Erotic Cinema Amersfoort

DonaldDucky

Meeloper
29 sep 2021
53
23
De EC voornamelijk in Amersfoort wordt denk ik gerund door een groep mannen/vriendengroepje of hoe je het wilt noemen.

De meeste dames worden begeleid door 1 van die mannen en die nodigt dan de mannen uit dezelfde groep.

Soms komen er ook dames die niet worden begeleid door de heren en dan is het wel dolle pret.

Hobbele

Vaste klant
4 jul 2021
196
238
Snap niet dat jullie altijd in die rare cinema's rondhangen.
Zelf wel eens in Steamworks geweest in Arnhem.
Is een gay sauna maar ze hebben er op maandag en vrijdag ook een gemengde dag.
Nou, wat je daar mee maakt en ziet, je gelooft je eigen ogen gewoon niet en kost nauwelijks meer dan zo'n cinema. Je hebt er dan wel een complete wellness erbij waar je ook nog gebruik van kan maken inclusief groot zwembad, bubbelbad en verschillende sauna's.
Hele orgies spelen zich daar af. Vooral op de eerste etage bij de ligbedjes.
Weleens meegemaakt dat daar een hele groep jongeren kwam met een stel mooie jonge meiden erbij.
Die meiden werden daar allemaal geneukt door hun boys. Ze krijsten het uit van plezier.
Wat een geile boel daar!

• Leuk
Waarderingen: Rosa

Hobbele

Vaste klant
4 jul 2021
196
238
Ik neem dat je ook geluk moet hebben op de gemengde dagen of is het altijd raak
De keren dat ik er was, moet er wel bij zeggen dat het voor het corona tijdperk was, was het altijd prijs schieten.
Goh, heel wat geile avontuurtjes beleefd daar boven op zolder in die neukhokjes.
Laatste keer dat ik er was, ergens in augustus dit jaar, was het wat minder qua opkomst. Maar kan ook hebben gelegen aan de vakantietijd.