Recensie Eva, Leuven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bustybiz

Wandelaar
68
01/03/22
41
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-sweet-baby-with-big-natural-boobs-g-cup-2.html
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze rondborstige blonde bij vorige passages 2 keer bezocht in het hotel dicht bij de Inno. Voor het uiterlijk mag je u niet fixeren op de bijgewerkte foto's maar wel op de video's. Eerste keer was een half uur en vond toen dat ik er niet genoeg van had geproefd. 2de keer een uur geboekt waar ik achteraf spijt van had. Je wordt immers snel afgewerkt. Paar minuutjes pijpen, snel wippen, 5 minuutjes rug massage en dan moet je weer paraat staan. Geen geknuffel of gebef, dan wordt je maar afgetrokken. Werkt echter averechts bij mij en heb dan maar vriendelijk bedankt voor een 2de keer. Dus mijn advies, boek ze voor een half uur voor een snelle wip.
 
Deze rondborstige blonde bij vorige passages 2 keer bezocht in het hotel dicht bij de Inno. Voor het uiterlijk mag je u niet fixeren op de bijgewerkte foto's maar wel op de video's. Eerste keer was een half uur en vond toen dat ik er niet genoeg van had geproefd. 2de keer een uur geboekt waar ik achteraf spijt van had. Je wordt immers snel afgewerkt. Paar minuutjes pijpen, snel wippen, 5 minuutjes rug massage en dan moet je weer paraat staan. Geen geknuffel of gebef, dan wordt je maar afgetrokken. Werkt echter averechts bij mij en heb dan maar vriendelijk bedankt voor een 2de keer. Dus mijn advies, boek ze voor een half uur voor een snelle wip.
Oost Europese dames .... te mijden. Zo snel mogelijk buiten, enkel de dinero's tellen. Zuid Amerikaanse veel liever en waar voor je geld meestal !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan