Ervaring met Wandi Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor een "lekkere massage" kun je ook terecht bij Wandy. Ze is een leuke (niet al te jonge) Thaise dame met een heerlijk lichaam. Tieten zijn gemaakt door een goede dokter en ze weet ze goed te benutten. Ze spreekt goed Nederlands dus goed mee te communiceren. Een "normale" massage heb ik nog niet van haar gehad dus daar kan ik niet veel over zeggen. Meerdere B2B gehad bij haar. Achteraf douchen kan ook. Werkt op hetzelfde adres als Joy (https://www.marktplaats.nl/v/dienst...agesalons/m1738762571-relaxing-massage-by-joy die hetzelfde aanbiedt. Kom steeds bij haar terug dus ze zal wel iets goed doen.
Klinkt goed, is de locatie een beetje discreet en netjes? En hoe is zij verder met haar handelingen? Denk dat ik haar eens snel zal bezoeken
 
I heb haar bezocht op een klein kamertje in de buurt van het Rembrandt plein….zag eruit als haar eigen kamer. Dame staat zeker open voor meer indien je maar genoeg geld bij je hebt….voor mij een bj met voor 50 euro extra
 
ik had geen klik met Wandi en mogelijk zij ook niet met mij maar ik ga niet meer terug.

First: ze is plaatje om te zien, spreekt goed NL en ENG dus que communicatie geen probleem.

Maar als je op net op het bed ligt, op je buik, en na 2 massage bewegingen wordt er in je oor gekreund "je bent geil he..." dan is bij mij de zin al bijna weg.

Verder ging het in een hoog tempo, stond ook sneller buiten dan de afgesproken tijd.
 
In whatsapp kontakt gehad, komt vriendelijk over maar vraagt 200€ voor 30 minuten voor erotic massage met pzc einde. Daar bedank ik dan toch voor. Foto op whatsapp is mooi, maar kan goed 25 jaar oud zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan