je als je daar kind aan huis bent geworden je kunt vragen of ze een forum zetten op hun site, dat is handiger om af te spreken!
 
Ik kwam vroeger bijna elke week wel in de bioscoop, heb wel eens gevraagd waarom ze geen chat of zoiets hadden.
Dat vond de eigenaar niet nodig, staat geloof ik soms wel iets op kinky.nl of iets dergelijk.
Ik heb ze net gebeld maar de vrouw die ik wilde spreken was er niet , dus probeer morgen nogmaals of zaterdag misschien klein bezoekje.
Maar ik ben er mee bezig, hoop dat de mannen het leuk vinden

liefs Marjolein 💋💋
 
Nou en ik vandaag maar wachten ...... ! Ieder z,n eigen ding en vrijheid blijheid, maar ik had vandaag de indruk dat de mannen van de heren liefde ook denken dat de hetero,s in de hetero zaal automatisch hier ook voor in zijn ....... :rolleyes:
 
Ik kwam vroeger bijna elke week wel in de bioscoop, heb wel eens gevraagd waarom ze geen chat of zoiets hadden.
Dat vond de eigenaar niet nodig, staat geloof ik soms wel iets op kinky.nl of iets dergelijk.
Ik heb ze net gebeld maar de vrouw die ik wilde spreken was er niet , dus probeer morgen nogmaals of zaterdag misschien klein bezoekje.
Maar ik ben er mee bezig, hoop dat de mannen het leuk vinden

liefs Marjolein 💋💋
Op Kik is er een chatgroepje wat best actief is momenteel. Zoek op
ErotheekBiosSchiedam
Vanmiddag weer hier aanwezig. Zin in hele geile dingen
 
Eigenlijk zou je een kleurtje moeten dragen ofzo, of een bandje aan je linker of rechterhand ofzo 😁
Zo'n bandje labelt wel erg. Er zijn in mijn ervaring zat mannen die bijvoorbeeld hetero zijn maar best kunnen genieten van wat openlijk rukwerk en een 'verdwaalde' hand. Sommigen zoeken geen harde sex maar zijn wel exhibi en gaan bijvoorbeeld naakt. Je zal het aantal mannen de kost geven dat zo'n ruksessie toch even doet terugdenken aan hun eerste masturbatieervaringen met vriendjes die het elkaar leerden. En voor mij is samen kijken naar de video en ieder met zijn eigen hand aan de slag ook lekker, ik hoef geen zoenerij, pijperij of neukerij....
Het leuke van de seksbios is dat die grenzen minder strak zijn. Waarbij ongewenst gedrag natuurlijk uit den boze is en het aan te raden is subtiel een beetje af te tasten waar de ander voor in is.
 
Ik ben meer het afwachtende type, en ben altijd sexy en hoerig gekleed.
Dus zou voor mannen wel een hint moeten zijn.
Soms moet ik wel wat meer initiatief nemen en tegen mannen zeggen dat ik er voor ben om gebruikt te worden.
Maar vind het bijna altijd heel gezellig en leuk
Op Kik is er een chatgroepje wat best actief is momenteel. Zoek op
ErotheekBiosSchiedam
Vanmiddag weer hier aanwezig. Zin in hele geile dingen
Ga je morgen toevallig ook?
Ik zit zelf te twijfelen.
Kan wel in de ochtend
 
Gisteren uitzonderlijk retedruk en zoveel gebeurd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Hoogtepunten waren twee mooie jonge vrouwen met hun vriendjes die heerlijk los gingen met de bezoekers. Ik mocht ook meedoen. En heel de middag met mannen gespeeld. Van een kwartet in een hokje tot zalige opbouwende 1 op 1 sex met anderen. 't Is er niet altijd zo maar verveel me nooit.
 
Gisteren uitzonderlijk retedruk en zoveel gebeurd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Hoogtepunten waren twee mooie jonge vrouwen met hun vriendjes die heerlijk los gingen met de bezoekers. Ik mocht ook meedoen. En heel de middag met mannen gespeeld. Van een kwartet in een hokje tot zalige opbouwende 1 op 1 sex met anderen. 't Is er niet altijd zo maar verveel me nooit.

Wow! Vrijdag is een goede dag dus ;)
Wat zijn je ervaringen op zaterdag net voor/na etenstijd?
 
Gisteren uitzonderlijk retedruk en zoveel gebeurd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Hoogtepunten waren twee mooie jonge vrouwen met hun vriendjes die heerlijk los gingen met de bezoekers. Ik mocht ook meedoen. En heel de middag met mannen gespeeld. Van een kwartet in een hokje tot zalige opbouwende 1 op 1 sex met anderen. 't Is er niet altijd zo maar verveel me nooit.
Raad je de vrijdag ook aan om te gaan? En vanaf hoelaat?

Kom anders vrijdag ook even langs, ben erg benieuwd.
Ben zelf een single, jonge man en zin in wat actie :)
 
Ik kom ook op andere middaggen en meestal is t rond lunchtijd druk, daarna even iets rustiger, maar nog genoeg actie. Tegen vieren wordt t weer drukker. Vorige week was extreem. T bleef druk. En morgenmiddag ga ik weer. Dus wie weet… tot morgen
 
Hallo, ik ben nog nooit in een erotische cinema geweest,Maar ik ben benieuwd naar de sfeer en cinema daar, ik ben een man van 27 en spreek geen Nederlands, alleen Engels, kunt u mij informatie geven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan