Recensie Eva nr 40II 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Misterwalker

Newbie
7
27/03/23
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag avond een bezoek gebracht aan de prachtige Eva (kamer 40II onder het balkonnetje). Bij binnenkomst allebei even heerlijk opfrissen. Daarna begon het heerlijke avontuur samen met Eva. Ze begon met een heerlijke, lange en zeer goede massage. Ze vertelde dat een opleiding tot masseuse in het verleden had gevolgd. Dit was zeker te merken. Na de massage op mijn rug gaan liggen en een heerlijke penismassage gehad. Ze zocht steeds verder de grens op om mij te laten klaarkomen. Elke keer als ik dacht nu kom ik stopte ze met de massage. Dit was een geweldige ervaring. Op een duur pakte ze een condoom. Deze deed ze met haar mond om mijn kei harde lul. Ze begon mij heerlijk te pijpen. Ook dit was een ervaring om niet te vergeten. Na een tijdje te zijn gepijpt Eva heerlijk doggy geneukt. Als je haar op de juiste manier neemt hoor je haar genieten van de seks. Ze werd tijdens het neuken steeds natter wat de plezier en genot er alleen maar beter op maakte. Uit eindelijk heerlijk in "flat" doggy het condoom in haar volgespoten. Na afloop hebben we ons allebei weer opgefrist. Afscheid genomen met 3 kussen op de wang. Wat een geweldige/heerlijke uren heb ik gehad. Herhalingsgevaar is zeer groot. Ik denk dat ze mijn binnenkort zeker terug gaat zien.
 
De lieve en prachtige Eva is sinds deze week weer terug van haar vakantie. Afgelopen week dan ook meteen weer een bezoek gebracht aan haar. Wat is het toch een genot om tijd met haar door te brengen.
 
Fijn dat je zo lovend bent.
Zou je wellicht meer info kunnen verstrekken zoals een link of waar deze dame ontvangt?

Nu is het vooral een al dan niet terecht jubel topic met alleen jouw info.
Anderen kunnen hier niets mee en dus jouw ervaringen verifiëren.
 
Fijn dat je zo lovend bent.
Zou je wellicht meer info kunnen verstrekken zoals een link of waar deze dame ontvangt?

Nu is het vooral een al dan niet terecht jubel topic met alleen jouw info.
Anderen kunnen hier niets mee en dus jouw ervaringen verifiëren.
raamprostitutie in Groningen kan maar op een plek. maar zal het even verduidelijken.
Groningen, Nieuwstad kamer 36-2
 
Terug
Bovenaan Onderaan