'Haar enorme borsten' en dan alleen een foto van haar kont erbijiemand ervaring met Alicja? https://maisonmonty.nl/dame/mandy/

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren'Haar enorme borsten' en dan alleen een foto van haar kont erbijiemand ervaring met Alicja? https://maisonmonty.nl/dame/mandy/
Gisteren gebeld naar Maison Monty. Gevraagd of er genoeg dames zijn. Ja hoor ongeveer 7 dames! Er heen gereden binnen een half uur. Vriendelijkheid is top daar maar niet heus heb je een afspraak. Zonee, ga maar plaats nemen is er maar 1 dame in de woonkamer en beschikbaar. Ben maar weggegaan. Klantvriendelijkheid van de gastvrouw is nul daar. Arrogantie ten top omdat het druk is. Er zal echt een tijd komen dat niemand er meer komt.
Je hebt gelijk, doe ik ook. Nadeel is wel dat je niet in levende lijve een dame kunt selecteren. En het profiel op sites van privéhuizen is vaak niet echt behulpzaam.
Ik ook, zoals ik al schreef.In (drukke)privéhizen maak ik in de regel altijd een afspraak.
Al helemaal als je je 'favoriete' dame wil... of je verder moet reizen!
Juist ik wil altijd eerst even een korte kennismaking om te zien of je een klik hebt. Bij geleen en doublet ga ik ook niet zomaar naar binnen obv kinky foto's. Bij prive-ontvangst doe ik dit trouwens ook, als ik zie dat de dame er niet zo uitziet als op de foto's, dan zeg ik netjes gedag, maar dit geef ik via de app ook aan zodat ze niet moet schrikken als ik toch niet naar binnen komIk ook, zoals ik al schreef.
Maar als je nog niet eerder het huis bezocht hebt, moet je dus met de weinig beschikbare informatie (hopelijk accuraat… ) een keuze en een afspraak maken. Dat kan beter.
Ik weet niet wat er de afgelopen jaren in alle privéhuizen die ik bezoek is gebeurd, maar echt slanke, jonge dames zijn bijna niet meer te vinden.Ik heb niet zulke goede ervaring met maison monty. Heel vaak meegemaakt dat dvp's op de agenda stonden en er dan niet waren en de dames zijn veel zwaarder dan op de foto's te zien zijn en ik val op slank dus dan is Yara eigenlijk de enige optie maar ik schrik nogal van die reviews![]()
wel op de website maar idd niet als je er bent.Ik weet niet wat er de afgelopen jaren in alle privéhuizen die ik bezoek is gebeurd, maar echt slanke, jonge dames zijn bijna niet meer te vinden.
Klopt daarvoor moet je naar raambuurten gaan. Ik denk zelf dat dit komt doordat de raamdames zich beter realiseren dat veel mannen slank geiler vinden en dat dit zich uitbetaald in meer €€. Ik krijg hem niet eens hard bij een mollige dameIk weet niet wat er de afgelopen jaren in alle privéhuizen die ik bezoek is gebeurd, maar echt slanke, jonge dames zijn bijna niet meer te vinden.
Ilse is ook slank en stelt zeker niet teleur.dus dan is Yara eigenlijk de enige optie maar ik schrik nogal van die reviews
Haar ken ik nog niet - is geen foto van te zien. Ik zal even de reviews opzoeken van deze dame dan. Het zou echt top zijn als er meer recente foto's zijn van de dames bij maison monty en dan van achteren zodat je ze niet herkent zoals bij de mooie slanke Yara. Monica is natuurlijk ook slank maar haar heb ik nog nooit gezien, was altijd bezetIlse is ook slank en stelt zeker niet teleur.